O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“Dalmacija”: Najveći brod u povijesti flote Jadrolinije

Dug 134 metra, širok 24, ima 8 paluba i vrijedan je 18 milijuna eura – nova je to perjanica Jadrolinijine flote – brod Dalmacija, koji će već ovoga ljeta povezivati Dubrovnik i Bari, Hrvatsku i Italiju.

“Ovo je rezultat višegodišnjeg traženja broda koji bi bio optimalan za naše međunarodne linije, za povezanost RH i Italije i mislim da smo pogodili, ovaj brod će značajno dignuti kvalitetu usluge za naše putnike”, govori David Sopta, predsjednik Uprave Jadrolinije.

Brod je 1993. izgrađen u Norveškoj, 2014. godine rekonstruiran u Finskoj prema projektu OSK designa, koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije, piše HRT Magazin.

U Jadroliniji ne skrivaju ponos

U Jadroliniji ne skrivaju ponos te ističu kako s ovim ulaganjem nastavljaju kontinuitet obnove bijele flote i modernizacije poslovanja.

10 putovanja tjedno 

“On će prvenstveno biti na liniji Dubrovnik – Bari ove godine, radit ćemo s njime vrlo intenzivno, očekujemo u visokoj sezoni 10 putovanja tjedno i mislim da ćemo time značajno povezati jug Dalmacije s Italijom”, govori Sopta.

Putovanje od Dubrovnika do Barija trajat će šest sati. Putnici će moći uživati u brojnim sadržajima – poput dva restorana, tri bara, grill baru, igraonici za najmlađe, otvorenoj palubi, navodi HRT Magazin.

Kapacitet broda je 1.800 putnika

“Kapacitet broda je 1.800 putnika, 350 vozila i prosječna brzina 17, 17 i pol čvorova”, kaže Sandro Rundić, kapetan broda Dalmacija.

Upravo je kapetan Rundić brodom doplovio iz Norveške. Trebalo im je deset dana, a uvjeti na moru nisu ih mazili. Valovi su dosezali i do sedam metara. Jadranske nevere, kaže, brodu ne mogu ništa. 

“Ovo je za Jadroliniju i općenito za ovo područje trenutno najbolji brod, najveći i najopremljeniji, najsofisticiraniji”, kaže Rundić.

Zadovoljstvo ne skriva ni Zoran, koji za domaćeg brodara “tuče more” već godinama. 

“Ja sam na kompaniji 21 godinu i ovo je prvi put da imamo ovakav brod, standard, kvaliteta, ponude za putnike i ovo je stvarno dvije stepenice više nego smo imali do sada”, govori Zoran Simanović, hotelski menadžer.

Dalmacija je iz Norveške stigla u riječko brodogradilište Viktor Lenac

Dalmacija je iz Norveške stigla u riječko brodogradilište Viktor Lenac kako bi se prilagodila vizualnom identitetu Jadrolinije. Uspješna suradnja riječkog brodara i kostrenskog škvera – traje već godinama.

“Ove, ali i prijašnjih godina suradnja s Jadrolinijom je uvijek bila dobra i to je suradnja koja traje od kad je Hrvatske i nadamo se da će trajati i ubuduće”, rekao je Luka Hrboka, brodogradilište “Viktor Lenac”.

Brod Dalmacija, koji će sredinom svibnja iz Lenca krenuti na svoje prvo hrvatsko putovanje, nastavlja dugu tradiciju međunarodnih linija. 

Na to podsjeća i njegovo ime jer isto je nosio i putnički brod izgrađen davne 1965. godine, iz razdoblja Jadrolinija Cruisesa, koji je povezivao Hrvatsku s lukama cijeloga Mediterana. Uz želju da se ta vremena vrate, neka je Dalmaciji mirno more!

Dug 134 metra, širok 24, ima 8 paluba i vrijedan je 18 milijuna eura – nova je to perjanica Jadrolinijine flote – brod Dalmacija, koji će već ovoga ljeta povezivati Dubrovnik i Bari, Hrvatsku i Italiju.

“Ovo je rezultat višegodišnjeg traženja broda koji bi bio optimalan za naše međunarodne linije, za povezanost RH i Italije i mislim da smo pogodili, ovaj brod će značajno dignuti kvalitetu usluge za naše putnike”, govori David Sopta, predsjednik Uprave Jadrolinije.

Brod je 1993. izgrađen u Norveškoj, 2014. godine rekonstruiran u Finskoj prema projektu OSK designa, koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije, piše HRT Magazin.

U Jadroliniji ne skrivaju ponos

U Jadroliniji ne skrivaju ponos te ističu kako s ovim ulaganjem nastavljaju kontinuitet obnove bijele flote i modernizacije poslovanja.

10 putovanja tjedno 

“On će prvenstveno biti na liniji Dubrovnik – Bari ove godine, radit ćemo s njime vrlo intenzivno, očekujemo u visokoj sezoni 10 putovanja tjedno i mislim da ćemo time značajno povezati jug Dalmacije s Italijom”, govori Sopta.

Putovanje od Dubrovnika do Barija trajat će šest sati. Putnici će moći uživati u brojnim sadržajima – poput dva restorana, tri bara, grill baru, igraonici za najmlađe, otvorenoj palubi, navodi HRT Magazin.

Kapacitet broda je 1.800 putnika

“Kapacitet broda je 1.800 putnika, 350 vozila i prosječna brzina 17, 17 i pol čvorova”, kaže Sandro Rundić, kapetan broda Dalmacija.

Upravo je kapetan Rundić brodom doplovio iz Norveške. Trebalo im je deset dana, a uvjeti na moru nisu ih mazili. Valovi su dosezali i do sedam metara. Jadranske nevere, kaže, brodu ne mogu ništa. 

“Ovo je za Jadroliniju i općenito za ovo područje trenutno najbolji brod, najveći i najopremljeniji, najsofisticiraniji”, kaže Rundić.

Zadovoljstvo ne skriva ni Zoran, koji za domaćeg brodara “tuče more” već godinama. 

“Ja sam na kompaniji 21 godinu i ovo je prvi put da imamo ovakav brod, standard, kvaliteta, ponude za putnike i ovo je stvarno dvije stepenice više nego smo imali do sada”, govori Zoran Simanović, hotelski menadžer.

Dalmacija je iz Norveške stigla u riječko brodogradilište Viktor Lenac

Dalmacija je iz Norveške stigla u riječko brodogradilište Viktor Lenac kako bi se prilagodila vizualnom identitetu Jadrolinije. Uspješna suradnja riječkog brodara i kostrenskog škvera – traje već godinama.

“Ove, ali i prijašnjih godina suradnja s Jadrolinijom je uvijek bila dobra i to je suradnja koja traje od kad je Hrvatske i nadamo se da će trajati i ubuduće”, rekao je Luka Hrboka, brodogradilište “Viktor Lenac”.

Brod Dalmacija, koji će sredinom svibnja iz Lenca krenuti na svoje prvo hrvatsko putovanje, nastavlja dugu tradiciju međunarodnih linija. 

Na to podsjeća i njegovo ime jer isto je nosio i putnički brod izgrađen davne 1965. godine, iz razdoblja Jadrolinija Cruisesa, koji je povezivao Hrvatsku s lukama cijeloga Mediterana. Uz želju da se ta vremena vrate, neka je Dalmaciji mirno more!

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here