O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tankerska plovidba u 2022. imala rekordnu dobit od preko milijarde kuna

IZVOR057info

Tankerska plovidba ostvarila je u 2022. godini rekordnu dobit od 1,098 milijardi kuna

Sama Tankerska imala je dobit od 791,5 milijuna kuna, a Tankerska Next Genaration, tvrtka-kćer kojoj je matična tvrtka lani postala 100-postotni vlasnik, pridružila je svoju dobit od 318 milijuna kuna, piše 057info.

Nešto više od dvije milijarde zadržane dobiti ima Tankerska plovidba iz prethodnih godina. Skupština je donijela odluku o tom da će se za dividendu isplatiti 28.629.610 kuna iz zadržane dobiti, što je 51,63 kuna po dionici.

Najveći dio te dividende isplatit će se na račun tvrtke koja je sjedište Zaklade Petar Zoranić, kao većinskog vlasnika Tankerske plovidbe. Pravo na dividendu imaju samo zaposlenici TP grupe.

Iz revizorskog izvještaja se čita kako su prihodi iz redovnog poslovanja u 2022. godini bili 2,186 milijardi kuna. U tom iznosu 80 posto je zarada od vozarine na inozemnom tržištu. Prema izvještaju predsjednika Uprave, Maria Pavića, Tankerska stoji dobro na svjetskom tržištu tankera za koje je, navodi on, „knjiga narudžbi lani pala na ispod 3 posto trenutne svjetske flote”.

Foto: 057info

Stoga se i Tankerska plovidba u 2022. godini, umjesto brodova, odlučila na alternativne investicije, ističe se u izvještaju koji na izvjestan način daje odgovor na pitanje zbog čega je Tankerska kupila Turisthotel. Investicija novca zarađenog na brodovima u uspješnu turističku kuću, bit će dodana vrijednost Tankerskoj, koja je ipak mala kompanija na velikom i prevrtljivom svjetskom tržištu.

Nakon godina odličnog poslovanja, Tankerska je 2012. godine imala gubitak od pola milijarde kuna. Tada se dogodio kadrovski prevrat unutar kompanija, službeno objavljen 1. srpnja 2013., datum ulaska Hrvatske u EU.

Tankerska plovidba je službeno tog dana promijenila Nadzorni odbor, a predsjednikom Uprava je postao Mario Pavić. On je Upravu proširio s Nikolom Košćicom, a potom i Ivanom Pupovcom. Na 10. godišnjicu vođenja zadarske brodarske kuće, Uprava je proširena na šest članova. Odgovornost Uprave od 1. lipnja preuzeli su dotadašnji direktori Ivan Pijaca, John Karavanić i Mate Valčić.

Ništa manje važan nije podatak da je 2022. godinu obilježio značajan broj piratskih napada u Gvinejskom zaljevu. Tankerska plovidba minimizira ticanja luka u Zapadnoj Africi, no dugoročno će to biti teško održivo obzirom na trgovinske puteve, istaknuo je Pavić.


Cijeli članak pročitajte <<ovdje>>.

Tankerska plovidba ostvarila je u 2022. godini rekordnu dobit od 1,098 milijardi kuna

Sama Tankerska imala je dobit od 791,5 milijuna kuna, a Tankerska Next Genaration, tvrtka-kćer kojoj je matična tvrtka lani postala 100-postotni vlasnik, pridružila je svoju dobit od 318 milijuna kuna, piše 057info.

Nešto više od dvije milijarde zadržane dobiti ima Tankerska plovidba iz prethodnih godina. Skupština je donijela odluku o tom da će se za dividendu isplatiti 28.629.610 kuna iz zadržane dobiti, što je 51,63 kuna po dionici.

Najveći dio te dividende isplatit će se na račun tvrtke koja je sjedište Zaklade Petar Zoranić, kao većinskog vlasnika Tankerske plovidbe. Pravo na dividendu imaju samo zaposlenici TP grupe.

Iz revizorskog izvještaja se čita kako su prihodi iz redovnog poslovanja u 2022. godini bili 2,186 milijardi kuna. U tom iznosu 80 posto je zarada od vozarine na inozemnom tržištu. Prema izvještaju predsjednika Uprave, Maria Pavića, Tankerska stoji dobro na svjetskom tržištu tankera za koje je, navodi on, „knjiga narudžbi lani pala na ispod 3 posto trenutne svjetske flote”.

Foto: 057info

Stoga se i Tankerska plovidba u 2022. godini, umjesto brodova, odlučila na alternativne investicije, ističe se u izvještaju koji na izvjestan način daje odgovor na pitanje zbog čega je Tankerska kupila Turisthotel. Investicija novca zarađenog na brodovima u uspješnu turističku kuću, bit će dodana vrijednost Tankerskoj, koja je ipak mala kompanija na velikom i prevrtljivom svjetskom tržištu.

Nakon godina odličnog poslovanja, Tankerska je 2012. godine imala gubitak od pola milijarde kuna. Tada se dogodio kadrovski prevrat unutar kompanija, službeno objavljen 1. srpnja 2013., datum ulaska Hrvatske u EU.

Tankerska plovidba je službeno tog dana promijenila Nadzorni odbor, a predsjednikom Uprava je postao Mario Pavić. On je Upravu proširio s Nikolom Košćicom, a potom i Ivanom Pupovcom. Na 10. godišnjicu vođenja zadarske brodarske kuće, Uprava je proširena na šest članova. Odgovornost Uprave od 1. lipnja preuzeli su dotadašnji direktori Ivan Pijaca, John Karavanić i Mate Valčić.

Ništa manje važan nije podatak da je 2022. godinu obilježio značajan broj piratskih napada u Gvinejskom zaljevu. Tankerska plovidba minimizira ticanja luka u Zapadnoj Africi, no dugoročno će to biti teško održivo obzirom na trgovinske puteve, istaknuo je Pavić.


Cijeli članak pročitajte <<ovdje>>.