O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Svjedoci povijesti: Tankerska plovidba prva je imala brod za prijevoz plina

IZVOR057info

Ministar mora Oleg Butković prošlog tjedna na Vladi se pohvalio kako će Jadroplov iz Splita uz pomoć državnog jamstva dobiti brod za prijevoz ukapljenog plina koji će biti prvi pod hrvatskom zastavom. Nova poslovnom strategijom društva predviđa tranziciju društva u zelenu ekološki održivu kompaniju, a za LPG brod osigurano je dugoročno zapošljavanje na pet godina, izjavio je Butković.

Ali kako ima još živih svjedoka novije hrvatske prošlosti pa je takvu vijest demantirao Stanko Banić, bivši direktor Tankerske plovidbe koja je takav brod, plinaš imao krajem 80- ih godina. Bio je to brod Sali za koji je zadarski brodar imao ugovor s Inom, piše 057info.hr.

– Kada je počeo rat i granate su padale po obali, tada je Ina jednostrano raskinula ugovor u strahu da koja granat na padne na naš brod koji je pristao u tri luke: Gaženicu, Rijeku i Solin.  I nitko u Hrvatskoj nije htio prihvatiti taj naš brod nego samo ga odveli u Trst gdje smo skupo plaćali mrtvi vez. Onda se netko sjetio kako je „bombula” ( tank) u Gaženici puna plina pa su nas pozvali da je dođemo isprazniti. Plinaš Sali je doplovio iz Trsta u Zadar, ispraznili „bombulu” i vratili se nazad na mrtvi vez. Naravno da troškove nitko nije podmirio, prisjeća se Banić.

Uvertira je to u novi projekt ukapljenog plina koji se priprema u Gaženici. Gradnja bunker stanice koja definitivno nije predviđena u prostornoj dokumentaciji niti su iz LNG-a o tome izvijestili ikoga iz Grada Zadra.

Ali ne moraju ako taj projekt dobije status od državnog interesa kao što je to svojedobno bilo s Inom koja je ukidanjem tog ugovora izbacila Tankersku plovidbu iz tog posla. Jedva su, prema riječima Banić, uspjeli prodati brod Sali.

Ministar mora Oleg Butković prošlog tjedna na Vladi se pohvalio kako će Jadroplov iz Splita uz pomoć državnog jamstva dobiti brod za prijevoz ukapljenog plina koji će biti prvi pod hrvatskom zastavom. Nova poslovnom strategijom društva predviđa tranziciju društva u zelenu ekološki održivu kompaniju, a za LPG brod osigurano je dugoročno zapošljavanje na pet godina, izjavio je Butković.

Ali kako ima još živih svjedoka novije hrvatske prošlosti pa je takvu vijest demantirao Stanko Banić, bivši direktor Tankerske plovidbe koja je takav brod, plinaš imao krajem 80- ih godina. Bio je to brod Sali za koji je zadarski brodar imao ugovor s Inom, piše 057info.hr.

– Kada je počeo rat i granate su padale po obali, tada je Ina jednostrano raskinula ugovor u strahu da koja granat na padne na naš brod koji je pristao u tri luke: Gaženicu, Rijeku i Solin.  I nitko u Hrvatskoj nije htio prihvatiti taj naš brod nego samo ga odveli u Trst gdje smo skupo plaćali mrtvi vez. Onda se netko sjetio kako je „bombula” ( tank) u Gaženici puna plina pa su nas pozvali da je dođemo isprazniti. Plinaš Sali je doplovio iz Trsta u Zadar, ispraznili „bombulu” i vratili se nazad na mrtvi vez. Naravno da troškove nitko nije podmirio, prisjeća se Banić.

Uvertira je to u novi projekt ukapljenog plina koji se priprema u Gaženici. Gradnja bunker stanice koja definitivno nije predviđena u prostornoj dokumentaciji niti su iz LNG-a o tome izvijestili ikoga iz Grada Zadra.

Ali ne moraju ako taj projekt dobije status od državnog interesa kao što je to svojedobno bilo s Inom koja je ukidanjem tog ugovora izbacila Tankersku plovidbu iz tog posla. Jedva su, prema riječima Banić, uspjeli prodati brod Sali.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here