O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO: Meyer Group predstavio ‘kruzer budućnosti’

Meyer Group prošlog je tjedna na sajmu Seatrade Cruise Global u Fort Lauderdaleu na Floridi predstavio futuristički koncept broda za krstarenje, s vrtovima i platformama za dronove. Koristit će energiju valova, sunca i vjetra, a bit će izgrađen uglavnom od održivih materijala.

Nazvan Reverse, ovaj koncept kruzera aerodinamičnog je vanjskog izgleda, sa zatvorenom staklenom oplatom i urbanim vrtovima i platformama za slijetanje dronova. Javne površine čine središnji dio unutrašnjosti broda, a kabine su odvojene od trupa broda, čime će se omogućiti modularnost broda.

Neki aspekti ovog “kruzera budućnosti”, koji je model krstarenja kakvo bi moglo biti 2100. godine, možda se neće svidjeti konkurentima, prenosi MarineLog.

Foto: MeyerGroup

“Koncept ovog broda temelji se na globalnim megatrendovima i jedan je, ali ne i jedini, logičan odgovor na njih. Primjerice, predvidjeli smo restorane koji će više služiti kao mjesto za druženje jer zamišljamo da će se veliki dio hranjivih tvari konzumirati u koncentriranom obliku poput tableta”, kaže Tim Krug iz Meyer Group.

Brod će za pogon koristiti snagu valova i vjetra uz pomoć horizontalnih krila na trupu, a imat će i solarne i gorive ćelije, a neće koristiti fosilna goriva.

Meyer Group već demonstrira korištenje održivih materijala. Model Reverse, prvi puta predstavljen na sajmu u Fort Lauderdaleu, napravljen je većinom od održivih materijala od kojih je 90 posto ili reciklirano ili se može reciklirati. Osvjetljenje se napaja gorivim ćelijama na metanol, koje su Meyer Group na sajmu demonstrirali za punjenje pametnih telefona i tableta.

U međuvremenu, ovaj futuristički kruzer – zajedno sa spomenutim tabletama umjesto hrane – ostaje kao koncept budućnosti, a Meyer se trenutno bavi brojnim projektima kruzera ‘sadašnjosti’.

Njemačko brodogradilište grupacije, Meyer Werft, ove će godine isporučiti dugo očekivani Silver Nova za Silversea Cruises, dok će finsko brodogradilište, Meyer Turku, kasnije ove godine isporučiti najveći kruzer na svijetu, Icon of the Seas, za Royal Caribbean International.

U Meyer Turku nedavno je započela gradnja Mein Schiff 7, najnovijeg plovila za TUI Cruises, koji će biti među prvim brodovima s mogućnosti pogona na metanol i zeleni metanol, čime će biti gotovo klimatski neutralan.

Meyer Group prošlog je tjedna na sajmu Seatrade Cruise Global u Fort Lauderdaleu na Floridi predstavio futuristički koncept broda za krstarenje, s vrtovima i platformama za dronove. Koristit će energiju valova, sunca i vjetra, a bit će izgrađen uglavnom od održivih materijala.

Nazvan Reverse, ovaj koncept kruzera aerodinamičnog je vanjskog izgleda, sa zatvorenom staklenom oplatom i urbanim vrtovima i platformama za slijetanje dronova. Javne površine čine središnji dio unutrašnjosti broda, a kabine su odvojene od trupa broda, čime će se omogućiti modularnost broda.

Neki aspekti ovog “kruzera budućnosti”, koji je model krstarenja kakvo bi moglo biti 2100. godine, možda se neće svidjeti konkurentima, prenosi MarineLog.

Foto: MeyerGroup

“Koncept ovog broda temelji se na globalnim megatrendovima i jedan je, ali ne i jedini, logičan odgovor na njih. Primjerice, predvidjeli smo restorane koji će više služiti kao mjesto za druženje jer zamišljamo da će se veliki dio hranjivih tvari konzumirati u koncentriranom obliku poput tableta”, kaže Tim Krug iz Meyer Group.

Brod će za pogon koristiti snagu valova i vjetra uz pomoć horizontalnih krila na trupu, a imat će i solarne i gorive ćelije, a neće koristiti fosilna goriva.

Meyer Group već demonstrira korištenje održivih materijala. Model Reverse, prvi puta predstavljen na sajmu u Fort Lauderdaleu, napravljen je većinom od održivih materijala od kojih je 90 posto ili reciklirano ili se može reciklirati. Osvjetljenje se napaja gorivim ćelijama na metanol, koje su Meyer Group na sajmu demonstrirali za punjenje pametnih telefona i tableta.

U međuvremenu, ovaj futuristički kruzer – zajedno sa spomenutim tabletama umjesto hrane – ostaje kao koncept budućnosti, a Meyer se trenutno bavi brojnim projektima kruzera ‘sadašnjosti’.

Njemačko brodogradilište grupacije, Meyer Werft, ove će godine isporučiti dugo očekivani Silver Nova za Silversea Cruises, dok će finsko brodogradilište, Meyer Turku, kasnije ove godine isporučiti najveći kruzer na svijetu, Icon of the Seas, za Royal Caribbean International.

U Meyer Turku nedavno je započela gradnja Mein Schiff 7, najnovijeg plovila za TUI Cruises, koji će biti među prvim brodovima s mogućnosti pogona na metanol i zeleni metanol, čime će biti gotovo klimatski neutralan.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here