O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rusija šalje naoružani ledolomac na testiranje u otvorenom moru

Rusija ubrzano obnavlja i proširuje svoju flotu ledolomaca. Uz tri nova nuklearna ledolomca puštena u rad u posljednje četiri godine i još tri u izgradnji, prvi ruski borbeni ledolomac, Ivan Papanin, započinje tvorničke pomorske probe, piše gCaptain.

Ivan Papanin je položen 2017. godine i trebao bi se pridružiti Sjevernoj floti do kraja 2024. Dodatna dva broda iste klase su u izgradnji za granične pomorske patrole.

Patrolni brod Ivan Papanin, izgrađen za rusku mornaricu u Admiralty Shipyards, ušao je u tvorničke pomorske probe“, objavilo je Ministarstvo obrane. Tijekom ove faze testirat će se pogonski sustav i brodska oprema.

Za razliku od nuklearnih ledolomaca kojima upravlja Atomflot za pratnju trgovačkih brodova, borbeni ledolomci su naoružani topom 76mm AK-176MA i lanserima za rakete Uran i Kalibr-NK.

Ivan Papanin, s deplasmanom od 9.000 tona, može probiti do 2 m leda, omogućujući prolaz većim dijelom Arktičkog oceana, osim tijekom najhladnijih zimskih mjeseci. Njegove sposobnosti su usporedive s norveškim patrolnim ledolomcem Svalbard, ali je znatno teže naoružan.

Kina je također uvela novi ledolomac, povećavajući broj svojih istraživačkih brodova na tri, s četvrtim u izgradnji. Ji Di, deplasmana 5.600 tona, izgrađen je u dvije godine i operirat će ljeti i na jesen u uvjetima leda prve godine. Veći ledolomac, Tan Suo San Hao, deplasmana 9.200 tona, očekuje se u službi 2025. godine.

Novi američki ledolomac bit će gotov za najmanje 6-7 godina. Kongresna saslušanja istaknula su kašnjenja i prekoračenja troškova. Jedini teški ledolomac obalne straže, 50-godišnji Polar Star, prolazi kroz obnovu kako bi mu se produžio vijek trajanja.

Program produljenja vijeka trajanja (SLEP) provodi se godišnje u suhom doku Mare Island u Kaliforniji. Ovogodišnji program uključuje održavanje HVAC sustava, električnih kontrolnih stanica za kotlove i redizajn sustava alarma za poplave. Prošlogodišnja faza uključivala je novi sustav za detekciju požara, nakon incidenta na brodu 2019. godine.

Rusija ubrzano obnavlja i proširuje svoju flotu ledolomaca. Uz tri nova nuklearna ledolomca puštena u rad u posljednje četiri godine i još tri u izgradnji, prvi ruski borbeni ledolomac, Ivan Papanin, započinje tvorničke pomorske probe, piše gCaptain.

Ivan Papanin je položen 2017. godine i trebao bi se pridružiti Sjevernoj floti do kraja 2024. Dodatna dva broda iste klase su u izgradnji za granične pomorske patrole.

Patrolni brod Ivan Papanin, izgrađen za rusku mornaricu u Admiralty Shipyards, ušao je u tvorničke pomorske probe“, objavilo je Ministarstvo obrane. Tijekom ove faze testirat će se pogonski sustav i brodska oprema.

Za razliku od nuklearnih ledolomaca kojima upravlja Atomflot za pratnju trgovačkih brodova, borbeni ledolomci su naoružani topom 76mm AK-176MA i lanserima za rakete Uran i Kalibr-NK.

Ivan Papanin, s deplasmanom od 9.000 tona, može probiti do 2 m leda, omogućujući prolaz većim dijelom Arktičkog oceana, osim tijekom najhladnijih zimskih mjeseci. Njegove sposobnosti su usporedive s norveškim patrolnim ledolomcem Svalbard, ali je znatno teže naoružan.

Kina je također uvela novi ledolomac, povećavajući broj svojih istraživačkih brodova na tri, s četvrtim u izgradnji. Ji Di, deplasmana 5.600 tona, izgrađen je u dvije godine i operirat će ljeti i na jesen u uvjetima leda prve godine. Veći ledolomac, Tan Suo San Hao, deplasmana 9.200 tona, očekuje se u službi 2025. godine.

Novi američki ledolomac bit će gotov za najmanje 6-7 godina. Kongresna saslušanja istaknula su kašnjenja i prekoračenja troškova. Jedini teški ledolomac obalne straže, 50-godišnji Polar Star, prolazi kroz obnovu kako bi mu se produžio vijek trajanja.

Program produljenja vijeka trajanja (SLEP) provodi se godišnje u suhom doku Mare Island u Kaliforniji. Ovogodišnji program uključuje održavanje HVAC sustava, električnih kontrolnih stanica za kotlove i redizajn sustava alarma za poplave. Prošlogodišnja faza uključivala je novi sustav za detekciju požara, nakon incidenta na brodu 2019. godine.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here