O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lidlov Tailwind najbrže rastući brodar u kontejnerskom sektoru

Dok su drugi trgovački lanci odustajali od najma brodova kako je pandemija koronavirusa jenjavala, Tailwind Shipping Lines, u vlasništvu njemačkog maloprodajnog lanca Lidl, postao je najbrže rastuća kontejnerska kompanija na svijetu.

Naime, Lidlova se kompanija od srpnja gotovo udvostručila, a podaci azijskih analitičara Linerlytica pokazuju da je brodar najbrže rastuća kompanija u kontejnerskom sektoru, s porastom od 43 %. Rast je najvjerojatnije potaknut dužim vremenom transporta robe iz Azije preko južne Afrike zbog sve učestalijih napada hutista u Crvenom moru, navodi Splash247.

Tako je prema podacima Linerlytice, Tailwind, osnovan prije dvije godine, na 38. mjestu popisa najvećih brodara kontejnerskog sektora, s 15 brodova i nešto više od 40.000 TEU kapaciteta. U vlasništvu imaju dva plovila, a u narudžbi još dva.

Pogledajte i: VIDEO: U luku Koper uplovio prvi Lidlov kontejnerski brod

Kompanija je također upravo potpisala trogodišnji ugovor za svoj najveći brod, Kea od 6.881 TEU, s cijenom od 39.000 dolara, što je značajno povećanje od čak 15 % u odnosu na zadnji ugovor za sličan brod potpisan prije otprilike mjesec dana. Brod je u vlasništvu tvrtke International Maritime Enterprises sa sjedištem u Monaku, pod kontrolom obitelji Embiricos.

Između ostalih, Tailwind je nedavno u najam uzeo Faith od 917 TEU, Wilhelmina od 1.118 TEU, Asiatic Neptune od 1.134 TEU, Kumasi od 2.207 TEU i Chattanooga od 1.042 TEU.

Hua Joo Tan, suosnivač Linerlytice, rekao je za Splash247 da su s cijenama na rutama između Azije i Europe, koje se kreću od 4.000 i 6.000 USD po FEU, nišne usluge poput onih koje pruža Tailwind ponovno postale izvedive.

I promptne i čarter cijene su porasle otkako su hutisti počeli s napadima na brodove u Crvenom moru. Iako su promptne stope u padu posljednja dva tjedna, čarter tržište i dalje ‘gori’.

Tijekom pandemije i posljedične globalne krize u opskrbnim lancima, mnoštvo drugih poznatih maloprodajnih imena, uključujući Ikeu, Walmart i Home Depot, odlučilo je unajmiti vlastite brodove.

Dok su drugi trgovački lanci odustajali od najma brodova kako je pandemija koronavirusa jenjavala, Tailwind Shipping Lines, u vlasništvu njemačkog maloprodajnog lanca Lidl, postao je najbrže rastuća kontejnerska kompanija na svijetu.

Naime, Lidlova se kompanija od srpnja gotovo udvostručila, a podaci azijskih analitičara Linerlytica pokazuju da je brodar najbrže rastuća kompanija u kontejnerskom sektoru, s porastom od 43 %. Rast je najvjerojatnije potaknut dužim vremenom transporta robe iz Azije preko južne Afrike zbog sve učestalijih napada hutista u Crvenom moru, navodi Splash247.

Tako je prema podacima Linerlytice, Tailwind, osnovan prije dvije godine, na 38. mjestu popisa najvećih brodara kontejnerskog sektora, s 15 brodova i nešto više od 40.000 TEU kapaciteta. U vlasništvu imaju dva plovila, a u narudžbi još dva.

Pogledajte i: VIDEO: U luku Koper uplovio prvi Lidlov kontejnerski brod

Kompanija je također upravo potpisala trogodišnji ugovor za svoj najveći brod, Kea od 6.881 TEU, s cijenom od 39.000 dolara, što je značajno povećanje od čak 15 % u odnosu na zadnji ugovor za sličan brod potpisan prije otprilike mjesec dana. Brod je u vlasništvu tvrtke International Maritime Enterprises sa sjedištem u Monaku, pod kontrolom obitelji Embiricos.

Između ostalih, Tailwind je nedavno u najam uzeo Faith od 917 TEU, Wilhelmina od 1.118 TEU, Asiatic Neptune od 1.134 TEU, Kumasi od 2.207 TEU i Chattanooga od 1.042 TEU.

Hua Joo Tan, suosnivač Linerlytice, rekao je za Splash247 da su s cijenama na rutama između Azije i Europe, koje se kreću od 4.000 i 6.000 USD po FEU, nišne usluge poput onih koje pruža Tailwind ponovno postale izvedive.

I promptne i čarter cijene su porasle otkako su hutisti počeli s napadima na brodove u Crvenom moru. Iako su promptne stope u padu posljednja dva tjedna, čarter tržište i dalje ‘gori’.

Tijekom pandemije i posljedične globalne krize u opskrbnim lancima, mnoštvo drugih poznatih maloprodajnih imena, uključujući Ikeu, Walmart i Home Depot, odlučilo je unajmiti vlastite brodove.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here