O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Talijanske kompanije grade jedinstveno bunkering plovilo za ship-to-truck prekrcaj LNG-a

S nastojanjima da se nastavi izgradnja infrastrukture za različite oblike opskrbe LNG-om, kompanija za obnovljive izvore energije Axpo najavila je planove za pokretanje infrastrukturnog projekta u Italiji koji će omogućiti prekrcaj prirodnog plina s broda u posebne kamione za prijevoz ukapljenog plina, kao i ship-to-ship opskrbu LNG-om.

Kompanija će izgraditi novo tzv. bunkering plovilo koja će zaploviti 2025. godine, a namijenjena su za rad u Napuljskom zaljevu i Tirenskom moru, prenosi The Maritime Executive.

Axpo, sa sjedištem u Švicarskoj, sklopio je dugoročni sporazum s talijanskim Gas and Heat i brodogradilištem San Giorgio del Porto za izgradnju novog manjeg plovila za LNG i infrastrukturu za opskrbu gorivom. Projekt je nastao u suradnji s talijanskim Ministarstvom infrastrukture i prometa, MIT, i lučkim vlastima na području Tirenskog mora i Napulja.

Brod će biti izgrađen u brodogradilištu San Giorgio u Piombinu u Italiji, a imat će kapacitet do 7.500 cbm. U početku, očekuje se da će biti namijenjen za opskrbu LNG-om, pri čemu će se upotrebljavati konvencionalno ship-to-ship opskrbljivanje brodova, kao i inovativna i održiva tehnologija za kontinuirane operacije prekrcaja LNG-a s broda na kamione za prijevoz ukapljenog plina. U budućnosti se napominje da bi brod mogao i prevoziti bio-LNG i amonijak. Axpo je potpisao desetogodišnji ugovor o zakupu ovog broda.

Axpo napominje kako je projekt osmišljen kako bi zadovoljio sve veću potražnju za brodskim gorivima, kao i probijanje na novo alternativno tržište za isporuku LNG-a kamionima. Očekuju da će se tržište brzo razvijati obzirom na rastuću potražnju za čišće brodsko gorivo jer sve više kompanija nastoji smanjiti intenzitet emisija štetnih plinova i čestica.

Talijanski Gas and Heat izvijestio je kako će ovo biti prva upotreba ove inovativne tehnologije u Europi za kontinuirane ship-to-truck operacije. To uključuje prekrcaj LNG-a na posebne kamione, koji zatim prevoze i distribuiraju LNG do krajnjih korisnika.

Axpo također kaže kako će na novom plovilu biti postavljene fleksibilne staze kako bi se omogućio istodobni prekrcaj na više kamiona. Vjeruju da će se ovim projektima proširiti raspon primjene LNG-a.

Pročitajte još i ovo: LNG terminal na Krku počeo s prekrcajem plina u kamione. To je prvi put da je tako nešto napravljeno u svijetu

S nastojanjima da se nastavi izgradnja infrastrukture za različite oblike opskrbe LNG-om, kompanija za obnovljive izvore energije Axpo najavila je planove za pokretanje infrastrukturnog projekta u Italiji koji će omogućiti prekrcaj prirodnog plina s broda u posebne kamione za prijevoz ukapljenog plina, kao i ship-to-ship opskrbu LNG-om.

Kompanija će izgraditi novo tzv. bunkering plovilo koja će zaploviti 2025. godine, a namijenjena su za rad u Napuljskom zaljevu i Tirenskom moru, prenosi The Maritime Executive.

Axpo, sa sjedištem u Švicarskoj, sklopio je dugoročni sporazum s talijanskim Gas and Heat i brodogradilištem San Giorgio del Porto za izgradnju novog manjeg plovila za LNG i infrastrukturu za opskrbu gorivom. Projekt je nastao u suradnji s talijanskim Ministarstvom infrastrukture i prometa, MIT, i lučkim vlastima na području Tirenskog mora i Napulja.

Brod će biti izgrađen u brodogradilištu San Giorgio u Piombinu u Italiji, a imat će kapacitet do 7.500 cbm. U početku, očekuje se da će biti namijenjen za opskrbu LNG-om, pri čemu će se upotrebljavati konvencionalno ship-to-ship opskrbljivanje brodova, kao i inovativna i održiva tehnologija za kontinuirane operacije prekrcaja LNG-a s broda na kamione za prijevoz ukapljenog plina. U budućnosti se napominje da bi brod mogao i prevoziti bio-LNG i amonijak. Axpo je potpisao desetogodišnji ugovor o zakupu ovog broda.

Axpo napominje kako je projekt osmišljen kako bi zadovoljio sve veću potražnju za brodskim gorivima, kao i probijanje na novo alternativno tržište za isporuku LNG-a kamionima. Očekuju da će se tržište brzo razvijati obzirom na rastuću potražnju za čišće brodsko gorivo jer sve više kompanija nastoji smanjiti intenzitet emisija štetnih plinova i čestica.

Talijanski Gas and Heat izvijestio je kako će ovo biti prva upotreba ove inovativne tehnologije u Europi za kontinuirane ship-to-truck operacije. To uključuje prekrcaj LNG-a na posebne kamione, koji zatim prevoze i distribuiraju LNG do krajnjih korisnika.

Axpo također kaže kako će na novom plovilu biti postavljene fleksibilne staze kako bi se omogućio istodobni prekrcaj na više kamiona. Vjeruju da će se ovim projektima proširiti raspon primjene LNG-a.

Pročitajte još i ovo: LNG terminal na Krku počeo s prekrcajem plina u kamione. To je prvi put da je tako nešto napravljeno u svijetu

HTML Code here
HTML Code here