O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO: Zavirite u ‘MSC Celestino Maresca’ – Najnoviji div od 24.116 TEU u floti švicarskog brodara

Još jedan ultra veliki kontejnerski brod od 24.116 TEU isporučen je iz China State Shipbuilding Corporation (CSSC) brodogradilišta prošlog četvrtka za Mediterranean Shipping Company. Brod nosi ime MSC Celestino Maresca, a izgradio ga je Hudong Zhonghua Shipbuilding za najveću brodarsku kompaniju za kontejnerski prijevoz na svijetu – MSC.

Riječ je o drugom brodu istog tipa koje je brodogradilište isporučilo MSC-u u 2 tjedna, a ujedno je i peti brod kapaciteta većeg od 24.000 TEU koji je isporučen u posljednjih devet mjeseci, prenosi Offshore Energy.

Iz Hudong Zhonghua kažu kako je ovim postignućem brodogradilište učvrstilo svoju poziciju na tržištu izgradnje ultra-velikih kontejnerskih brodova. MSC Celestino Maresca je samostalno dizajniralo i izgradilo brodogradilište Hudong Zhonghua Shipbuilding.

Ovaj golemi kontejnerski brod dug je 399,99 metara. Širina iznosi 61,5 metara, a površina palube velika je kao 4 standardna nogometna igrališta. Brod može prevoziti više od 240.000 tona tereta, odnosno 24.116 standardnih kontejnera.

Dizajn boda se sastoji od visokoučinkovitih propelera i uređaja za uštedu energije koji smanjuju potrošnju energije i razine emisija za oko 3-4 posto. Iz brodogradilišta su istaknuli da kontejnerski brod sadrži napredne automatizirane sustave, kao što su visoko automatizirani i integrirani sustavi na zapovjedničkom mostu, te vrhunsku tehnologiju za gašenje požara. Brodogradilište je optimiziralo veličinu broda kako bi povećali kapacitet, a korišteni su digitalni testni modeli i lean management kako bi se povećala efikasnost. Iz Hudong Zhonghua kažu kako su tijekom izgradnje ovog kontejnerskog broda od 24.000 TEU pokrili više od 20 ‘technical gapova’ te zaštitili 69 patenata.

U 2023. godini, jedanaest najvećih brodara na svijetu planira svojim flotama pridružiti čak 89 velikih kontejnerskih brodova, piše Alphaliner. Samo za MSC gradi se ili je već isporučeno gotovo polovica te količine, a švicarski brodar čeka isporuku još 14 jedinica.

Od sredine ožujka do početka travnja MSC će na rutama između Europe i Azije, u sklopu mreže 2M saveza, postupno uvesti najmanje četiri novogradnje od 24.000 TEU, uključujući MSC Tessu i MSC Irinu koje su već isporučene, a slijede ih MSC Celestino Maresca i MSC Raya. MSC Celestino Maresca pridružit će se floti na ruti “AE6/Lion” 28. ožujka u Ningbou, dok će MSC Raya zaploviti na svoje prvo putovanje 9. travnja iz Šangaja, na ruti “AE55/Griffin”, navodi Alphaliner.

Međutim, popunjavanje kapaciteta ovih novih divovskih brodova mogao bi biti težak izazov za Maersk i MSC, budući da su neki brodovi u flotama partnera 2M saveza privremeno obustavili ticanja nekih luka zbog manjka rezervacija i općeg usporavanja globalne potražnje, zbog čega su brojna isplovljavanja već otkazana.

Foto: Hudong Zhonghua / Offshore Energy

Još jedan ultra veliki kontejnerski brod od 24.116 TEU isporučen je iz China State Shipbuilding Corporation (CSSC) brodogradilišta prošlog četvrtka za Mediterranean Shipping Company. Brod nosi ime MSC Celestino Maresca, a izgradio ga je Hudong Zhonghua Shipbuilding za najveću brodarsku kompaniju za kontejnerski prijevoz na svijetu – MSC.

Riječ je o drugom brodu istog tipa koje je brodogradilište isporučilo MSC-u u 2 tjedna, a ujedno je i peti brod kapaciteta većeg od 24.000 TEU koji je isporučen u posljednjih devet mjeseci, prenosi Offshore Energy.

Iz Hudong Zhonghua kažu kako je ovim postignućem brodogradilište učvrstilo svoju poziciju na tržištu izgradnje ultra-velikih kontejnerskih brodova. MSC Celestino Maresca je samostalno dizajniralo i izgradilo brodogradilište Hudong Zhonghua Shipbuilding.

Ovaj golemi kontejnerski brod dug je 399,99 metara. Širina iznosi 61,5 metara, a površina palube velika je kao 4 standardna nogometna igrališta. Brod može prevoziti više od 240.000 tona tereta, odnosno 24.116 standardnih kontejnera.

Dizajn boda se sastoji od visokoučinkovitih propelera i uređaja za uštedu energije koji smanjuju potrošnju energije i razine emisija za oko 3-4 posto. Iz brodogradilišta su istaknuli da kontejnerski brod sadrži napredne automatizirane sustave, kao što su visoko automatizirani i integrirani sustavi na zapovjedničkom mostu, te vrhunsku tehnologiju za gašenje požara. Brodogradilište je optimiziralo veličinu broda kako bi povećali kapacitet, a korišteni su digitalni testni modeli i lean management kako bi se povećala efikasnost. Iz Hudong Zhonghua kažu kako su tijekom izgradnje ovog kontejnerskog broda od 24.000 TEU pokrili više od 20 ‘technical gapova’ te zaštitili 69 patenata.

U 2023. godini, jedanaest najvećih brodara na svijetu planira svojim flotama pridružiti čak 89 velikih kontejnerskih brodova, piše Alphaliner. Samo za MSC gradi se ili je već isporučeno gotovo polovica te količine, a švicarski brodar čeka isporuku još 14 jedinica.

Od sredine ožujka do početka travnja MSC će na rutama između Europe i Azije, u sklopu mreže 2M saveza, postupno uvesti najmanje četiri novogradnje od 24.000 TEU, uključujući MSC Tessu i MSC Irinu koje su već isporučene, a slijede ih MSC Celestino Maresca i MSC Raya. MSC Celestino Maresca pridružit će se floti na ruti “AE6/Lion” 28. ožujka u Ningbou, dok će MSC Raya zaploviti na svoje prvo putovanje 9. travnja iz Šangaja, na ruti “AE55/Griffin”, navodi Alphaliner.

Međutim, popunjavanje kapaciteta ovih novih divovskih brodova mogao bi biti težak izazov za Maersk i MSC, budući da su neki brodovi u flotama partnera 2M saveza privremeno obustavili ticanja nekih luka zbog manjka rezervacija i općeg usporavanja globalne potražnje, zbog čega su brojna isplovljavanja već otkazana.

Foto: Hudong Zhonghua / Offshore Energy