O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hyundaijev besposadni tanker ostvario rekord: Autonomno preplovio Tihi ocean

Autonomni teretni brodovi napravili su mali, ali važan korak unaprijed te bi uskoro trebali stići u upotrebu. Južnokorejski gigant Hyundai izvijestio je kako je njihova podružnica Avikus završila prvu autonomnu navigaciju za velike prekooceanske brodove, piše iTechpost.

LNG Tanker Prism Courage sa 134 000 tone ukapljenog prirodnog plina 1. svibnja napustio je luku Freeport u Meksičkom zaljevu i otplovio ka Južnoj Koreji. Putovanje je trajalo 33 dana. Ovaj brod je tako postavio novi rekord kao prvi ultra veliki brod koji je autonomno prešao Tihi ocean, odnosno udaljenost od 5 400 Nm, piše Hypebeast.

Iako su mnogi moderni brodovi opremljeni autopilotom, potpuno autonomni brod mora biti sposoban donijeti različite kritične odluke bez pomoći kapetana i posade. Prism Courage posjeduje Level 2 autonomiju što znači da sam prati pravac, pozicije drugih brodova, vrijeme i visinu valova. Vrlo je efikasan i štedi gorivo budući da uvijek koristi idealne putanje te mu nije potrebna posada za navigaciju i upravljanje. Rezultati testiranja su pokazali povećanje učinkovitosti goriva od 7% i smanjenje emisije stakleničkih plinova od 5%.

Tvrtka Avikus planira do kraja godine svoj sistem autonomne navigacije HiNAS 2.0 komercijalizirati te ponuditi i drugim tvrtkama. Nadaju se kako će ova inovacija osim povećane učinkovitosti, pomoći i kroničnom nedostaku brodske posade te povećati sigurnost i udobnost rada posade na brodovima.

Autonomni teretni brodovi napravili su mali, ali važan korak unaprijed te bi uskoro trebali stići u upotrebu. Južnokorejski gigant Hyundai izvijestio je kako je njihova podružnica Avikus završila prvu autonomnu navigaciju za velike prekooceanske brodove, piše iTechpost.

LNG Tanker Prism Courage sa 134 000 tone ukapljenog prirodnog plina 1. svibnja napustio je luku Freeport u Meksičkom zaljevu i otplovio ka Južnoj Koreji. Putovanje je trajalo 33 dana. Ovaj brod je tako postavio novi rekord kao prvi ultra veliki brod koji je autonomno prešao Tihi ocean, odnosno udaljenost od 5 400 Nm, piše Hypebeast.

Iako su mnogi moderni brodovi opremljeni autopilotom, potpuno autonomni brod mora biti sposoban donijeti različite kritične odluke bez pomoći kapetana i posade. Prism Courage posjeduje Level 2 autonomiju što znači da sam prati pravac, pozicije drugih brodova, vrijeme i visinu valova. Vrlo je efikasan i štedi gorivo budući da uvijek koristi idealne putanje te mu nije potrebna posada za navigaciju i upravljanje. Rezultati testiranja su pokazali povećanje učinkovitosti goriva od 7% i smanjenje emisije stakleničkih plinova od 5%.

Tvrtka Avikus planira do kraja godine svoj sistem autonomne navigacije HiNAS 2.0 komercijalizirati te ponuditi i drugim tvrtkama. Nadaju se kako će ova inovacija osim povećane učinkovitosti, pomoći i kroničnom nedostaku brodske posade te povećati sigurnost i udobnost rada posade na brodovima.