OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

VIDEO: Potonuće tankera – Tunis nastoji sanirati štetu

Tunis će surađivati ​​sa zemljama koje su ponudile pomoć u sprječavanju onečišćenja okoliša nakon potonuća trgovačkog broda s tisuću tona nafte u vodama Tunisa, priopćilo je u nedjelju ministarstvo obrane.

Brod je u petak plovio iz Ekvatorijalne Gvineje prema Malti, a potonuo je sedam milja od obale južnog grada Gabesa. Tuniska mornarica spasila je svih sedam članova posade, piše gCaptain.

Brod je prevozio između 750 i 1.000 tona goriva, obavijestili su dužnosnici. Riječ je o manjem turskom tankeru za opskrbu gorivom Xelo, koji je potonuo u noći s petka na subotu uslijed jakog nevremena.

Ministarstvo obrane nije navelo imena zemalja koje su ponudile pomoć, ali lokalni mediji navode kako se očekuje da će Italija poslati brod specijaliziran za rješavanje pomorskih katastrofa. Specijalizirani pomorski ronilački tim započeo je rad oko broda kako bi provjerio curi li nafta.

Situacija je ohrabrujuća i stvari su pod kontrolom, a do sada nije zabilježeno curenje“, izjavio je Rabie Majidi, ministar prometa. Rekao je da je sljedeća faza “delikatna i osjetljiva” jer se brod mora izvaditi iz mora bez slučajnog onečišćenja okoliša.

Tuniške vlasti u subotu su otvorile istragu o potonuću, za koje je ministarstvo okoliša kazalo da je uzrokovano lošim vremenom.

Tunis će kasnije utvrditi gubitke i zahtijevat će kompenzaciju“, izjavila je Laila Chikaoui, ministrica okoliša. Ministarstvo je priopćilo da će plutajuće brane biti postavljene kako bi se ograničilo širenje goriva.

Oko obale Gabesa godinama se bilježe velika zagađenja, a ekološke organizacije navode kako industrijska postrojenja u tom području bacaju otpad izravno u more.

Xelo je tanker za opskrbu gorivom od 1.000 dwt izgrađen 1977. godine, a plovi pod zastavom Ekvatorijalne Gvineje. Prema podacima port state control recorda, inspekcijama su već ranije utvrđeni brojni nedostaci, uključujući probleme s protupožarnom i sigurnosnom opremom, sidrenim uređajem. Ukratko, ranije inspekcije pokazale su da brod nije bio u skladu sa SOLAS-om, a tanker je zbog nepravilnosti također već nekoliko puta bio zadržan. Posljednji put to je bilo u veljači u Neapolisu u Grčkoj, piše The Maritime Executive.

Potonuće tankera možete pogledati u videu.

Tunis će surađivati ​​sa zemljama koje su ponudile pomoć u sprječavanju onečišćenja okoliša nakon potonuća trgovačkog broda s tisuću tona nafte u vodama Tunisa, priopćilo je u nedjelju ministarstvo obrane.

Brod je u petak plovio iz Ekvatorijalne Gvineje prema Malti, a potonuo je sedam milja od obale južnog grada Gabesa. Tuniska mornarica spasila je svih sedam članova posade, piše gCaptain.

Brod je prevozio između 750 i 1.000 tona goriva, obavijestili su dužnosnici. Riječ je o manjem turskom tankeru za opskrbu gorivom Xelo, koji je potonuo u noći s petka na subotu uslijed jakog nevremena.

Ministarstvo obrane nije navelo imena zemalja koje su ponudile pomoć, ali lokalni mediji navode kako se očekuje da će Italija poslati brod specijaliziran za rješavanje pomorskih katastrofa. Specijalizirani pomorski ronilački tim započeo je rad oko broda kako bi provjerio curi li nafta.

Situacija je ohrabrujuća i stvari su pod kontrolom, a do sada nije zabilježeno curenje“, izjavio je Rabie Majidi, ministar prometa. Rekao je da je sljedeća faza “delikatna i osjetljiva” jer se brod mora izvaditi iz mora bez slučajnog onečišćenja okoliša.

Tuniške vlasti u subotu su otvorile istragu o potonuću, za koje je ministarstvo okoliša kazalo da je uzrokovano lošim vremenom.

Tunis će kasnije utvrditi gubitke i zahtijevat će kompenzaciju“, izjavila je Laila Chikaoui, ministrica okoliša. Ministarstvo je priopćilo da će plutajuće brane biti postavljene kako bi se ograničilo širenje goriva.

Oko obale Gabesa godinama se bilježe velika zagađenja, a ekološke organizacije navode kako industrijska postrojenja u tom području bacaju otpad izravno u more.

Xelo je tanker za opskrbu gorivom od 1.000 dwt izgrađen 1977. godine, a plovi pod zastavom Ekvatorijalne Gvineje. Prema podacima port state control recorda, inspekcijama su već ranije utvrđeni brojni nedostaci, uključujući probleme s protupožarnom i sigurnosnom opremom, sidrenim uređajem. Ukratko, ranije inspekcije pokazale su da brod nije bio u skladu sa SOLAS-om, a tanker je zbog nepravilnosti također već nekoliko puta bio zadržan. Posljednji put to je bilo u veljači u Neapolisu u Grčkoj, piše The Maritime Executive.

Potonuće tankera možete pogledati u videu.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific