Brodski kontejneri od 20 stopa zadržat će svoj udio u globalnoj floti kontejnerske opreme i u budućnosti, stav je konzultantske kuće Drewry.
U analizi se navodi da se udio standardnih 20-ft kontejnera za suhi teret na globalnom nivou opadao u posljednjih deset godina. Međutim, renomirana pomorska konzultantska firma također zaključuje da će „suprotno popularnom mišljenju“, udio kontejnera od 20 stopa u globalnoj floti kontejnerske opreme „ostati iznad 25% u doglednoj budućnosti“, prenosi PlutonLogistics.
Drewry napominje da je proizvodnja ovih jedinica značajno porasla u 2022. godini, što bi trebalo biti olakšanje onima koji su se zabrinuli da su 20-ft kontejneri postali manje dostupni u posljednjih nekoliko godina.
– U prvih osam mjeseci ove godine proizvođači sa sjedištem u Kini, koji čine više od 96% globalne proizvodnje, proizveli su blizu pola milijuna TEU, što je skoro 64% više u odnosu na 2021. godinu i 35% u odnosu na isti period 2020. Drewry očekuje da će proizvodnja za cijelu godinu iznositi najmanje 900.000 TEU, što je popriličan rast u odnosu na 2021. kada je proizvedeno nešto ispod 560.000 TEU.
Prema analitičarima, potražnja za kontejnerima od 20 stopa „ostaje na zadovoljavajućoj razini“.
– Postoji nekoliko industrija u kojima su zbog prirode tereta koji se transportira – teški i gusti – kontejneri od 20 stopa prikladniji za upotrebu i gdje su kompanije izgradile svoje opskrbne lance oko ove vrste opreme. Prekooceanski prijevoznici moraju osigurati odgovarajuću opremu kako bi zadovoljili potrebe takvih klijenata, od kojih su mnogi njihovi dugogodišnji partneri.
Osim toga, Drewry smatra da je potražnja za kontejnerima od 20 stopa van pomorske trgovine velika.
Analitičari stoga očekuju da će udio kontejnera od 20 stopa u floti „ostati stabilan u narednih pet godina, a takve jedinice čine najmanje 26% standardnih suhih kontejnera u upotrebi“.
Više detalja pročitajte OVDJE.