OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Njemačka vlada dala zeleno svjetlo – Kinezi kupuju četvrtinu vlasništva luke Hamburg

Njemačka vlada odobrila je u srijedu, 26. listopada, kineskoj kompaniji COSCO kupovinu 24,9 posto udjela u jednom od tri terminala logističke kompanije HHLA u najvećoj njemačkoj luci u Hamburgu. Ovo je manji udio od prvobitne ponude kineskog brodarskog giganta koji je želio preuzeti 35 posto udjela, i ne daje kompaniji COSCO pravo glasa u upravljanju ili strateškim odlukama, piše Reuters, a prenosi Pluton Logistics.

Kompromis je postignut usprkos znatnom političkom otporu protiv sudjelovanja COSCO-a u njemačkoj luci i dolazi tjedan ranije uoči najavljene posjete kancelara Olafa Scholza Kini.

COSCO nije odmah odgovorio na zahtjev Reutersa za komentarom. Jedan izvor iz njemačke vlade rekao je britanskoj agenciji da je kineska kompanija prihvatila dogovor.

Kompanija HHLA, koja je u većinskom vlasništvu grada Hamburga i jedan od glavnih korisnika hamburške luke, nije imala komentar.

Njemačka logistička firma, suočena sa žestokom međunarodnom konkurencijom, željela je da prvobitnim dogovorom o prodaji 35 posto udjela veže svog dugogodišnjeg klijenta u brodskom transportu za luku Hamburg.

Međutim, bolno iskustvo s pretjeranom ovisnošću ruskim plinom promijenilo je stav njemačke vlade prema stranim strateškim investicijama, navodi Reuters. Ministar ekonomije Robert Habek bio je među političarima koji su rekli da Njemačka treba izbjegavati kineska ulaganja u kritičnu infrastrukturu ako je moguće.

S druge strane, pristalice sporazuma HHLA kažu da će on omogućiti Hamburgu, gdje je Scholz bio gradonačelnik sedam godina, da održi korak s rivalskim lukama koje se također bore za udio u kineskom trgovanju i od kojih su neke djelomično u vlasništvu kompanije COSCO.

Njemačka vlada odobrila je u srijedu, 26. listopada, kineskoj kompaniji COSCO kupovinu 24,9 posto udjela u jednom od tri terminala logističke kompanije HHLA u najvećoj njemačkoj luci u Hamburgu. Ovo je manji udio od prvobitne ponude kineskog brodarskog giganta koji je želio preuzeti 35 posto udjela, i ne daje kompaniji COSCO pravo glasa u upravljanju ili strateškim odlukama, piše Reuters, a prenosi Pluton Logistics.

Kompromis je postignut usprkos znatnom političkom otporu protiv sudjelovanja COSCO-a u njemačkoj luci i dolazi tjedan ranije uoči najavljene posjete kancelara Olafa Scholza Kini.

COSCO nije odmah odgovorio na zahtjev Reutersa za komentarom. Jedan izvor iz njemačke vlade rekao je britanskoj agenciji da je kineska kompanija prihvatila dogovor.

Kompanija HHLA, koja je u većinskom vlasništvu grada Hamburga i jedan od glavnih korisnika hamburške luke, nije imala komentar.

Njemačka logistička firma, suočena sa žestokom međunarodnom konkurencijom, željela je da prvobitnim dogovorom o prodaji 35 posto udjela veže svog dugogodišnjeg klijenta u brodskom transportu za luku Hamburg.

Međutim, bolno iskustvo s pretjeranom ovisnošću ruskim plinom promijenilo je stav njemačke vlade prema stranim strateškim investicijama, navodi Reuters. Ministar ekonomije Robert Habek bio je među političarima koji su rekli da Njemačka treba izbjegavati kineska ulaganja u kritičnu infrastrukturu ako je moguće.

S druge strane, pristalice sporazuma HHLA kažu da će on omogućiti Hamburgu, gdje je Scholz bio gradonačelnik sedam godina, da održi korak s rivalskim lukama koje se također bore za udio u kineskom trgovanju i od kojih su neke djelomično u vlasništvu kompanije COSCO.

MOŽE VAS ZANIMATI