O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Iz Jadroplova najavljuju: Feribotom na struju će povezivati Split sa srednjodalmatinskim otocima

U svijetu se događaju velike promjene u smislu pogoršanja vremenskih uvjeta, zatopljenja zemaljske kugle, a jedan od glavnih uzročnika toga, uz termoelektrane na ugljen, je transport u kojemu je brodarstvo zastupljeno u najvećoj mjeri.

Kako Jadroplov, kao lokalna kompanija u Splitu vodi računa da cijela regija živi većinom od turizma, za koji je bitan čist okoliš, razmišljali su što napraviti kako bi trajekti koji povezuju Split sa srednjo-dalmatinskim otocima smanjili emisiju štetnih plinova, objavio je Jadroplov na svojoj službenoj stranici.

Sa firmom Classis d.o.o. počeo je razvoj tog projekta, te je od nedavno postalo razvidno da je izgradnja takvog trajekta moguća u hrvatskim brodogradilištima, čime će Hrvatska biti jedna od prvih zemalja na tom polju. Također, ministri Butković i Čorić daju potporu cijelom tom projektu, što daje i nadu Jadroplovu da će uspješno završiti taj projekt.

Cijena će biti usuglašena sa brodogradilištem i očekuju da neće bitno odstupati od cijene takvog trajekta na klasični pogon. Projekt je fleksibilan i može održavati redovne linije iz Splita sa bilo kojim srednje-dalmatinskim otokom, uključujući i najdalje otoke. Namjeravaju ugovoriti gradnju sa nekim od hrvatskih brodogradilišta s rokom isporuke u 2024. godini.

Jadroplov d.d. će se baviti različitim segmentima brodarstva s glavnim ciljem maksimizacije profita i disperzacije djelatnosti (bulk-carrieri, chemical tankeri, putnički brodovi, LPG, LNG,…)

U svijetu se događaju velike promjene u smislu pogoršanja vremenskih uvjeta, zatopljenja zemaljske kugle, a jedan od glavnih uzročnika toga, uz termoelektrane na ugljen, je transport u kojemu je brodarstvo zastupljeno u najvećoj mjeri.

Kako Jadroplov, kao lokalna kompanija u Splitu vodi računa da cijela regija živi većinom od turizma, za koji je bitan čist okoliš, razmišljali su što napraviti kako bi trajekti koji povezuju Split sa srednjo-dalmatinskim otocima smanjili emisiju štetnih plinova, objavio je Jadroplov na svojoj službenoj stranici.

Sa firmom Classis d.o.o. počeo je razvoj tog projekta, te je od nedavno postalo razvidno da je izgradnja takvog trajekta moguća u hrvatskim brodogradilištima, čime će Hrvatska biti jedna od prvih zemalja na tom polju. Također, ministri Butković i Čorić daju potporu cijelom tom projektu, što daje i nadu Jadroplovu da će uspješno završiti taj projekt.

Cijena će biti usuglašena sa brodogradilištem i očekuju da neće bitno odstupati od cijene takvog trajekta na klasični pogon. Projekt je fleksibilan i može održavati redovne linije iz Splita sa bilo kojim srednje-dalmatinskim otokom, uključujući i najdalje otoke. Namjeravaju ugovoriti gradnju sa nekim od hrvatskih brodogradilišta s rokom isporuke u 2024. godini.

Jadroplov d.d. će se baviti različitim segmentima brodarstva s glavnim ciljem maksimizacije profita i disperzacije djelatnosti (bulk-carrieri, chemical tankeri, putnički brodovi, LPG, LNG,…)