O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO: Alternativa bunkeriranju – Predstavljen koncept kontejneriziranog LNG goriva

Tvrtke Marine Service GmbH sa sjedištem u Hamburgu i Newport Shipping sa sjedištem u Londonu razvile su alternativu tradicionalnom procesu bunkeriranja. Riječ je o LNG spremnicima za gorivo, tzv. ‘kontejnerima’, koji se mogu instalirati na novogradnje i postojeće kontejnerske brodove na LNG pogon, piše Splash247.

LNG gorivo prevozi se u spremnicima, koji se slažu na palubu zajedno s teretom u tzv. ‘kontejnere za LNG’. U strukturu ‘kontejnera’ za LNG integrirani su cjevovod, sustav ventilacije te sustavi za gašenje požara, a mogu se spojiti na sve vrste postojećih motora. Također su opremljeni alarmima i sustavima za nadzor koji omogućuju daljinski rad na sustavu, piše The Maritime Executive.

Spremnici imaju kapacitet od oko 33 m2 LNG-a. Opremljeni su sigurnosnim spojnicama, a ukupno 7 tankova može se naslagati jedan na drugi u ove inovativne ‘LNG kontejnere’.

Foto: Splash247

Ukupan broj kontejnera može se optimizirati prema zahtjevima brodara, a s obzirom na jednostavnu instalaciju, mogu se ugraditi na brod tijekom boravka u luci, tvrde iz tvrtki. Također, prazni tankovi se lako mogu zamijeniti punima prilikom boravka u luci.

“Pomorska industrija suočava se sa sve većim izazovima kako se ekološki propisi pooštravaju. Potrebne su alternative, a LNG spremnici za gorivo pružaju odgovor na ove izazove”, kažu iz Newport Shippinga.

Newport Shipping će omogućiti naknadno opremanje kontejnerskih brodova ovim ‘LNG kontejnerima’ za 15 brodogradilišta s kojima surađuje Marine Service GmbH. Sustav je dobio načelno odobrenje (AiP) od strane francuskog klasnog društva Bureau Veritas (BV).

Kako izgleda tradicionalni proces bunkeriranja, pogledajte u videu:

Tvrtke Marine Service GmbH sa sjedištem u Hamburgu i Newport Shipping sa sjedištem u Londonu razvile su alternativu tradicionalnom procesu bunkeriranja. Riječ je o LNG spremnicima za gorivo, tzv. ‘kontejnerima’, koji se mogu instalirati na novogradnje i postojeće kontejnerske brodove na LNG pogon, piše Splash247.

LNG gorivo prevozi se u spremnicima, koji se slažu na palubu zajedno s teretom u tzv. ‘kontejnere za LNG’. U strukturu ‘kontejnera’ za LNG integrirani su cjevovod, sustav ventilacije te sustavi za gašenje požara, a mogu se spojiti na sve vrste postojećih motora. Također su opremljeni alarmima i sustavima za nadzor koji omogućuju daljinski rad na sustavu, piše The Maritime Executive.

Spremnici imaju kapacitet od oko 33 m2 LNG-a. Opremljeni su sigurnosnim spojnicama, a ukupno 7 tankova može se naslagati jedan na drugi u ove inovativne ‘LNG kontejnere’.

Foto: Splash247

Ukupan broj kontejnera može se optimizirati prema zahtjevima brodara, a s obzirom na jednostavnu instalaciju, mogu se ugraditi na brod tijekom boravka u luci, tvrde iz tvrtki. Također, prazni tankovi se lako mogu zamijeniti punima prilikom boravka u luci.

“Pomorska industrija suočava se sa sve većim izazovima kako se ekološki propisi pooštravaju. Potrebne su alternative, a LNG spremnici za gorivo pružaju odgovor na ove izazove”, kažu iz Newport Shippinga.

Newport Shipping će omogućiti naknadno opremanje kontejnerskih brodova ovim ‘LNG kontejnerima’ za 15 brodogradilišta s kojima surađuje Marine Service GmbH. Sustav je dobio načelno odobrenje (AiP) od strane francuskog klasnog društva Bureau Veritas (BV).

Kako izgleda tradicionalni proces bunkeriranja, pogledajte u videu:

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video