O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Pad potražnje mijenja pravila: Maerskovi brodovi štedjet će gorivo sporijom plovidbom

Danski logistički div Maersk najavio je da će njegovi kontejnerski brodovi ubuduće početi ploviti sporije kako bi smanjili troškove goriva nakon plovidbe punom brzinom da bi se osiguralo držanje koraka s potražnjom tijekom pandemije, naznačivši promjenu pandemijske politike brzih isporuka.

Maersk očekuje stabilan ili čak smanjeni obujam tereta u prekooceanskom prijevozu u ovoj godini zbog smanjene osobne potrošnje u SAD-u i narušenog raspoloženja zbog ruske invazije na Ukrajinu, izjavio je za Reuters Newsmaker u četvrtak izvršni direktor Soren Skou, piše Seebiz.eu, a prenosi PlutonLogistics.

Kao jedna od najvećih svjetskih brodarskih kompanija, Maersk je imao koristi od porasta vozarina nakon rasta potražnje potrošača tijekom pandemije, što je dovelo do zastoja u lukama.

Vozarine su u ovoj godini počele padati, iako su luke i dalje zakrčene, a globalni opskrbni lanci opterećeni, rekao je Skou.

“U pojedinim regijama, posebno u Europi, i dalje vidimo brodove koji čekaju pred lukama, nestašicu radne snage i štrajkove. Dakle, stanje se još nije normaliziralo, ali očigledno ide nabolje”, rekao je Skou.

Kompanija ima flotu od oko 730 kontejnerskih brodova, bavi se otpremom i logistikom za trgovce na malo i kompanije poput Walmarta, Nikea i Unilevera.

“Naši brodovi daju sve od sebe kako bi što više nadoknadili kašnjenja. No, kako se stvari budu normalizirale, trebali bismo očekivati da će brodovi usporiti i ponovo početi ploviti normalnom brzinom. To je doista važno za našu učinkovitost u potrošnji goriva”, naglasio je šef Maerska, kometirajući rast troškova goriva.

Ove godine očekuje “skromno” povećanje trgovine u predstojećoj blagdanskoj sezoni zbog zabrinutosti koju je izazvalo posustajanje globalnog gospodarstva i potražnje, unatoč manjem obujmu pošiljki na pragu božićne sezone nego inače.

Danski logistički div Maersk najavio je da će njegovi kontejnerski brodovi ubuduće početi ploviti sporije kako bi smanjili troškove goriva nakon plovidbe punom brzinom da bi se osiguralo držanje koraka s potražnjom tijekom pandemije, naznačivši promjenu pandemijske politike brzih isporuka.

Maersk očekuje stabilan ili čak smanjeni obujam tereta u prekooceanskom prijevozu u ovoj godini zbog smanjene osobne potrošnje u SAD-u i narušenog raspoloženja zbog ruske invazije na Ukrajinu, izjavio je za Reuters Newsmaker u četvrtak izvršni direktor Soren Skou, piše Seebiz.eu, a prenosi PlutonLogistics.

Kao jedna od najvećih svjetskih brodarskih kompanija, Maersk je imao koristi od porasta vozarina nakon rasta potražnje potrošača tijekom pandemije, što je dovelo do zastoja u lukama.

Vozarine su u ovoj godini počele padati, iako su luke i dalje zakrčene, a globalni opskrbni lanci opterećeni, rekao je Skou.

“U pojedinim regijama, posebno u Europi, i dalje vidimo brodove koji čekaju pred lukama, nestašicu radne snage i štrajkove. Dakle, stanje se još nije normaliziralo, ali očigledno ide nabolje”, rekao je Skou.

Kompanija ima flotu od oko 730 kontejnerskih brodova, bavi se otpremom i logistikom za trgovce na malo i kompanije poput Walmarta, Nikea i Unilevera.

“Naši brodovi daju sve od sebe kako bi što više nadoknadili kašnjenja. No, kako se stvari budu normalizirale, trebali bismo očekivati da će brodovi usporiti i ponovo početi ploviti normalnom brzinom. To je doista važno za našu učinkovitost u potrošnji goriva”, naglasio je šef Maerska, kometirajući rast troškova goriva.

Ove godine očekuje “skromno” povećanje trgovine u predstojećoj blagdanskoj sezoni zbog zabrinutosti koju je izazvalo posustajanje globalnog gospodarstva i potražnje, unatoč manjem obujmu pošiljki na pragu božićne sezone nego inače.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here