O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U Tehnomontu porinuta ribarica za škotsku tvrtku, angažirana 800-tonska dizalica

U Tehnomontovom brodogradilištu porinuta je prva od dvije ribarice koju pulski škver gradi za škotskog naručitelja, tvrtku “60 North Fishing”, piše Novi list.

Bilo je to pomalo specifično porinuće jer je ovu 25-metarsku brodicu u more “premjestila” velika, 800-tonska dizalica zagrebačke tvrtke Zagrebtrans koju je za ovu namjenu brodogradilište angažiralo.

Kako doznajemo od tehničkog direktora Tehnomont brodogradilišta Nike Skale, razlog je prilično dubok gaz ovih brodica, zbog čega se “porinuće” trebalo odmaknuti na kojih petnaestak metara od obale, na dovoljnu dubinu mora.

Isto će se, ako vremenske prilike dopuste, ponoviti i ove subote, kad bi morem trebala zaploviti i druga škotska ribarica.

Ove dvije novogradnje, dužine 24,9 i širine 9 metara, Tehnomont je ugovorio koncem 2020. godine, a ukupna vrijednost ovog posla premašuje 10 milijuna eura, neslužbeno doznajemo.

Nakon porinuća na brodicama će se ugraditi sva potrebna oprema, a tako kompletirane svaka će težiti po 400 tona.

Jedna od zanimljivosti je i da je u kobilice ovih škotskih ribarica ugrađen kruti balast od čak 65 tona čelika. Za isporuku bi, doznajemo od Skale, trebale biti spremne u kolovozu ili rujnu ove godine, a plovit će pod imenima “Copius” i “Prolific”.

Tjedni i mjeseci koji slijede bit će vrlo živahni za Tehnomontovo brodogradilište koje ima popunjene kapacitete za idućih godinu dana.

Za dvadesetak dana trebao bi se porinuti 19-metarski patrolni brod koji je ovo brodogradilište ugovorilo s kenijskim pomorskim vlastima.

Kenijski “patrolac” trebao bi biti kompletno završen do kraja svibnja, nakon čega bi trebala uslijediti njegova primopredaja, koja je dogovorena u Mombasi.

Do kraja travanja u Tehnomontu planiraju isporuku još jednog servisnog broda za opskrbu ribogojilišta u Norveškoj.

Riječ je o devetom iz serije takvih brodova, dužine 24 metra i širine 11,2 metara, koje su Puljani kroz proteklih pet, šest godina ugovorili i isporučili norveškom klijentu.

U Tehnomontovim pogonima uskoro kreće i gradnja tri patrolna broda od 17 metara dužine, koja su ugovorili s ciparskim vlastima.

Sva tri “patrolca” gradit će se praktički istovremeno, uz kojih mjesec dana odmaka po svakom polaganju kobilice, a njihova primopredaja ugovorena je za drugi kvartal iduće godine.

S Grcima su ugovorena dva vatrogasna broda i taj je posao još u projektnoj fazi, ali tehnički direktor Tehnomonta očekuje da će i s tim gradnjama krenuti ubrzo, početkom ljeta, a otprilike u isto vrijeme iduće godine trebali bi biti spremni za isporuku.

Prema riječima Skale, upita za nove poslove u Tehnomontu ne manjka i uglavnom se radi o plovilima s kojima je ovo brodogradilište steklo reference na međunarodnom tržištu, kao što su manji patrolni brodovi, ribarske i servisne brodice.

Orjana Antešić

U Tehnomontovom brodogradilištu porinuta je prva od dvije ribarice koju pulski škver gradi za škotskog naručitelja, tvrtku “60 North Fishing”, piše Novi list.

Bilo je to pomalo specifično porinuće jer je ovu 25-metarsku brodicu u more “premjestila” velika, 800-tonska dizalica zagrebačke tvrtke Zagrebtrans koju je za ovu namjenu brodogradilište angažiralo.

Kako doznajemo od tehničkog direktora Tehnomont brodogradilišta Nike Skale, razlog je prilično dubok gaz ovih brodica, zbog čega se “porinuće” trebalo odmaknuti na kojih petnaestak metara od obale, na dovoljnu dubinu mora.

Isto će se, ako vremenske prilike dopuste, ponoviti i ove subote, kad bi morem trebala zaploviti i druga škotska ribarica.

Ove dvije novogradnje, dužine 24,9 i širine 9 metara, Tehnomont je ugovorio koncem 2020. godine, a ukupna vrijednost ovog posla premašuje 10 milijuna eura, neslužbeno doznajemo.

Nakon porinuća na brodicama će se ugraditi sva potrebna oprema, a tako kompletirane svaka će težiti po 400 tona.

Jedna od zanimljivosti je i da je u kobilice ovih škotskih ribarica ugrađen kruti balast od čak 65 tona čelika. Za isporuku bi, doznajemo od Skale, trebale biti spremne u kolovozu ili rujnu ove godine, a plovit će pod imenima “Copius” i “Prolific”.

Tjedni i mjeseci koji slijede bit će vrlo živahni za Tehnomontovo brodogradilište koje ima popunjene kapacitete za idućih godinu dana.

Za dvadesetak dana trebao bi se porinuti 19-metarski patrolni brod koji je ovo brodogradilište ugovorilo s kenijskim pomorskim vlastima.

Kenijski “patrolac” trebao bi biti kompletno završen do kraja svibnja, nakon čega bi trebala uslijediti njegova primopredaja, koja je dogovorena u Mombasi.

Do kraja travanja u Tehnomontu planiraju isporuku još jednog servisnog broda za opskrbu ribogojilišta u Norveškoj.

Riječ je o devetom iz serije takvih brodova, dužine 24 metra i širine 11,2 metara, koje su Puljani kroz proteklih pet, šest godina ugovorili i isporučili norveškom klijentu.

U Tehnomontovim pogonima uskoro kreće i gradnja tri patrolna broda od 17 metara dužine, koja su ugovorili s ciparskim vlastima.

Sva tri “patrolca” gradit će se praktički istovremeno, uz kojih mjesec dana odmaka po svakom polaganju kobilice, a njihova primopredaja ugovorena je za drugi kvartal iduće godine.

S Grcima su ugovorena dva vatrogasna broda i taj je posao još u projektnoj fazi, ali tehnički direktor Tehnomonta očekuje da će i s tim gradnjama krenuti ubrzo, početkom ljeta, a otprilike u isto vrijeme iduće godine trebali bi biti spremni za isporuku.

Prema riječima Skale, upita za nove poslove u Tehnomontu ne manjka i uglavnom se radi o plovilima s kojima je ovo brodogradilište steklo reference na međunarodnom tržištu, kao što su manji patrolni brodovi, ribarske i servisne brodice.

Orjana Antešić

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here