O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nova pojačanja u floti Jadrolinije: Uz katamarane, kupuju i Ro-Pax brod

“Jadrolinija” kupuje dva polovna katamarana, po procijenjenoj vrijednosti od 17,5 milijuna eura, a tijekom godine planira se i nabava putničko-teretnog (Ro-Pax) broda koji će biti namijenjen za liniju Split – Vela Luka – Ubli.

Kako je vidljivo iz natječajne dokumentacije, rabljeni dvostrupci ne smiju biti stariji od pet godina, moraju imati pojedinačni kapacitet od najmanje 300 putnika, a brzina im ne smije biti manja od 27 čvorova. Brod može biti dugačak do 40 metara, širine do 12 metara, gaza od najviše 2,3 metra, javlja Slobodna Dalmacija.

Pročitajte više: Jadrolinija kupuje dva rabljena katamarana: U obnovu flote ulaže se ukupno 99 milijuna eura

Državni brodar je u “prijelaznom razdoblju” unajmio na tri mjeseca katamarane “Kolovare” i “Puntamika” od zadarske tvrtke “TP line” koja je u vlasništvu “Tankerske plovidbe”. Posao je vrijedan 600 tisuća eura.

“Kolovare” je zamijenio je dvotrupac “Dubravka” na državnoj pruzi Mali Lošinj – Ilovik – Susak – Unije – Cres – Rijeka, a “Puntamika” je preuzela liniju  Rijeka – Rab – Novalja. Pojedinačni kapacitet tih brzih brodova iznosi 317 putnika.

Pročitajte više: Jadrolinija hitno morala zamijeniti ‘Oleu’ i ‘Tijat’: Zakupili katamarane Tankerske plovidbe

Iz “Jadrolinije” najavljuju i da će se bijeloj floti na jesen priključiti putnički brod, vrijedan dva milijuna eura, koji će na liniji Mali Lošinj – Susak – Unije – Srakane zamijeniti veteranku “Premudu”, izgrađenu 1957. godine u pulskom “Uljaniku” pod imenom “Tuzla” koji je nosila puna četiri desetljeća.

Nacionalna kompanija u siječnju je objavila natječaj za gradnju triju putničkih brodova na električni pogon, procijenjene vrijednosti 45 milijuna eura, koji bi se sufinancirali iz europskih fondova.

Prinove u floti trebale bi zamijeniti legendarne brodove “Tijata,” “Premudu” i “Postiru” te ploviti na prugama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice i Suđurađ – Dubrovnik. Nakon što je “Jadrolinija” zaprimila sedam ponuda domaćih i inozemnih brodograditelja, u tijeku je njihov pregled.

“Jadrolinija” kupuje dva polovna katamarana, po procijenjenoj vrijednosti od 17,5 milijuna eura, a tijekom godine planira se i nabava putničko-teretnog (Ro-Pax) broda koji će biti namijenjen za liniju Split – Vela Luka – Ubli.

Kako je vidljivo iz natječajne dokumentacije, rabljeni dvostrupci ne smiju biti stariji od pet godina, moraju imati pojedinačni kapacitet od najmanje 300 putnika, a brzina im ne smije biti manja od 27 čvorova. Brod može biti dugačak do 40 metara, širine do 12 metara, gaza od najviše 2,3 metra, javlja Slobodna Dalmacija.

Pročitajte više: Jadrolinija kupuje dva rabljena katamarana: U obnovu flote ulaže se ukupno 99 milijuna eura

Državni brodar je u “prijelaznom razdoblju” unajmio na tri mjeseca katamarane “Kolovare” i “Puntamika” od zadarske tvrtke “TP line” koja je u vlasništvu “Tankerske plovidbe”. Posao je vrijedan 600 tisuća eura.

“Kolovare” je zamijenio je dvotrupac “Dubravka” na državnoj pruzi Mali Lošinj – Ilovik – Susak – Unije – Cres – Rijeka, a “Puntamika” je preuzela liniju  Rijeka – Rab – Novalja. Pojedinačni kapacitet tih brzih brodova iznosi 317 putnika.

Pročitajte više: Jadrolinija hitno morala zamijeniti ‘Oleu’ i ‘Tijat’: Zakupili katamarane Tankerske plovidbe

Iz “Jadrolinije” najavljuju i da će se bijeloj floti na jesen priključiti putnički brod, vrijedan dva milijuna eura, koji će na liniji Mali Lošinj – Susak – Unije – Srakane zamijeniti veteranku “Premudu”, izgrađenu 1957. godine u pulskom “Uljaniku” pod imenom “Tuzla” koji je nosila puna četiri desetljeća.

Nacionalna kompanija u siječnju je objavila natječaj za gradnju triju putničkih brodova na električni pogon, procijenjene vrijednosti 45 milijuna eura, koji bi se sufinancirali iz europskih fondova.

Prinove u floti trebale bi zamijeniti legendarne brodove “Tijata,” “Premudu” i “Postiru” te ploviti na prugama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice i Suđurađ – Dubrovnik. Nakon što je “Jadrolinija” zaprimila sedam ponuda domaćih i inozemnih brodograditelja, u tijeku je njihov pregled.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here