O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Jadroplov o sistershipu “Marka Marulića”: “Brod je savršenstvo tehnologije i tehnike.” Pavlović otkriva i tko će graditi feribot!

Uprava splitskog brodara Jadroplova sklopila je s japanskim brodogradilištem “Sasaki” ugovor o gradnji i kupnji novog tankera za prijevoz ukapljenog naftnog plina. Nakon preuzimanja tankera “Marko Marulić”, to je nova akvizicija u floti, a riječ je o identičnom brodu – sistershipu za koji je već ugovoren dugoročni najam.

Preuzimanje broda koji se već gradi je u ožujku iduće godine, potvrdio je predsjednik uprave Ivan Pavlović za HRT Radio Split.

– Potpisali smo ugovor o kupnji novog broda, ispod tržišne cijene. Iako trenutno nije pogodno vrijeme za nove investicije, s obzirom da je recesija na vidiku i da nam porast kamata ne ide u prilog, smatram da je ovo dobra prilika. Imat ćemo dva LPG broda koja nam neće biti problematična u smislu otplate, uz dugoročni najam sa velikom svjetskom naftnom kompanijom, pod uvjetima dugoročnog ugovora za period 2+2+1 godina trebalo bi se isplatiti otprilike 60 posto broda. Smatram da je ovaj posao koji smo pokrenuli isplativ, rekao je Pavlović.

Drugi brod je potpisan pod puno boljim uvjetima, s manjom cijenom, od čega je 35 posto iz vlastitih sredstava Jadroplova.

– Nama nisu problem novi brodovi i najmovi. Problem su stari brodovi na posrnulom bulk tržištu i velike obveze nastale na tim brodovima u prethodnim godinama kada je Jadroplov loše stajao. Nove investicije su pokrivene dugogodišnjim najmom i povoljna cijena je osigurala otplatu tih brodova, kazao je Pavlović.

Novi sestrinski brod Marka Marulića je potpuno isti brod s Dual Fuel pogonom na Marine Dizel Oil i LPG, kapaciteta 7.500 kubičnih metara i dužine 116,8 metara.

– Brod je savršenstvo tehnologije i tehnike, građen u japanskom brodogradilištu Sasaki Shipbuilding Co. Ltd. Interes Jadroplova je uspostaviti dugoročne odnose s japanskim leasing kućama i financijerima u vidu suradnje za buduću gradnju brodova u japanskim brodogradilištima. Brodovi izgrađeni u Japanu su na puno većoj tehničkoj razini, i kao stari brodovi mogu postići do 20% višu cijenu nego brodovi građeni u drugim brodogradilištima.

Jadroplov se okreće ekološki prihvatljivim vrstama pogona.

– U Jadroplovu želimo da je svaki novi brod bude tehnološki up-to-date te bi se prilikom gradnje bulk-carriera i LPG brodova u budućnosti okrenuli ekološki prihvatljivijim vrstama pogona. Tehnološki moramo ići u korak s vremenom, a mislimo da će opstati samo brodari koji imaju brodove sa što manjom emisijom CO2 i drugih štetnih plinova, rekao je Pavlović.

Pavlović o trajektu

U razgovoru za HRT Radio Split, predsjednik uprave Jadroplova dotakao se i izgradnje feribota.

– Da spomenemo i trajekt. Objavili smo natječaj na koji su se javila hrvatska brodogradilišta. Najbolja je bila ponuda brodogradilišta 3. maj. Iako je napravljen program, malo smo zastali oko toga jer apliciranje za sredstva iz EU Fonda za inovacije kreće u ožujku, a treba pričekati 6 mjeseci za odabir projekata koji će se financirati. Mi smo gotovo sigurni da će naš projekt proći, samo treba malo vremena oko toga. Za ovaj će se projekt ugovor sigurno potpisati samo je pitanje tajminga, izjavio je Pavlović.

VIŠE O FERIBOTU PROČITAJTE <OVDJE>.

Jadroplov izgradnju sistershipa Marka Marulića očekuje relativno brzo, već u veljači ili ožujku 2023. godine. Ako bi uspjeli ostvariti dokapitalizaciju, nastavili bi suradnju s japanskim brodogradilištem gradnjom dodatnih LPG brodova, ali vjerojatno drugačijeg tipa kako bi osim LPG-a mogli prevoziti i druge vrste tereta kojima je potrebno hlađenje.

– Moramo pohvaliti HBOR sa povoljnim uvjetima za izgradnju broda. Mislimo da je ovo prvi put kako je HBOR financirao brodara za izgradnju broda. Do sada su uvijek financirali brodogradilišta te se nadam da će to nastaviti raditi i u budućnosti. Ovakav način financiranja je vrlo siguran jer najam broda pokriva povrat kredita i po mojem je mišljenju vrlo dobar, kako za brodara tako i za HBOR, zaključio je Pavlović.

Uprava splitskog brodara Jadroplova sklopila je s japanskim brodogradilištem “Sasaki” ugovor o gradnji i kupnji novog tankera za prijevoz ukapljenog naftnog plina. Nakon preuzimanja tankera “Marko Marulić”, to je nova akvizicija u floti, a riječ je o identičnom brodu – sistershipu za koji je već ugovoren dugoročni najam.

Preuzimanje broda koji se već gradi je u ožujku iduće godine, potvrdio je predsjednik uprave Ivan Pavlović za HRT Radio Split.

– Potpisali smo ugovor o kupnji novog broda, ispod tržišne cijene. Iako trenutno nije pogodno vrijeme za nove investicije, s obzirom da je recesija na vidiku i da nam porast kamata ne ide u prilog, smatram da je ovo dobra prilika. Imat ćemo dva LPG broda koja nam neće biti problematična u smislu otplate, uz dugoročni najam sa velikom svjetskom naftnom kompanijom, pod uvjetima dugoročnog ugovora za period 2+2+1 godina trebalo bi se isplatiti otprilike 60 posto broda. Smatram da je ovaj posao koji smo pokrenuli isplativ, rekao je Pavlović.

Drugi brod je potpisan pod puno boljim uvjetima, s manjom cijenom, od čega je 35 posto iz vlastitih sredstava Jadroplova.

– Nama nisu problem novi brodovi i najmovi. Problem su stari brodovi na posrnulom bulk tržištu i velike obveze nastale na tim brodovima u prethodnim godinama kada je Jadroplov loše stajao. Nove investicije su pokrivene dugogodišnjim najmom i povoljna cijena je osigurala otplatu tih brodova, kazao je Pavlović.

Novi sestrinski brod Marka Marulića je potpuno isti brod s Dual Fuel pogonom na Marine Dizel Oil i LPG, kapaciteta 7.500 kubičnih metara i dužine 116,8 metara.

– Brod je savršenstvo tehnologije i tehnike, građen u japanskom brodogradilištu Sasaki Shipbuilding Co. Ltd. Interes Jadroplova je uspostaviti dugoročne odnose s japanskim leasing kućama i financijerima u vidu suradnje za buduću gradnju brodova u japanskim brodogradilištima. Brodovi izgrađeni u Japanu su na puno većoj tehničkoj razini, i kao stari brodovi mogu postići do 20% višu cijenu nego brodovi građeni u drugim brodogradilištima.

Jadroplov se okreće ekološki prihvatljivim vrstama pogona.

– U Jadroplovu želimo da je svaki novi brod bude tehnološki up-to-date te bi se prilikom gradnje bulk-carriera i LPG brodova u budućnosti okrenuli ekološki prihvatljivijim vrstama pogona. Tehnološki moramo ići u korak s vremenom, a mislimo da će opstati samo brodari koji imaju brodove sa što manjom emisijom CO2 i drugih štetnih plinova, rekao je Pavlović.

Pavlović o trajektu

U razgovoru za HRT Radio Split, predsjednik uprave Jadroplova dotakao se i izgradnje feribota.

– Da spomenemo i trajekt. Objavili smo natječaj na koji su se javila hrvatska brodogradilišta. Najbolja je bila ponuda brodogradilišta 3. maj. Iako je napravljen program, malo smo zastali oko toga jer apliciranje za sredstva iz EU Fonda za inovacije kreće u ožujku, a treba pričekati 6 mjeseci za odabir projekata koji će se financirati. Mi smo gotovo sigurni da će naš projekt proći, samo treba malo vremena oko toga. Za ovaj će se projekt ugovor sigurno potpisati samo je pitanje tajminga, izjavio je Pavlović.

VIŠE O FERIBOTU PROČITAJTE <OVDJE>.

Jadroplov izgradnju sistershipa Marka Marulića očekuje relativno brzo, već u veljači ili ožujku 2023. godine. Ako bi uspjeli ostvariti dokapitalizaciju, nastavili bi suradnju s japanskim brodogradilištem gradnjom dodatnih LPG brodova, ali vjerojatno drugačijeg tipa kako bi osim LPG-a mogli prevoziti i druge vrste tereta kojima je potrebno hlađenje.

– Moramo pohvaliti HBOR sa povoljnim uvjetima za izgradnju broda. Mislimo da je ovo prvi put kako je HBOR financirao brodara za izgradnju broda. Do sada su uvijek financirali brodogradilišta te se nadam da će to nastaviti raditi i u budućnosti. Ovakav način financiranja je vrlo siguran jer najam broda pokriva povrat kredita i po mojem je mišljenju vrlo dobar, kako za brodara tako i za HBOR, zaključio je Pavlović.