O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Pulsko brodogradilište se može pohvaliti s uspješnom 2023. godinom

Za pulskim brodograditeljima još je jedna iznimno uspješna poslovna godina. Ta konstatacija još do prije nekoliko godina vjerojatno bi podrazumijevala brodove izgrađene i isporučene s navoza tada najvećeg hrvatskog brodogradilišta Uljanika, no u zadnjih nekoliko godina čast pulske brodogradnje brani se isključivo na drugom kraju Pulskog zaljeva, u Tehnomont brodogradilištu Pula.

Iz njega su krajem prošle godine put Grčke otputovala dva novoizgrađena aluminijska vatrogasna broda izgrađena za grčko Ministarstvo civilne zaštite i klimatskih promjena čime se broj isporučenih brodova u turbulentnoj 2023. godini popeo na šest. U svibnju je isporučena još jedna 25 metarska ribarica koćarica izgrađena za škotske ribare., piše Glas Istre.

Slične brodove namijenjene ribarenju u sjevernim morima u Tehnomontu su i prije ove “škotske serije” gradili za irske naručitelje, a karakteristike svih tih brodova je da su opremljeni najsuvremenijom opremom za navigaciju i ribolov, te dizajnirani upravo za velike valove i često ekstremne uvjete s kojima se ribari susreću u vodama Atlantika, kao i da imaju spremište za brzo hlađenje ribe koje ribarima omogućava duži ostanak na moru.

Početkom kolovoza dovršene su, ispitane, te isporučene tri brodice koje su, u poslu vrijednom 7,5 milijuna eura, u Tehnomontu ugovorili s ciparskom policijom. Radilo se o 18-metarskim, brzim, aluminijskim policijskim patrolnim brodovima, namijenjenim patroliranju, te akcijama traganja i spašavanja na moru do 150 nautičkih milja od obale Cipra. Stoga je, uz radnu brzinu veću od 31 nautičku milju na sat, jedna od njihovih ključnih karakteristika i to da brzo i sigurno mogu ploviti do mora stanja 5. U prijevodu, mogu ploviti na jako valovitom moru na kojem visina valova može iznositi do 4 metra.

Brodovi su iz Pule isplovili opremljeni najsuvremenijom navigacijskom i komunikacijskom opremom, te termovizijskim kamerama koje omogućavaju detekciju osobe na udaljenosti od 8, i broda na čak 10 kilometara, što je izuzetno bitno u tim vodama kojima na morskoj granici Europske unije često plove krijumčari ljudi na migrantskim rutama prema europskim zemljama, navodi Glas Istre.

U zadnjem kvartalu radilo se na dva spomenuta 25,5 metara duga vatrogasna broda za Grke koji su izgrađeni u cijelosti od aluminija, a umjesto propela imaju pogon na tzv. water jet koji im omogućava da razviju brzinu do 25 nautičkih milja na sat. S obzirom na svoju namjenu oba broda imaju vatrogasne pumpe na pramcu, krmi i na sredini broda, te tank pjene i usis morske vode što im omogućava gašenje požara sa sigurne udaljenosti s obzirom na to da je domet “topova” veći od 100 metara.

Za pulskim brodograditeljima još je jedna iznimno uspješna poslovna godina. Ta konstatacija još do prije nekoliko godina vjerojatno bi podrazumijevala brodove izgrađene i isporučene s navoza tada najvećeg hrvatskog brodogradilišta Uljanika, no u zadnjih nekoliko godina čast pulske brodogradnje brani se isključivo na drugom kraju Pulskog zaljeva, u Tehnomont brodogradilištu Pula.

Iz njega su krajem prošle godine put Grčke otputovala dva novoizgrađena aluminijska vatrogasna broda izgrađena za grčko Ministarstvo civilne zaštite i klimatskih promjena čime se broj isporučenih brodova u turbulentnoj 2023. godini popeo na šest. U svibnju je isporučena još jedna 25 metarska ribarica koćarica izgrađena za škotske ribare., piše Glas Istre.

Slične brodove namijenjene ribarenju u sjevernim morima u Tehnomontu su i prije ove “škotske serije” gradili za irske naručitelje, a karakteristike svih tih brodova je da su opremljeni najsuvremenijom opremom za navigaciju i ribolov, te dizajnirani upravo za velike valove i često ekstremne uvjete s kojima se ribari susreću u vodama Atlantika, kao i da imaju spremište za brzo hlađenje ribe koje ribarima omogućava duži ostanak na moru.

Početkom kolovoza dovršene su, ispitane, te isporučene tri brodice koje su, u poslu vrijednom 7,5 milijuna eura, u Tehnomontu ugovorili s ciparskom policijom. Radilo se o 18-metarskim, brzim, aluminijskim policijskim patrolnim brodovima, namijenjenim patroliranju, te akcijama traganja i spašavanja na moru do 150 nautičkih milja od obale Cipra. Stoga je, uz radnu brzinu veću od 31 nautičku milju na sat, jedna od njihovih ključnih karakteristika i to da brzo i sigurno mogu ploviti do mora stanja 5. U prijevodu, mogu ploviti na jako valovitom moru na kojem visina valova može iznositi do 4 metra.

Brodovi su iz Pule isplovili opremljeni najsuvremenijom navigacijskom i komunikacijskom opremom, te termovizijskim kamerama koje omogućavaju detekciju osobe na udaljenosti od 8, i broda na čak 10 kilometara, što je izuzetno bitno u tim vodama kojima na morskoj granici Europske unije često plove krijumčari ljudi na migrantskim rutama prema europskim zemljama, navodi Glas Istre.

U zadnjem kvartalu radilo se na dva spomenuta 25,5 metara duga vatrogasna broda za Grke koji su izgrađeni u cijelosti od aluminija, a umjesto propela imaju pogon na tzv. water jet koji im omogućava da razviju brzinu do 25 nautičkih milja na sat. S obzirom na svoju namjenu oba broda imaju vatrogasne pumpe na pramcu, krmi i na sredini broda, te tank pjene i usis morske vode što im omogućava gašenje požara sa sigurne udaljenosti s obzirom na to da je domet “topova” veći od 100 metara.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here