O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Za neke kriza, za druge prilika

Dok za obične građane energetska kriza u prvom redu znači poskupljenje za neke tvrtke otvorilo je to mogućnost veće zarade. 

U takve tvrtke svakako spadaju brodarske kompanije što je i razlog koji stoji iza ponude za preuzimanje TNG-a od strane Tankerske plovidbe, za što je Tankerska u prošlu srijedu dobila odobrenje Hanfe.

Hanfa odobrila Tankerskoj plovidbi objavu ponude za preuzimanje preostalih dionica Tankerske Next Generation

Kako je objavila sama Tankerska Next Generation u svom polugodišnjem financijskom izvješću, zarada produkt tankera koji prevoze benzin i dizel u manje od godinu dana više se nego utrostručila, sa 6.400 dolara po danu u rujnu 2021. na više od 26.000 dolara u travnju 2022. godine, piše HRT Radio Zadar.

No, s druge strane predsjednik uprave Tankerske plovidbe upozorava:

“Brodarstvo je široka djelatnost, imamo brodove za prijevoz sirove nafte, prijevoz naftnih derivata i prijevoz rasutih tereta. Rasuti tereti su u nekom padu, dok je vozarina na prijevoz za derivate u porastu, kao i za sirovu naftu. Primjerice kontejnerski brodovi na današnji datum zarađuju deset puta manje nego što su zarađivali na isti datum prošle godine. Tako da kod nas je to vrlo volatilno. Naravno, pratimo parametre i uvijek smo u budućnosti s našim mislima i razmišljanjima”, rekao je Mario Pavić.

A budućnost su i LNG brodovi – brodovi za prijevoz ukapljenog prirodnog plina, čija je cijena gradnje posljednjih godina vrtoglavo porasla. Zanimalo nas je stoga planira li Tankerska plovidba ući na to tržište.

“LNG, metan, to su brodovi vrijedni u novogradnji 200 i više milijuna dolara. To je preveliki zalogaj za nas”, rekao je Mario Pavić.

Dok za obične građane energetska kriza u prvom redu znači poskupljenje za neke tvrtke otvorilo je to mogućnost veće zarade. 

U takve tvrtke svakako spadaju brodarske kompanije što je i razlog koji stoji iza ponude za preuzimanje TNG-a od strane Tankerske plovidbe, za što je Tankerska u prošlu srijedu dobila odobrenje Hanfe.

Hanfa odobrila Tankerskoj plovidbi objavu ponude za preuzimanje preostalih dionica Tankerske Next Generation

Kako je objavila sama Tankerska Next Generation u svom polugodišnjem financijskom izvješću, zarada produkt tankera koji prevoze benzin i dizel u manje od godinu dana više se nego utrostručila, sa 6.400 dolara po danu u rujnu 2021. na više od 26.000 dolara u travnju 2022. godine, piše HRT Radio Zadar.

No, s druge strane predsjednik uprave Tankerske plovidbe upozorava:

“Brodarstvo je široka djelatnost, imamo brodove za prijevoz sirove nafte, prijevoz naftnih derivata i prijevoz rasutih tereta. Rasuti tereti su u nekom padu, dok je vozarina na prijevoz za derivate u porastu, kao i za sirovu naftu. Primjerice kontejnerski brodovi na današnji datum zarađuju deset puta manje nego što su zarađivali na isti datum prošle godine. Tako da kod nas je to vrlo volatilno. Naravno, pratimo parametre i uvijek smo u budućnosti s našim mislima i razmišljanjima”, rekao je Mario Pavić.

A budućnost su i LNG brodovi – brodovi za prijevoz ukapljenog prirodnog plina, čija je cijena gradnje posljednjih godina vrtoglavo porasla. Zanimalo nas je stoga planira li Tankerska plovidba ući na to tržište.

“LNG, metan, to su brodovi vrijedni u novogradnji 200 i više milijuna dolara. To je preveliki zalogaj za nas”, rekao je Mario Pavić.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video