O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kinesko brodogradilište isporučilo najveći VLGC na svijetu

Jiangnan Shipbuilding, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), isporučila je najveći Very Large Liquefied Gas Carrier (VLGC) na svijetu za brodara Petredec sa sjedištem u Singapuru.

Riječ je o značajnoj prekretnici za brodograđevnu industriju, budući da je ovaj VLGC od 93.000 kubičnih metara najveće takvo plovilo na svijetu. Brod, nazvan Harzand isporučen je 26. travnja, a prvi je od ukupno šest LPG brodova od 93.000 cbm koje je Petredec naručio u ovom brodogradilištu.

Petredec je osigurao pozajmicu od 315 milijuna dolara od međunarodnih banaka za financiranje šest VLGC-ova od 93.000 cbm s dual-fuel pogonom na LPG. Brod je dio klase Panda, dual-fuel LPG brodova od 93 tisuće kubičnih metara, četvrte generacije modela VLGC-a koji je neovisno razvio i dizajnirao Jiangnan Shipbuilding, javlja Offshore Energy.

Brod je dug 230 metara, širok 36,6 metara, a može se postići brzinu od 16,5 čvorova.

Korištenjem LPG-a kao pogonskog goriva, Petredec planira smanjiti emisije CO2 za 40% do 2030. godine, a brod je u skladu s najnovijim zahtjevima NOX i SOX Tier III Međunarodne pomorske organizacije (IMO).

Brod je dizajniran s nekoliko značajki, uključujući prvu primjenu tehnologije uređaja za uštedu energije na kormilu koju je razvio Jiangnan. Ova tehnologija poboljšava manevarske sposobnosti broda, stabilnost i smanjuje potrošnju goriva, kažu iz brodogradilišta.

Najnovije postignuće Jiangnan Shipbuildinga također je povijesna prekretnica za industriju brodogradnje na ukapljeni plin. Naime, brodogradilište je vršilo “tri u jedan” testiranje, što znači da su tri testiranja završena istovremeno. Time brodogradilište namjerava ubrzati proces izgradnje kako bi ispunio godišnji cilj isporuke 11 VLGC-ova.

Jiangnan Shipbuilding ima tržišni udio od 24,7% u području gradnje VLGC brodova. Trenutno se gradi 14 brodova od 93.000 cbm. Od prve narudžbe u 2012., brodogradilište je osiguralo 52 ugovora o izgradnji brodova, uključujući 18 za VLGC od 93.000 cbm.

Jiangnan Shipbuilding, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), isporučila je najveći Very Large Liquefied Gas Carrier (VLGC) na svijetu za brodara Petredec sa sjedištem u Singapuru.

Riječ je o značajnoj prekretnici za brodograđevnu industriju, budući da je ovaj VLGC od 93.000 kubičnih metara najveće takvo plovilo na svijetu. Brod, nazvan Harzand isporučen je 26. travnja, a prvi je od ukupno šest LPG brodova od 93.000 cbm koje je Petredec naručio u ovom brodogradilištu.

Petredec je osigurao pozajmicu od 315 milijuna dolara od međunarodnih banaka za financiranje šest VLGC-ova od 93.000 cbm s dual-fuel pogonom na LPG. Brod je dio klase Panda, dual-fuel LPG brodova od 93 tisuće kubičnih metara, četvrte generacije modela VLGC-a koji je neovisno razvio i dizajnirao Jiangnan Shipbuilding, javlja Offshore Energy.

Brod je dug 230 metara, širok 36,6 metara, a može se postići brzinu od 16,5 čvorova.

Korištenjem LPG-a kao pogonskog goriva, Petredec planira smanjiti emisije CO2 za 40% do 2030. godine, a brod je u skladu s najnovijim zahtjevima NOX i SOX Tier III Međunarodne pomorske organizacije (IMO).

Brod je dizajniran s nekoliko značajki, uključujući prvu primjenu tehnologije uređaja za uštedu energije na kormilu koju je razvio Jiangnan. Ova tehnologija poboljšava manevarske sposobnosti broda, stabilnost i smanjuje potrošnju goriva, kažu iz brodogradilišta.

Najnovije postignuće Jiangnan Shipbuildinga također je povijesna prekretnica za industriju brodogradnje na ukapljeni plin. Naime, brodogradilište je vršilo “tri u jedan” testiranje, što znači da su tri testiranja završena istovremeno. Time brodogradilište namjerava ubrzati proces izgradnje kako bi ispunio godišnji cilj isporuke 11 VLGC-ova.

Jiangnan Shipbuilding ima tržišni udio od 24,7% u području gradnje VLGC brodova. Trenutno se gradi 14 brodova od 93.000 cbm. Od prve narudžbe u 2012., brodogradilište je osiguralo 52 ugovora o izgradnji brodova, uključujući 18 za VLGC od 93.000 cbm.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here