O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lidlovim brodovima preko luke Koper stiže i tekstil iz Bangladeša

Tailwind Shipping Lines, podružnica za kontejnerski transport njemačkog maloprodajnog giganta Lidla, prilagođava rasporede svoja dva linijska servisa kako bi još bolje zadovoljila potrebe klijenata. Novim opcijama, slovenska luka Kopar postaje još atraktivnija za uvoz tekstila iz Azije.

Kako je priopćio Tailwind, u okviru spomenutih prilagođavanja, Panda Express servis (PAX) između Kine i Europe bit će proširen tako da uključuje i pristajanje u Colombu (Šri Lanka). Tamo će se na 5 kontejnerskih brodova od 5.000+ TEU iz PAX servisa također pretovarati i teret koji se transportira u okviru servisa Tiger Express (TEX), prenosi PlutonLogistics.

Pretovarom u Colombu, Tailwind će ponuditi veću frekvenciju plovidbe za robu iz Bangladeša, plus još jednu atraktivnu odredišnu luku na Mediteranu. Do sada je TEX servis, koji je posebno privlačan klijentima iz tekstilne industrije, uključivao polaske prema Europi svakih 18 dana u manjim plovilima kapaciteta od oko 1.000 TEU. U budućnosti, TEX servis će nuditi plovidbu do Colomba svaka dva tjedna s Panda 002, feeder brodom od 803 TEU.

Također, tekstilna roba iz Bangladeša koja je namijenjena Jugoistočnoj Europi dobit će mogućnost transporta do Kopra, odakle postoje naročito dobre veze prema drugim destinacijama.

“Ova prilagođavanja našeg rasporeda plovidbe odražavaju iskustvo koje smo stekli kao mlada brodarska kompanija”, kaže Christian Stangl, generalni direktor Tailwind Shipping Lines.

“S njima, Tailwind jača svoj profil kao izuzetan pružatelj usluga na azijsko-mediteranskoj ruti. Uz neprehrambenu robu za Lidl, nastavit ćemo se fokusirati na teret drugih klijenata. Tako izlazimo u susret njihovim potrebama za većom frekvencijom plovidbe. Istovremeno, nastavit ćemo biti pouzdani i točni, kao i omogućavati da roba brzo bude na policama.

Teret iz Bangladeša i Kine stići će u Europu u roku od 19 dana.

Kompanija Tailwind Shipping ističe da je u usporedbi s planovima s početka 2023., godišnji kapacitet njihove flote povećan s 95.000 TEU na 108.000 TEU.

“Kao mlada brodarska kompanija, gledamo pozitivno na sljedeću godinu i nastavit ćemo naporno raditi kako bismo naš portfolio ponuda još više prilagodili potrebama klijenata”, kaže Stangl.

Pogledajte i: VIDEO: U luku Koper uplovio prvi Lidlov kontejnerski brod

Tailwind Shipping Lines, podružnica za kontejnerski transport njemačkog maloprodajnog giganta Lidla, prilagođava rasporede svoja dva linijska servisa kako bi još bolje zadovoljila potrebe klijenata. Novim opcijama, slovenska luka Kopar postaje još atraktivnija za uvoz tekstila iz Azije.

Kako je priopćio Tailwind, u okviru spomenutih prilagođavanja, Panda Express servis (PAX) između Kine i Europe bit će proširen tako da uključuje i pristajanje u Colombu (Šri Lanka). Tamo će se na 5 kontejnerskih brodova od 5.000+ TEU iz PAX servisa također pretovarati i teret koji se transportira u okviru servisa Tiger Express (TEX), prenosi PlutonLogistics.

Pretovarom u Colombu, Tailwind će ponuditi veću frekvenciju plovidbe za robu iz Bangladeša, plus još jednu atraktivnu odredišnu luku na Mediteranu. Do sada je TEX servis, koji je posebno privlačan klijentima iz tekstilne industrije, uključivao polaske prema Europi svakih 18 dana u manjim plovilima kapaciteta od oko 1.000 TEU. U budućnosti, TEX servis će nuditi plovidbu do Colomba svaka dva tjedna s Panda 002, feeder brodom od 803 TEU.

Također, tekstilna roba iz Bangladeša koja je namijenjena Jugoistočnoj Europi dobit će mogućnost transporta do Kopra, odakle postoje naročito dobre veze prema drugim destinacijama.

“Ova prilagođavanja našeg rasporeda plovidbe odražavaju iskustvo koje smo stekli kao mlada brodarska kompanija”, kaže Christian Stangl, generalni direktor Tailwind Shipping Lines.

“S njima, Tailwind jača svoj profil kao izuzetan pružatelj usluga na azijsko-mediteranskoj ruti. Uz neprehrambenu robu za Lidl, nastavit ćemo se fokusirati na teret drugih klijenata. Tako izlazimo u susret njihovim potrebama za većom frekvencijom plovidbe. Istovremeno, nastavit ćemo biti pouzdani i točni, kao i omogućavati da roba brzo bude na policama.

Teret iz Bangladeša i Kine stići će u Europu u roku od 19 dana.

Kompanija Tailwind Shipping ističe da je u usporedbi s planovima s početka 2023., godišnji kapacitet njihove flote povećan s 95.000 TEU na 108.000 TEU.

“Kao mlada brodarska kompanija, gledamo pozitivno na sljedeću godinu i nastavit ćemo naporno raditi kako bismo naš portfolio ponuda još više prilagodili potrebama klijenata”, kaže Stangl.

Pogledajte i: VIDEO: U luku Koper uplovio prvi Lidlov kontejnerski brod

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here