Iako Tankerska plovidba odavno nije na Zagrebačkoj burzi, kao i ostale firme obavezna je objaviti svoj financijski i revizorski izvještaj, piše 057info.
U 2021. godini Društvo je ostvarilo dobit od 131 milijun kuna što je najveća pojedinačna dobit zadarskog gospodarstva. Ona je u odnosu na dobit koju je TP imala lani, veća za 30 milijuna kuna.
Zadarski brodar ostvario je lani 602 milijuna kuna prihoda u čijoj strukturi su vozarine, od prodaje broda Privlaka dobili su 29,8 milijuna kuna te državne potpore za „kadeturu”, odnosno ukrcaj vježbenika u iznosu od 5,8 milijuna kuna.
Zanimljiv je podatak iz izvještaja prema kojem su lani bile nešto niže plaće negoli godinu dana ranije. U ukupnom iznosu na neto plaće za one koji su redovnom odnosu potrošeno je 9,3 milijuna kuna a za pomorce na ugovoru 62,3 milijuna kuna.
Tankerska plovidba i dalje planirati širiti poslovanje u linijskom obalnom prijevozu. Društvo je tijekom 2021. godine kupilo četiri katamarana koji su dani u zakup povezanom društvu TP Line d.o.o., gdje će biti uposleni na državnim subvencioniranim linijama ili komercijalnim linijama. Tankerska plovidba će upravljati tim brodovima iz flote TP Line.
Prošle je godine Tankerska plovidba počela stvarati flotu kupnjom tri broda za 54 milijuna kuna, navodi se u izvještaju. To su brzi putnički brod kapaciteta 300 putnika „Anastazija”, zatim Aenona, kapaciteta 200 putnika – m/b „Aenona”. Isto toliki je kapacitet brzog broda „Nona Ana”.
Početkom ove godine Tankerskoj plovidbi je isporučen brzi putnički brod „Majestic Grace”, kapaciteta 317 putnika, koji je preimenovan u „Arta”. Brod je dan povezanom društvu „TP Line d.o.o.” koje se bavi pomorskom kabotažom u zakup na razdoblje od šest godina. Krajem travnja 2022, isporučen im je brzi putnički brod „Majestic Liberty”, istog
kapaciteta putnika, ali još nije dobio ime a ni liniju.
Nova uprava zadarske brodarske kompanije preuzela je 1. srpnja 2013. upravljanje, što se podudara se to s danom ulaska Hrvatske u EU. U proteklih 9 godina uprava na čelu s Mariom Pavićem uspjela je preobraziti Tankersku plovidbu premda standardima koji su usklađeni s EU, odnosno s međunarodnim pravilima korporacije.
Osim društveno odgovornog ponašanja u zajednici, što je drugi naziv za donacije koje su usmjerene uglavnom na zdravstvo, Tankerska plovidba uvela je i ostala pravila korporacijskog ponašanja. Među ostalim i princip prema kojem „svi zaposlenici, uključujući i pomorce, imaju mogućnost imenom ili anonimno dojaviti bilo kakvo kršenje procedure ili pokušaje korupcije”.