O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC naručio još 20 novih kontejnerskih brodova

Golema knjiga narudžbi Mediterranean Shipping Co. (MSC) novom narudžbom od čak 20 kontejnerskih brodova narasla je za još oko 200.000 TEU jedinica.

Kako izvještava Alphaliner, MSC je odabrao Jiangsu New Times Shipbuilding u Kini za sljedeću fazu ekspanzije koja će kompaniji osigurati da uskoro postane prvi brodar u povijesti koji će upravljati flotom većom od 5 milijuna TEU, javlja Splash247.

Kinesko brodogradilište izgradit će 20 novih kontejnerskih brodova za ovu tvrtku sa sjedištem u Ženevi. Narudžba se sastoji od deset plovila od 8.100 TEU i deset plovila od 11.400 TEU. Svi će brodovi biti isporučeni 2024. i 2025. godine, a imat će dual-fuel motore s opcijom pogona na LNG. Cijena ove posljednje serije narudžbi nije objavljena.

MSC je u istom brodogradilištu već naručio četrnaest brodova od 7.000 TEU.

Prema podacima Alphalinera, MSC u svojoj knjizi narudžbi ima 111 plovila kapaciteta od 1,45 milijuna TEU, što je otprilike isti kapacitet kao trenutna flota japanskog Ocean Network Expressa (ONE), sedme najveće kompanije na svijetu.

Golema knjiga narudžbi Mediterranean Shipping Co. (MSC) novom narudžbom od čak 20 kontejnerskih brodova narasla je za još oko 200.000 TEU jedinica.

Kako izvještava Alphaliner, MSC je odabrao Jiangsu New Times Shipbuilding u Kini za sljedeću fazu ekspanzije koja će kompaniji osigurati da uskoro postane prvi brodar u povijesti koji će upravljati flotom većom od 5 milijuna TEU, javlja Splash247.

Kinesko brodogradilište izgradit će 20 novih kontejnerskih brodova za ovu tvrtku sa sjedištem u Ženevi. Narudžba se sastoji od deset plovila od 8.100 TEU i deset plovila od 11.400 TEU. Svi će brodovi biti isporučeni 2024. i 2025. godine, a imat će dual-fuel motore s opcijom pogona na LNG. Cijena ove posljednje serije narudžbi nije objavljena.

MSC je u istom brodogradilištu već naručio četrnaest brodova od 7.000 TEU.

Prema podacima Alphalinera, MSC u svojoj knjizi narudžbi ima 111 plovila kapaciteta od 1,45 milijuna TEU, što je otprilike isti kapacitet kao trenutna flota japanskog Ocean Network Expressa (ONE), sedme najveće kompanije na svijetu.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video