O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

FOTO: U Sueskom kanalu nasukao se bulk carrier

Panamax bulk carrier Glory, izgrađen 2015. godine, nasukao se jutros u Sueskom kanalu. Uzrok nasukavanja najvjerojatnije je kvar motora, rekli su iz Uprave Sueskog kanala (SCA).

Tri tegljača nakon nekoliko sati uspješno su odsukala bulk carrier Glory koji se nasukao rano jutros, 9. siječnja, u Sueskom kanalu, ključnoj “arteriji” pomorske trgovine između Europe i Azije, navodi norveška brodska agencija Leth.

“Spasilački tim profesionalno je reagirao na iznenadni tehnički kvar stroja na brodu za rasuti teret Glory, koji se nalazio na 38. kilometru Sueskog kanala na putu iz Turske prema Kini. U tijeku je tegljenje onesposobljenog broda”, objavila je uprava Sueskog kanala na društvenim medijima.

Podaci iz Vesselfindera (ispod) pokazuju da su u pomoć pohitali tegljači Svitzer Suez 2, Port Said i Ali Shalabi te je u roku od nekoliko sati brod ponovno zaplovio. Oko 20 drugih brodova koji su čekali odsukavanje bulk carriera nastavit će plovidbu, a iz SCA kažu da očekuju tek manja kašnjenja.

UN-ova Crnomorska inicijativa za žito navodi da bulk carrier prevozi kukuruz iz Ukrajine prema Kini. Prema podacima VesselsValuea, brod je u vlasništvu grčke tvrtke Target Marine, navodi Splash247.

Sueski kanal jedan je od najvažnijih plovnih putova na svijetu, a kroz 193 kilometra kanala svake godine prođe oko 30% globalnog kontejnerskog prometa i 12% ukupne globalne trgovine, godišnje vrijednosti od oko 1 trilijun dolara.

Nasukavanje ovog bulk carriera potaklo je priče o mogućoj ponovnoj blokadi Sueskog kanala, ali srećom nije se ponovila priča iz ožujka 2021., kada se (ne)slavni kontejnerski brod Ever Given od 20.388 TEU nasukao u kanalu, blokirajući ga na šest dana.

Foto: Splash247
Foto: Splash247

Panamax bulk carrier Glory, izgrađen 2015. godine, nasukao se jutros u Sueskom kanalu. Uzrok nasukavanja najvjerojatnije je kvar motora, rekli su iz Uprave Sueskog kanala (SCA).

Tri tegljača nakon nekoliko sati uspješno su odsukala bulk carrier Glory koji se nasukao rano jutros, 9. siječnja, u Sueskom kanalu, ključnoj “arteriji” pomorske trgovine između Europe i Azije, navodi norveška brodska agencija Leth.

“Spasilački tim profesionalno je reagirao na iznenadni tehnički kvar stroja na brodu za rasuti teret Glory, koji se nalazio na 38. kilometru Sueskog kanala na putu iz Turske prema Kini. U tijeku je tegljenje onesposobljenog broda”, objavila je uprava Sueskog kanala na društvenim medijima.

Podaci iz Vesselfindera (ispod) pokazuju da su u pomoć pohitali tegljači Svitzer Suez 2, Port Said i Ali Shalabi te je u roku od nekoliko sati brod ponovno zaplovio. Oko 20 drugih brodova koji su čekali odsukavanje bulk carriera nastavit će plovidbu, a iz SCA kažu da očekuju tek manja kašnjenja.

UN-ova Crnomorska inicijativa za žito navodi da bulk carrier prevozi kukuruz iz Ukrajine prema Kini. Prema podacima VesselsValuea, brod je u vlasništvu grčke tvrtke Target Marine, navodi Splash247.

Sueski kanal jedan je od najvažnijih plovnih putova na svijetu, a kroz 193 kilometra kanala svake godine prođe oko 30% globalnog kontejnerskog prometa i 12% ukupne globalne trgovine, godišnje vrijednosti od oko 1 trilijun dolara.

Nasukavanje ovog bulk carriera potaklo je priče o mogućoj ponovnoj blokadi Sueskog kanala, ali srećom nije se ponovila priča iz ožujka 2021., kada se (ne)slavni kontejnerski brod Ever Given od 20.388 TEU nasukao u kanalu, blokirajući ga na šest dana.

Foto: Splash247
Foto: Splash247
HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video