O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi svjetski tegljač s pogonom na vodik ulazi u završnu fazu prije puštanja u rad

Prvi svjetski tegljač s dvojnim gorivom na vodik stigao je u luku u Antwerpen u posljednju fazu prije puštanja u rad.

Demonstracijski projekt koji je u tijeku s CMB.TECH-om, sada očekuje da će plovilo biti u upotrebi do početka 2024. godine, a iako godinu dana kasni u odnosu na prvobitno najavljeni raspored, vjeruje se kako će to biti ključni korak za pomorsku i lučku industriju, prenosi The Maritime Executive.

Luka Antwerpen-Bruges objavila je da se 23. listopada Hydrotug 1 premješta iz Oostendea, gdje je brod bio na pripremama, u matičnu luku u Antwerpenu. Plovilo je isplovilo iz luke, a CMB.TECH izvješćuje da će dodatno pripremiti plovilo za puštanje u pogon i rad u nadolazećim tjednima.

Projekt je prvi put najavljen 2019. i osmišljen je za korištenje motora s unutarnjim izgaranjem umjesto gorivih ćelija kako bi se pokazao potencijal vodika kao brodskog goriva. Narudžba za izradu tegljača otišla je u brodogradilište Armón u Naviji, Španjolska, gdje je porinut 16. svibnja 2022. godine. Prije godinu dana prebacili su brod u Belgiju, odabravši Oostende jer je luka već imala postrojenja za vodik te je matična luka za Hydrocat 48 tvrtke CMB.TECH, prvi brod za transfer posade s pogonom na vodik. Priprema tegljača uključuje ugradnju jedinstvenog motora i početna testiranja dok je bio u Oostendeu.

Foto: The Maritime Executive

Hydrotug 1 opremljen je s dva inovativna BeHydro 2MW V12 motora s pogonom na dva goriva srednje brzine koji može raditi i na vodik i na tradicionalno gorivo. Tegljač je dugačak 41 metar i dizajniran je kao tractor tug sa 5,500 KS i vučnom snagom od 65 tona. Ima kapacitet od ukupno 415 kg stlačenog vodika pohranjenog u 54 pojedinačna cilindra tipa 3, ugrađenih u šest pregrada na palubi.

Cilj projekta bio je staviti tegljač u službu u prvom kvartalu 2023. godine. Prevladane su prepreke u inovativnom dizajnu nakon početnog testiranja te je tegljač spreman za završnu fazu puštanja u pogon.

CMB.TECH nastavlja napredovati s ovim kao jednim od nekoliko inovativnih projekata za pogon na vodik. Tvrtka je nedavno izvijestila da surađuje s DBR-om na ubrzanju razvoja prvih vodikovih generatora s dualnim gorivom za pomorske primjene. Damen Shipyards planira instalirati prvi vodikov generator s dualnim gorivom u prvom tromjesečju 2024. godine, u sklopu izgradnje tri CSOV-a koji se grade za Windcat.

Prvi svjetski tegljač s dvojnim gorivom na vodik stigao je u luku u Antwerpen u posljednju fazu prije puštanja u rad.

Demonstracijski projekt koji je u tijeku s CMB.TECH-om, sada očekuje da će plovilo biti u upotrebi do početka 2024. godine, a iako godinu dana kasni u odnosu na prvobitno najavljeni raspored, vjeruje se kako će to biti ključni korak za pomorsku i lučku industriju, prenosi The Maritime Executive.

Luka Antwerpen-Bruges objavila je da se 23. listopada Hydrotug 1 premješta iz Oostendea, gdje je brod bio na pripremama, u matičnu luku u Antwerpenu. Plovilo je isplovilo iz luke, a CMB.TECH izvješćuje da će dodatno pripremiti plovilo za puštanje u pogon i rad u nadolazećim tjednima.

Projekt je prvi put najavljen 2019. i osmišljen je za korištenje motora s unutarnjim izgaranjem umjesto gorivih ćelija kako bi se pokazao potencijal vodika kao brodskog goriva. Narudžba za izradu tegljača otišla je u brodogradilište Armón u Naviji, Španjolska, gdje je porinut 16. svibnja 2022. godine. Prije godinu dana prebacili su brod u Belgiju, odabravši Oostende jer je luka već imala postrojenja za vodik te je matična luka za Hydrocat 48 tvrtke CMB.TECH, prvi brod za transfer posade s pogonom na vodik. Priprema tegljača uključuje ugradnju jedinstvenog motora i početna testiranja dok je bio u Oostendeu.

Foto: The Maritime Executive

Hydrotug 1 opremljen je s dva inovativna BeHydro 2MW V12 motora s pogonom na dva goriva srednje brzine koji može raditi i na vodik i na tradicionalno gorivo. Tegljač je dugačak 41 metar i dizajniran je kao tractor tug sa 5,500 KS i vučnom snagom od 65 tona. Ima kapacitet od ukupno 415 kg stlačenog vodika pohranjenog u 54 pojedinačna cilindra tipa 3, ugrađenih u šest pregrada na palubi.

Cilj projekta bio je staviti tegljač u službu u prvom kvartalu 2023. godine. Prevladane su prepreke u inovativnom dizajnu nakon početnog testiranja te je tegljač spreman za završnu fazu puštanja u pogon.

CMB.TECH nastavlja napredovati s ovim kao jednim od nekoliko inovativnih projekata za pogon na vodik. Tvrtka je nedavno izvijestila da surađuje s DBR-om na ubrzanju razvoja prvih vodikovih generatora s dualnim gorivom za pomorske primjene. Damen Shipyards planira instalirati prvi vodikov generator s dualnim gorivom u prvom tromjesečju 2024. godine, u sklopu izgradnje tri CSOV-a koji se grade za Windcat.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here