O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Strategija rasta: Evergreen ulaže u terminale u Rotterdamu i Tajvanu

Tajvanski Evergreen Marine postao je najnoviji brodar koji je proširio svoje poslovanje ulaganjima u terminale. Kompanija napreduje s proširenjem flote, dok istovremeno ulaže u terminale na Tajvanu i Rotterdamu.

U suradnji s Taiwan International Ports Corporation, Evergreen je početkom tjedna obilježio otvaranje novog terminala 7 u luci Kaohsiung. U prvoj fazi, terminal je otvoren kao prvi i najveći potpuno automatizirani kontejnerski terminal u Tajvanu, opremljen dizalicama na daljinsko upravljanje. Prema izvješćima kompanija, ovaj novi objekt smatra se najvažnijim projektom koji je tajvanska brodarska industrija poduzela posljednjih nekoliko godina. Evergreen premješta svoje poslovanje u novi objekt, s prijašnjih lokacija u luci na terminalima 4 i 5, prenosi portal The Maritime Executive.

TIPC je bio odgovoran za izgradnju lučke infrastrukture, dok je Evergreen uložio u operativni sustav i opremu za rukovanje teretpm. Prva tri veza na terminalu otvorena su ovaj tjedan, a tri dodatna veza trebala bi biti otvorena u srpnju 2024. godine. Kada bude dovršen, imat će kapacitet za četiri kontejnerska broda od 24.000 TEU i dva manja kontejnerska broda u isto vrijeme.

Terminal 7 sadržavat će više od 2,5 kilometra pristaništa s dubinom od 18 metara. Imat će 24 STS kontejnerske dizalice, od čega 19 na daljinsko upravljanje i 16 koje mogu rukovati teretom s ultravelikih kontejnerskih brodova s do 25 redova kontejnera. Terminal se prostire na 368 hektara i može skladištiti više od 89.000 natovarenih i više od 43.600 praznih kontejnera.

Uz investiciju u novi terminal na Tajvanu, prošli tjedan je potvrđeno da je Evergreen stekao 20 posto udjela u kontejnerskom terminalu Euromax u Rotterdamu. Kompanija je platila 78,8 milijuna dolara za svoj udio, a Evergreen je investitor zajedno s operaterom Hutchison i kineskim zajedničkim ulaganjem između COSCO-a (China Ocean Shipping Company) i privatnog investicijskog fonda. COSCO je svoj udio stekao od Hutchinson Portsa, ali je krajem prošle godine prenio 35 posto na zajedničko ulaganje. Evergreen nije objavio koja je tvrtka prodala svoj udio.

Evergreen također ima 5 posto udjela u kontejnerskom terminalu ECT Delta u Rotterdamu. Također, imaju terminale u Los Angelesu, Oaklandu i Tacomi u SAD-u, Colon Container Terminal u Panami, Tokiju i Osaki u Japanu, na Tajlandu te u luci Kaohsiung i Taipei na Tajvanu.

Ulaganje u terminale dolazi u trenutku kada kompanija namjerava proširiti kapacitete svoje flote. U srpnju su naručili 24 dual-fuel kontejnerska broda s pogonom na metanol u vrijednosti od gotovo 5 milijardi dolara. Kompanija se trenutno nalazi na sedmom mjestu najvećih brodara na svijetu, navodi Alphaliner, a ima ukupni kapacitet od 1.67 milijuna TEU te dodatnih 840.650 TEU u izgradnji.

Tajvanski Evergreen Marine postao je najnoviji brodar koji je proširio svoje poslovanje ulaganjima u terminale. Kompanija napreduje s proširenjem flote, dok istovremeno ulaže u terminale na Tajvanu i Rotterdamu.

U suradnji s Taiwan International Ports Corporation, Evergreen je početkom tjedna obilježio otvaranje novog terminala 7 u luci Kaohsiung. U prvoj fazi, terminal je otvoren kao prvi i najveći potpuno automatizirani kontejnerski terminal u Tajvanu, opremljen dizalicama na daljinsko upravljanje. Prema izvješćima kompanija, ovaj novi objekt smatra se najvažnijim projektom koji je tajvanska brodarska industrija poduzela posljednjih nekoliko godina. Evergreen premješta svoje poslovanje u novi objekt, s prijašnjih lokacija u luci na terminalima 4 i 5, prenosi portal The Maritime Executive.

TIPC je bio odgovoran za izgradnju lučke infrastrukture, dok je Evergreen uložio u operativni sustav i opremu za rukovanje teretpm. Prva tri veza na terminalu otvorena su ovaj tjedan, a tri dodatna veza trebala bi biti otvorena u srpnju 2024. godine. Kada bude dovršen, imat će kapacitet za četiri kontejnerska broda od 24.000 TEU i dva manja kontejnerska broda u isto vrijeme.

Terminal 7 sadržavat će više od 2,5 kilometra pristaništa s dubinom od 18 metara. Imat će 24 STS kontejnerske dizalice, od čega 19 na daljinsko upravljanje i 16 koje mogu rukovati teretom s ultravelikih kontejnerskih brodova s do 25 redova kontejnera. Terminal se prostire na 368 hektara i može skladištiti više od 89.000 natovarenih i više od 43.600 praznih kontejnera.

Uz investiciju u novi terminal na Tajvanu, prošli tjedan je potvrđeno da je Evergreen stekao 20 posto udjela u kontejnerskom terminalu Euromax u Rotterdamu. Kompanija je platila 78,8 milijuna dolara za svoj udio, a Evergreen je investitor zajedno s operaterom Hutchison i kineskim zajedničkim ulaganjem između COSCO-a (China Ocean Shipping Company) i privatnog investicijskog fonda. COSCO je svoj udio stekao od Hutchinson Portsa, ali je krajem prošle godine prenio 35 posto na zajedničko ulaganje. Evergreen nije objavio koja je tvrtka prodala svoj udio.

Evergreen također ima 5 posto udjela u kontejnerskom terminalu ECT Delta u Rotterdamu. Također, imaju terminale u Los Angelesu, Oaklandu i Tacomi u SAD-u, Colon Container Terminal u Panami, Tokiju i Osaki u Japanu, na Tajlandu te u luci Kaohsiung i Taipei na Tajvanu.

Ulaganje u terminale dolazi u trenutku kada kompanija namjerava proširiti kapacitete svoje flote. U srpnju su naručili 24 dual-fuel kontejnerska broda s pogonom na metanol u vrijednosti od gotovo 5 milijardi dolara. Kompanija se trenutno nalazi na sedmom mjestu najvećih brodara na svijetu, navodi Alphaliner, a ima ukupni kapacitet od 1.67 milijuna TEU te dodatnih 840.650 TEU u izgradnji.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video