O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL nanjušio dobru priliku: Brodsko gorivo dobiveno iz kravljeg izmeta uspješno prošlo testiranja

Alternativno brodsko gorivo dobiveno iz kravljeg izmeta uspješno je testirano u najnovijem istraživanju u Japanu.

Prvo testiranje ukapljenog biometana (LBM) ili bio-LNG-a, dobivenog iz kravljeg izmeta, pokazalo se uspješnim u najnovijem nizu ispitivanja koja su se provela u Japanu, na teretnom brodu Ise Mirai. Riječ je o novom brodu japanskog Mitsui OSK Lines (MOL) na LNG pogon, izgrađenom 2020. godine, prenosi Splash247.

Ranije ove godine, japanski brodarski div udružio se s proizvođačem LBM-a Air Water kako bi utvrdili može li se ovo alternativno gorivo transportirati, opskrbljivati i koristiti uz postojeću brodsku te opremu na kopnu.

Air Water je u listopadu prošle godine u Japanu pokrenuo svoje prvo postrojenje za proizvodnju LBM-a, alternative LNG-u koje koristi bioplin proizveden iz goveđeg gnojiva. LBM se proizvodi ukapljivanjem biometana koji nastaje u bioplinskim postrojenjima u vlasništvu mljekara, procesom koji se odvija na oko -160°C, te zatim odvajanjem i rafiniranjem njegove glavne komponente, metana. Metan se ukapljivanjem može stlačiti na 1/600 volumena, što omogućuje transport velikih količina metana.

Istraživanje je potvrdilo da se LBM može transportirati kroz postojeći lanac opskrbe LNG-om, pretovarati s kamiona na brodove (truck-to-ship) pomoću postojećih kamiona-cisterni za LNG te koristiti kao brodsko gorivo. Uz MOL i Air Water, projekt su podržali JERA, Techno Chubu, Kyoudou Kaiun, Cenergy i proizvođač motora IHI Power Systems.

Najnovije istraživanje jedan je u nizu mnogih projekata vezanih uz alternativna goriva koje MOL-a provodi, a koji uključuju amonijak, vodik i metanol. MOL također razvija vlastita kruta jedra i traži manje konvencionalne oblike energije, kao što je pretvaranje mikroplastike iz mora u izvor energije, slično kako se koriste i drveni peleti.

Alternativno brodsko gorivo dobiveno iz kravljeg izmeta uspješno je testirano u najnovijem istraživanju u Japanu.

Prvo testiranje ukapljenog biometana (LBM) ili bio-LNG-a, dobivenog iz kravljeg izmeta, pokazalo se uspješnim u najnovijem nizu ispitivanja koja su se provela u Japanu, na teretnom brodu Ise Mirai. Riječ je o novom brodu japanskog Mitsui OSK Lines (MOL) na LNG pogon, izgrađenom 2020. godine, prenosi Splash247.

Ranije ove godine, japanski brodarski div udružio se s proizvođačem LBM-a Air Water kako bi utvrdili može li se ovo alternativno gorivo transportirati, opskrbljivati i koristiti uz postojeću brodsku te opremu na kopnu.

Air Water je u listopadu prošle godine u Japanu pokrenuo svoje prvo postrojenje za proizvodnju LBM-a, alternative LNG-u koje koristi bioplin proizveden iz goveđeg gnojiva. LBM se proizvodi ukapljivanjem biometana koji nastaje u bioplinskim postrojenjima u vlasništvu mljekara, procesom koji se odvija na oko -160°C, te zatim odvajanjem i rafiniranjem njegove glavne komponente, metana. Metan se ukapljivanjem može stlačiti na 1/600 volumena, što omogućuje transport velikih količina metana.

Istraživanje je potvrdilo da se LBM može transportirati kroz postojeći lanac opskrbe LNG-om, pretovarati s kamiona na brodove (truck-to-ship) pomoću postojećih kamiona-cisterni za LNG te koristiti kao brodsko gorivo. Uz MOL i Air Water, projekt su podržali JERA, Techno Chubu, Kyoudou Kaiun, Cenergy i proizvođač motora IHI Power Systems.

Najnovije istraživanje jedan je u nizu mnogih projekata vezanih uz alternativna goriva koje MOL-a provodi, a koji uključuju amonijak, vodik i metanol. MOL također razvija vlastita kruta jedra i traži manje konvencionalne oblike energije, kao što je pretvaranje mikroplastike iz mora u izvor energije, slično kako se koriste i drveni peleti.