O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ruski sud zaplijenio 4 tegljača Maerskovog Svitzera

Ruski arbitražni sud krajem travnja je zaplijenio četiri tegljača u vlasništvu Maerskove podružnice Svitzer, koji obavljaju usluge u sklopu dugoročnog ugovora na naftnom i plinskom projektu Sahalin-II u istočnoj Rusiji. Maersk pokušava ukinuti uslugu otkako je kompanija prošle godine objavila da povlači poslovanje u Rusiji zbog invazije na Ukrajinu.

Svitzer je 2007. godine dao izgraditi četiri ice-class tegljača, koji su bili u najmu za rusku podružnicu Svitzer Sakhalin, koja je imala ugovor s za pružanje pomorskih usluga operaterima naftnog i plinskog projekta. Ugovor je produljen početkom 2020., a stupio je na snagu u studenom 2020. na razdoblje od 10 godina. Svitzer je tada objavio da, s četiri tegljača i dvije privezivačke brodice te 58 ruskih članova posade i 9 članova osoblja na kopnu, asistiraju pri pristajanju više od 1.800 brodova za prijevoz plina, prenosi The Maritime Executive

Ruska vlada preuzela je kontrolu nad projektom Sahalin-II u kolovozu 2022. od tvrtke koju je osnovao Gazprom u partnerstvu s manjinskim ulagačima Shellom, Mitsuiem i Mitsubishiem. Svitzerov ugovor o pružanju usluga prenesen je na novog ruskog operatera.

Prema izvješćima ruskih medija, Svitzer je planirao premjestiti tegljače iz Rusije i registrirati ih na druge zastave. Svitzer Sakhalin se 17. travnja pokušao pozvati na višu silu kako bi suspendirao ugovor. Ruska tvrtka, operater naftnog i plinskog projekta, tužila je Svitzer tvrdeći da bi to moglo ugroziti proizvodne aktivnosti u postrojenjima.

Ruski medij Kommersant 24. travnja je izvijestio da je sud privremeno zaplijenio četiri tegljača i dao ih na upravljanje trećoj tvrtci u Prigorodnome. Svitzer navodno ima pravo do 18. svibnja podnijeti žalbu te tražiti ponovno preuzimanje kontrole nad tegljačima i raskid ugovora o pružanju usluga.

“Situacija u vezi s tegljačima je neodrživa. Radimo na rješavanju problema”, stoji u kratkom priopćenju Maerska, koji je izvijestio da su svi zaposlenici Svitzera u Rusiji dali otkaz.

Tegljači su dio posljednje Maerskove imovine u Rusiji. Maersk je u 2020. otpisao imovinu u Rusiji vrijednu više od 700 milijuna dolara. Prodali su udio u operateru terminala, skladišta u Sankt Peterburgu i kopneni terminal u Novorossiysku. Naveli su da također žele prodati četiri tegljača.

Brodove Svitzer Sakhalin i Svitzer Aniva izgradilo je brodogradilište ASL iz Singapura, dok su Svitzer Busse i Svitzer Korsakov izgrađeni u brodogradilištu Admiralty Shipyard u St. Petersburgu. Svaki ima 590 dwt, ukupne dužine od 35 metara.

Ruski arbitražni sud krajem travnja je zaplijenio četiri tegljača u vlasništvu Maerskove podružnice Svitzer, koji obavljaju usluge u sklopu dugoročnog ugovora na naftnom i plinskom projektu Sahalin-II u istočnoj Rusiji. Maersk pokušava ukinuti uslugu otkako je kompanija prošle godine objavila da povlači poslovanje u Rusiji zbog invazije na Ukrajinu.

Svitzer je 2007. godine dao izgraditi četiri ice-class tegljača, koji su bili u najmu za rusku podružnicu Svitzer Sakhalin, koja je imala ugovor s za pružanje pomorskih usluga operaterima naftnog i plinskog projekta. Ugovor je produljen početkom 2020., a stupio je na snagu u studenom 2020. na razdoblje od 10 godina. Svitzer je tada objavio da, s četiri tegljača i dvije privezivačke brodice te 58 ruskih članova posade i 9 članova osoblja na kopnu, asistiraju pri pristajanju više od 1.800 brodova za prijevoz plina, prenosi The Maritime Executive

Ruska vlada preuzela je kontrolu nad projektom Sahalin-II u kolovozu 2022. od tvrtke koju je osnovao Gazprom u partnerstvu s manjinskim ulagačima Shellom, Mitsuiem i Mitsubishiem. Svitzerov ugovor o pružanju usluga prenesen je na novog ruskog operatera.

Prema izvješćima ruskih medija, Svitzer je planirao premjestiti tegljače iz Rusije i registrirati ih na druge zastave. Svitzer Sakhalin se 17. travnja pokušao pozvati na višu silu kako bi suspendirao ugovor. Ruska tvrtka, operater naftnog i plinskog projekta, tužila je Svitzer tvrdeći da bi to moglo ugroziti proizvodne aktivnosti u postrojenjima.

Ruski medij Kommersant 24. travnja je izvijestio da je sud privremeno zaplijenio četiri tegljača i dao ih na upravljanje trećoj tvrtci u Prigorodnome. Svitzer navodno ima pravo do 18. svibnja podnijeti žalbu te tražiti ponovno preuzimanje kontrole nad tegljačima i raskid ugovora o pružanju usluga.

“Situacija u vezi s tegljačima je neodrživa. Radimo na rješavanju problema”, stoji u kratkom priopćenju Maerska, koji je izvijestio da su svi zaposlenici Svitzera u Rusiji dali otkaz.

Tegljači su dio posljednje Maerskove imovine u Rusiji. Maersk je u 2020. otpisao imovinu u Rusiji vrijednu više od 700 milijuna dolara. Prodali su udio u operateru terminala, skladišta u Sankt Peterburgu i kopneni terminal u Novorossiysku. Naveli su da također žele prodati četiri tegljača.

Brodove Svitzer Sakhalin i Svitzer Aniva izgradilo je brodogradilište ASL iz Singapura, dok su Svitzer Busse i Svitzer Korsakov izgrađeni u brodogradilištu Admiralty Shipyard u St. Petersburgu. Svaki ima 590 dwt, ukupne dužine od 35 metara.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here