O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Isporučen i četvrti gigant: MSC Raya od 24.116 TEU pridružila se floti najvećeg brodara na svijetu

Najveća kinesko brodogradilište Jiangnan Shipyard, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), isporučilo je četvrti kontejnerski brod od 24.000+ TEU za najvećeg brodara na svijetu – Mediterranean Shipping Company (MSC).

MSC Raya, kapaciteta od 24.116 TEU, četvrti je kontejnerski brod u seriji isporučen MSC-u od početka ove godine. Prethodno su isporučeni MSC Tessa, MSC Irina, a posljednji MSC Celestino Maresca.

VIDEO: Zavirite u ‘MSC Celestino Maresca’ – Najnoviji div od 24.116 TEU u floti švicarskog brodara

Ovaj golemi kontejnerski brod dug je 399,99 metara, a širok 61,5 metara. Površina palube ovog broda, koji je dio serije najvećih kontejnerskih brodova na svijetu, skoro je četiri puta veća od površine standardnog nogometnog igrališta. Kontejneri se na ovo divovsko plovilo mogu slagati do 25 jedinica u visinu – što je otprilike jednako zgradi od 22 kata.

Kako navode iz brodogradilišta, brod je dizajniran s fokusom na održivost te je opremljen najsuvremenijim hibridnim scrubberom inovativnog dizajna, koji štedi energiju i smanjuje emisije štetnih plinova. Također ima niz tehnologija koje omogućuju bolju učinkovitost goriva i brzinu, uključujući mali lukovičasti pramac, propelere velikog promjera i kanalice za uštedu energije.

Podaci iz VesselsValuea pokazuju da se u Kini trenutno grade još četiri ULCV-a od 24.000 TEU za MSC, uključujući MSC Nicola Mastro, koji se gradi u Jiangnanu, te MSC Michel Cappellini, koji se gradi u Jiangsu Yangzijiang. Brod će biti isporučen u svibnju. Još dvije neimenovane jedinice iste veličine grade se u Jiangnan Shanghai Changxing HI, a isporuka se planira za 2024. godinu.

Najnoviji brod isporučen je dva tjedna nakon MSC Celestino Maresca, kojeg je izgradio Hudong Zhonghua Shipbuilding. MSC Celestino Maresca drugi je brod istog tipa koji je brodogradilište isporučilo za MSC u proteklih mjesec dana.

Foto: Offshore Energy

MSC od sredine ožujka do početka travnja postupno uvesti četiri novogradnje od 24.000 TEU u azijsko-europsku mrežu partnerstva 2M, uključujući MSC Tessa i MSC Irina, a zatim MSC Celestino Maresca i MSC Raya.

Očekuje se da će od sredine ožujka do početka travnja MSC postupno uvesti najmanje četiri novogradnje od 24.000 TEU na rutama između Europe i Azije, u sklopu mreže 2M saveza, uključujući MSC Tessa i MSC Irina, a potom MSC Celestino Maresca i MSC Raya.

U 2023. godini, jedanaest najvećih brodara na svijetu planira svojim flotama pridružiti čak 89 velikih kontejnerskih brodova, piše Alphaliner. Samo za MSC gradi se ili je već isporučeno gotovo polovica, a švicarski brodar čeka isporuku još 14 jedinica.

Najveća kinesko brodogradilište Jiangnan Shipyard, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), isporučilo je četvrti kontejnerski brod od 24.000+ TEU za najvećeg brodara na svijetu – Mediterranean Shipping Company (MSC).

MSC Raya, kapaciteta od 24.116 TEU, četvrti je kontejnerski brod u seriji isporučen MSC-u od početka ove godine. Prethodno su isporučeni MSC Tessa, MSC Irina, a posljednji MSC Celestino Maresca.

VIDEO: Zavirite u ‘MSC Celestino Maresca’ – Najnoviji div od 24.116 TEU u floti švicarskog brodara

Ovaj golemi kontejnerski brod dug je 399,99 metara, a širok 61,5 metara. Površina palube ovog broda, koji je dio serije najvećih kontejnerskih brodova na svijetu, skoro je četiri puta veća od površine standardnog nogometnog igrališta. Kontejneri se na ovo divovsko plovilo mogu slagati do 25 jedinica u visinu – što je otprilike jednako zgradi od 22 kata.

Kako navode iz brodogradilišta, brod je dizajniran s fokusom na održivost te je opremljen najsuvremenijim hibridnim scrubberom inovativnog dizajna, koji štedi energiju i smanjuje emisije štetnih plinova. Također ima niz tehnologija koje omogućuju bolju učinkovitost goriva i brzinu, uključujući mali lukovičasti pramac, propelere velikog promjera i kanalice za uštedu energije.

Podaci iz VesselsValuea pokazuju da se u Kini trenutno grade još četiri ULCV-a od 24.000 TEU za MSC, uključujući MSC Nicola Mastro, koji se gradi u Jiangnanu, te MSC Michel Cappellini, koji se gradi u Jiangsu Yangzijiang. Brod će biti isporučen u svibnju. Još dvije neimenovane jedinice iste veličine grade se u Jiangnan Shanghai Changxing HI, a isporuka se planira za 2024. godinu.

Najnoviji brod isporučen je dva tjedna nakon MSC Celestino Maresca, kojeg je izgradio Hudong Zhonghua Shipbuilding. MSC Celestino Maresca drugi je brod istog tipa koji je brodogradilište isporučilo za MSC u proteklih mjesec dana.

Foto: Offshore Energy

MSC od sredine ožujka do početka travnja postupno uvesti četiri novogradnje od 24.000 TEU u azijsko-europsku mrežu partnerstva 2M, uključujući MSC Tessa i MSC Irina, a zatim MSC Celestino Maresca i MSC Raya.

Očekuje se da će od sredine ožujka do početka travnja MSC postupno uvesti najmanje četiri novogradnje od 24.000 TEU na rutama između Europe i Azije, u sklopu mreže 2M saveza, uključujući MSC Tessa i MSC Irina, a potom MSC Celestino Maresca i MSC Raya.

U 2023. godini, jedanaest najvećih brodara na svijetu planira svojim flotama pridružiti čak 89 velikih kontejnerskih brodova, piše Alphaliner. Samo za MSC gradi se ili je već isporučeno gotovo polovica, a švicarski brodar čeka isporuku još 14 jedinica.