O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

LNG Terminal na Omišlju pokrenuo novu jedinstvenu uslugu

Operator Terminala za LNG omogućio je korisnicima Terminala pružanje nove nestandardne usluge – ponovni pretovar LNG-a iz FSRU broda u kamione za prijevoz LNG-a (ship to truck reload operation), izvijestio je jučer na svojim web stranicama LNG Hrvatska.

Pružanjem ove usluge, Terminal za LNG na otoku Krku postao je jedinstven u svijetu LNG industrije obzirom da LNG Hrvatska prva obavlja složenu operaciju pretovara LNG-a izravno iz FSRU broda u kamionske cisterne. Omogućavanjem ove usluge Terminal za LNG na otoku Krku je još jednom dokazao svoju značajnu ulogu u razvoju tržišta prirodnog plina u ovom dijelu Europe.

Korisnicima Terminala bit će omogućeno u prosjeku 40 termina mjesečno za dolazak kamiona za prijevoz LNG-a.

Podsjetimo, LNG terminal na Krku počeo je s komercijalnim radom 1. siječnja 2021 godine.

Uz pružanje nove usluge, iz LNG terminala jučer su objavili kako je povećan tehnički kapacitet transportnog sustava. Novi tehnički kapacitet, odnosno maksimalni kapacitet uplinjavanja LNG-a iznosi 338.000 m3/sat, što na godišnoj razini iznosi oko 2,9 milijardi kubičnih metara. Za zakup dodatnih 300 milijuna kubičnih metara kapaciteta raspisan je javni natječaj za koji je zainteresirana susjedna Slovenija, prema riječima slovenskog ministra Jerneja Vrtovca.

Povećan kapacitet uplinjavanja na LNG terminalu u Omišlju

Foto: LNG Hrvatska

Operator Terminala za LNG omogućio je korisnicima Terminala pružanje nove nestandardne usluge – ponovni pretovar LNG-a iz FSRU broda u kamione za prijevoz LNG-a (ship to truck reload operation), izvijestio je jučer na svojim web stranicama LNG Hrvatska.

Pružanjem ove usluge, Terminal za LNG na otoku Krku postao je jedinstven u svijetu LNG industrije obzirom da LNG Hrvatska prva obavlja složenu operaciju pretovara LNG-a izravno iz FSRU broda u kamionske cisterne. Omogućavanjem ove usluge Terminal za LNG na otoku Krku je još jednom dokazao svoju značajnu ulogu u razvoju tržišta prirodnog plina u ovom dijelu Europe.

Korisnicima Terminala bit će omogućeno u prosjeku 40 termina mjesečno za dolazak kamiona za prijevoz LNG-a.

Podsjetimo, LNG terminal na Krku počeo je s komercijalnim radom 1. siječnja 2021 godine.

Uz pružanje nove usluge, iz LNG terminala jučer su objavili kako je povećan tehnički kapacitet transportnog sustava. Novi tehnički kapacitet, odnosno maksimalni kapacitet uplinjavanja LNG-a iznosi 338.000 m3/sat, što na godišnoj razini iznosi oko 2,9 milijardi kubičnih metara. Za zakup dodatnih 300 milijuna kubičnih metara kapaciteta raspisan je javni natječaj za koji je zainteresirana susjedna Slovenija, prema riječima slovenskog ministra Jerneja Vrtovca.

Povećan kapacitet uplinjavanja na LNG terminalu u Omišlju

Foto: LNG Hrvatska
HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here