O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Istraživanje: Kvar stroja sve češći uzrok pomorskih nesreća

U posljednjih deset godina zabilježen je stalni porast broja incidenata oštećenja ili kvara stroja na brodovima. Rezultat je to novog istraživanja o pomorskim nesrećama koje su proveli Lloyd’s List Intelligence i DNV, a koje se odnosi na razdoblje od 2012. do 2022. godine.

Tijekom 2012. godine kvar stroja prijavilo je više od 700 brodova. No, ta brojka porasla je na gotovo 1.000 u 2015. te 1.500 u 2022. godini. U statistiku su uključene sve vrste i veličine plovila, a posebno se to odnosi na teretne brodove, brodove za rasuti teret i trajekte, navodi Lloyd’s List.

Istodobno je došlo do značajnog pada broja nesreća koje uključuju sudare s drugim brodovima, požare, piratske napade i potonuća.

Drugi trend koji je zabilježen u istraživanju je opći pad broja nesreća u razdoblju od 2015. do 2020. godine. Međutim, tijekom pandemije i u prošloj godini obilježenoj sukobom između Rusije i Ukrajine zabilježen je ponovni porast incidenata, što ukazuje na to da se daljnja istraživanja trebaju usmjeriti na uzroke nesreća.

U predgovoru izvješća o sigurnosti u pomorstvu, Knut Ørbeck-Nilssen, izvršni direktor DNV Maritimea, navodi da će dekarbonizacija i brzi tehnološki napredak “promijeniti način shvaćanja sigurnosti”.

Pomorska industrija mora međusobno dijeliti iskustva ako se želi ozbiljno pozabaviti nesrećama koje se pripisuju ljudskoj pogrešci, a koje čine čak 80% svih incidenata na moru.

“Novi tipovi motora, goriva i digitalni sustavi nude mnoga rješenja, ali također donose i povećanje neizvjesnosti te nove rizike. Pomorska industrija mora se fokusirati na sigurnost dok se prilagođava ovim promjenama”, kazao je Ørbeck-Nilssen.

U posljednjih deset godina zabilježen je stalni porast broja incidenata oštećenja ili kvara stroja na brodovima. Rezultat je to novog istraživanja o pomorskim nesrećama koje su proveli Lloyd’s List Intelligence i DNV, a koje se odnosi na razdoblje od 2012. do 2022. godine.

Tijekom 2012. godine kvar stroja prijavilo je više od 700 brodova. No, ta brojka porasla je na gotovo 1.000 u 2015. te 1.500 u 2022. godini. U statistiku su uključene sve vrste i veličine plovila, a posebno se to odnosi na teretne brodove, brodove za rasuti teret i trajekte, navodi Lloyd’s List.

Istodobno je došlo do značajnog pada broja nesreća koje uključuju sudare s drugim brodovima, požare, piratske napade i potonuća.

Drugi trend koji je zabilježen u istraživanju je opći pad broja nesreća u razdoblju od 2015. do 2020. godine. Međutim, tijekom pandemije i u prošloj godini obilježenoj sukobom između Rusije i Ukrajine zabilježen je ponovni porast incidenata, što ukazuje na to da se daljnja istraživanja trebaju usmjeriti na uzroke nesreća.

U predgovoru izvješća o sigurnosti u pomorstvu, Knut Ørbeck-Nilssen, izvršni direktor DNV Maritimea, navodi da će dekarbonizacija i brzi tehnološki napredak “promijeniti način shvaćanja sigurnosti”.

Pomorska industrija mora međusobno dijeliti iskustva ako se želi ozbiljno pozabaviti nesrećama koje se pripisuju ljudskoj pogrešci, a koje čine čak 80% svih incidenata na moru.

“Novi tipovi motora, goriva i digitalni sustavi nude mnoga rješenja, ali također donose i povećanje neizvjesnosti te nove rizike. Pomorska industrija mora se fokusirati na sigurnost dok se prilagođava ovim promjenama”, kazao je Ørbeck-Nilssen.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here