OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Rekordan kontejnerski promet u Rijeci: Brajdica prvi put zapošljava više od 200 ljudi i traži nove

Tvrtka Jadranska vrata d.d. (AGCT) koja upravlja kontejnerskim terminalom na Brajdici, prvi je put premašila brojku od dvije stotine zaposlenih, objavljeno je iz AGCT-a. Prvog dana ožujka u radni odnos na terminalu stupilo je sedmero novih zaposlenika, čime je ukupan broj zaposlenih u AGCT-u došao do 206 radnika, piše Novi list.

Kad se u broj zaposlenih uključe i kooperanti, ističu iz AGCT-a, na terminalu radi više od 250 zaposlenika. Jadranska vrata zajednička su tvrtka filipinskog ICTSI-ja i Luke Rijeka d.d., pri čemu ICTSI drži 51 posto dionica, a Luka Rijeka d.d. 49 posto, a posluje od 2011. godine, otkako je kontejnerski promet na Brajdici višestruko povećan.

Temeljem naših pozitivnih projekcija razvoja riječke luke nastavljamo s povećanjem radne snage. Od sredine 2019. godine zaposlili smo 37 novih radnika, stvarajući nove prilike za zapošljavanje u gradu Rijeci i Hrvatskoj, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a, dodajući da terminal iz godine u godinu bilježi rast prometa i broja zaposlenih, a pozitivni trendovi nastavljeni su i u prva dva mjeseca ove godine.

Nakon što smo premašili prekretnicu od 300 tisuća TEU-a, naš promet je i nadalje nastavio rasti. Prva dva mjeseca ove godine bila su osobito snažna, s rastom većim od 30 posto, u odnosu na prva dva mjeseca prethodne godine.

Iznimno smo ponosni na ostvareni rezultat, posebno u ovim izazovnim radnim uvjetima, uzrokovanim COVID-19 pandemijom. Predanost svih naših vrijednih djelatnika omogućila nam je da prevladamo ove izazove, rekao je Papagiannakis.

Ivana Forenbaher, direktorica upravljanja i razvoja ljudskih potencijala u AGCT-u, ističe da se s novim rastom prometa otvaraju i nove mogućnosti zapošljavanja.

Od početka ove godine započeli smo novi ciklus zapošljavanja, s obzirom na to da, uslijed rasta prometa, od travnja ove godine planiramo uvesti i redovitu treću smjenu. Podsjetimo, 2011. godine u trenutku kada je ICTSI preuzeo upravljanje AGCT-om imali smo tek 100 izravno zaposlenih radnika.

Stalnim širenjem baze klijenata te ulaganjima u najsuvremeniju opremu za pretovar kontejnera i IT sustave za upravljanje radom terminala, zadovoljstvo nam je svjedočiti kontinuiranom stvaranju novih mogućnosti za zapošljavanje, kaže Forenbaher.

Kroz suradnju sa lokalnom zajednicom i Pomorskim fakultetom u Rijeci, te ostalim visokoobrazovnim institucijama logističkog usmjerenja u cijeloj Hrvatskoj, ističu iz AGCT-a, tvrtka aktivno pridonosi razvoju jedne nove niše u logistici.

Osim redovitih stručnih praksi studenata, AGCT je partner u projektu PANDORA čiji je nositelj Sveučilište u Rijeci, Pomorski fakultet. Nadalje, početkom ove godine AGCT je najavio suradnju s Pomorskom školom Bakar, formirajući novi program osposobljavanja za lučke operatere koji se planira pokrenuti već sljedeće školske godine.

Time će Rijeka, zaključuju u AGCT-u, zadržati svoju poziciju jednog od vodećih pomorskih obrazovnih centara u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi, piše Novi list.


Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.


Marinko Glavan

Tvrtka Jadranska vrata d.d. (AGCT) koja upravlja kontejnerskim terminalom na Brajdici, prvi je put premašila brojku od dvije stotine zaposlenih, objavljeno je iz AGCT-a. Prvog dana ožujka u radni odnos na terminalu stupilo je sedmero novih zaposlenika, čime je ukupan broj zaposlenih u AGCT-u došao do 206 radnika, piše Novi list.

Kad se u broj zaposlenih uključe i kooperanti, ističu iz AGCT-a, na terminalu radi više od 250 zaposlenika. Jadranska vrata zajednička su tvrtka filipinskog ICTSI-ja i Luke Rijeka d.d., pri čemu ICTSI drži 51 posto dionica, a Luka Rijeka d.d. 49 posto, a posluje od 2011. godine, otkako je kontejnerski promet na Brajdici višestruko povećan.

Temeljem naših pozitivnih projekcija razvoja riječke luke nastavljamo s povećanjem radne snage. Od sredine 2019. godine zaposlili smo 37 novih radnika, stvarajući nove prilike za zapošljavanje u gradu Rijeci i Hrvatskoj, rekao je Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a, dodajući da terminal iz godine u godinu bilježi rast prometa i broja zaposlenih, a pozitivni trendovi nastavljeni su i u prva dva mjeseca ove godine.

Nakon što smo premašili prekretnicu od 300 tisuća TEU-a, naš promet je i nadalje nastavio rasti. Prva dva mjeseca ove godine bila su osobito snažna, s rastom većim od 30 posto, u odnosu na prva dva mjeseca prethodne godine.

Iznimno smo ponosni na ostvareni rezultat, posebno u ovim izazovnim radnim uvjetima, uzrokovanim COVID-19 pandemijom. Predanost svih naših vrijednih djelatnika omogućila nam je da prevladamo ove izazove, rekao je Papagiannakis.

Ivana Forenbaher, direktorica upravljanja i razvoja ljudskih potencijala u AGCT-u, ističe da se s novim rastom prometa otvaraju i nove mogućnosti zapošljavanja.

Od početka ove godine započeli smo novi ciklus zapošljavanja, s obzirom na to da, uslijed rasta prometa, od travnja ove godine planiramo uvesti i redovitu treću smjenu. Podsjetimo, 2011. godine u trenutku kada je ICTSI preuzeo upravljanje AGCT-om imali smo tek 100 izravno zaposlenih radnika.

Stalnim širenjem baze klijenata te ulaganjima u najsuvremeniju opremu za pretovar kontejnera i IT sustave za upravljanje radom terminala, zadovoljstvo nam je svjedočiti kontinuiranom stvaranju novih mogućnosti za zapošljavanje, kaže Forenbaher.

Kroz suradnju sa lokalnom zajednicom i Pomorskim fakultetom u Rijeci, te ostalim visokoobrazovnim institucijama logističkog usmjerenja u cijeloj Hrvatskoj, ističu iz AGCT-a, tvrtka aktivno pridonosi razvoju jedne nove niše u logistici.

Osim redovitih stručnih praksi studenata, AGCT je partner u projektu PANDORA čiji je nositelj Sveučilište u Rijeci, Pomorski fakultet. Nadalje, početkom ove godine AGCT je najavio suradnju s Pomorskom školom Bakar, formirajući novi program osposobljavanja za lučke operatere koji se planira pokrenuti već sljedeće školske godine.

Time će Rijeka, zaključuju u AGCT-u, zadržati svoju poziciju jednog od vodećih pomorskih obrazovnih centara u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi, piše Novi list.


Cijeli članak možete pročitati <<ovdje>>.


Marinko Glavan

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific