O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO: Trajekt u zadnji čas izbjegao jedrilicu u splitskoj luci

Još je prošle godine kapetan Jadrolinijinog trajekta upozoravao na kaos ispred splitske luke i da će netko, ako se ništa ne poduzme, poginuti.

Nažalost, na istom mjestu poginuo je ribar u srpnju ove godine, a Uprava sigurnosti u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture uporno mantra statistike i govori da je sve u redu. U međuvremenu snimljena je još jedna u nizu kaotičnih situacija, s kojima se susreću pomorci na ulazu u najprometniju hrvatsku luku, piše Morski.

Evo još jedan primjer kršenja pravila o izbjegavanju sudara na ulazu u splitsku luku, doznaje Morski od člana posade trajekta Biokovo koji dodaje da dnevno svjedoče desecima ovakvih slučajeva.

– Jedrilica se uopće ne obazire na zvučne signale i drži svoj kurs i brzinu, te nam prolazi 20-ak metara od prove, kazuje i zaključuje:

– Koliko ljudi treba poginuti da se nešto po ovom pitanju napravi?

Ovdje posebno treba istaknuti članak 45. Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske te načinu i uvjetima obavljanja nadzora i upravljanja pomorskim prometom, koji jasno definira ovakve situacije:

“Plovni objekti kraći od 24 metra bez obzira na vrstu pogona dužni su pri plovidbi, uplovljenju, i isplovljenju u lukama, ulazima u luke u polukrugu od jedne nautičke milje, računajući od ulaza u luke, te u uskim kanalima unutarnjih morskih voda, ako za određene dijelove unutarnjih morskih voda posebnim propisima nije drukčije određeno, uklanjati se s puta većim plovnim objektima”.

A što je ovaj skiper napravio? Pogledajte sami…

Još je prošle godine kapetan Jadrolinijinog trajekta upozoravao na kaos ispred splitske luke i da će netko, ako se ništa ne poduzme, poginuti.

Nažalost, na istom mjestu poginuo je ribar u srpnju ove godine, a Uprava sigurnosti u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture uporno mantra statistike i govori da je sve u redu. U međuvremenu snimljena je još jedna u nizu kaotičnih situacija, s kojima se susreću pomorci na ulazu u najprometniju hrvatsku luku, piše Morski.

Evo još jedan primjer kršenja pravila o izbjegavanju sudara na ulazu u splitsku luku, doznaje Morski od člana posade trajekta Biokovo koji dodaje da dnevno svjedoče desecima ovakvih slučajeva.

– Jedrilica se uopće ne obazire na zvučne signale i drži svoj kurs i brzinu, te nam prolazi 20-ak metara od prove, kazuje i zaključuje:

– Koliko ljudi treba poginuti da se nešto po ovom pitanju napravi?

Ovdje posebno treba istaknuti članak 45. Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske te načinu i uvjetima obavljanja nadzora i upravljanja pomorskim prometom, koji jasno definira ovakve situacije:

“Plovni objekti kraći od 24 metra bez obzira na vrstu pogona dužni su pri plovidbi, uplovljenju, i isplovljenju u lukama, ulazima u luke u polukrugu od jedne nautičke milje, računajući od ulaza u luke, te u uskim kanalima unutarnjih morskih voda, ako za određene dijelove unutarnjih morskih voda posebnim propisima nije drukčije određeno, uklanjati se s puta većim plovnim objektima”.

A što je ovaj skiper napravio? Pogledajte sami…

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video