O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kopar Protiv Rijeke: Borba za Dominaciju Luka

Glavni cestovni pravac iz Luke Rijeka prema slovenskom, austrijskom i njemačkom tržištu suočava se s izazovima zbog odgađanja izgradnje autoceste u Sloveniji. Ovaj problem može ozbiljno utjecati na novi kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali, planiran za sredinu 2025. godine. Luka Rijeka, uključujući terminale na Brajdici i Zagrebačkoj obali, nastoji povećati promet i konkurirati Luci Kopar. Međutim, zastarjela infrastruktura između Postojne i graničnog prijelaza Rupa predstavlja značajnu prepreku.

Slovenija namjerno odgađa početak priprema za izgradnju autoceste od Postojne do graničnog prijelaza Rupa. Ovaj pravac, dug oko 40 kilometara, predstavlja glavni prometni pravac od Rijeke prema Austriji i Njemačkoj. Trenutno, kamioni s teretom koriste staru cestu koja prolazi kroz mala slovenska mjesta s ograničenjima brzine, što rezultira gužvama, posebno tijekom ljetnih mjeseci.

Hrvatska vlada, uz pomoć europskih fondova, završila je DC 403, spojnu cestu koja riječku obilaznicu spaja s kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali. Projekt, jedan od najskupljih u povijesti Hrvatskih cesta, uključuje tunel ispod riječkih stambenih zgrada i nebodera. Premijer Andrej Plenković pohvalio se na otvorenju kako Rijeka sada ima autocestu do same obale. Međutim, povezanost sa slovenskom mrežom autocesta još uvijek nedostaje, piše Nacional.hr, autorica je Orhidea Gaura Hodak.

Glavni cestovni pravac iz Luke Rijeka prema slovenskom, austrijskom i njemačkom tržištu suočava se s izazovima zbog odgađanja izgradnje autoceste u Sloveniji. Ovaj problem može ozbiljno utjecati na novi kontejnerski terminal na Zagrebačkoj obali, planiran za sredinu 2025. godine. Luka Rijeka, uključujući terminale na Brajdici i Zagrebačkoj obali, nastoji povećati promet i konkurirati Luci Kopar. Međutim, zastarjela infrastruktura između Postojne i graničnog prijelaza Rupa predstavlja značajnu prepreku.

Slovenija namjerno odgađa početak priprema za izgradnju autoceste od Postojne do graničnog prijelaza Rupa. Ovaj pravac, dug oko 40 kilometara, predstavlja glavni prometni pravac od Rijeke prema Austriji i Njemačkoj. Trenutno, kamioni s teretom koriste staru cestu koja prolazi kroz mala slovenska mjesta s ograničenjima brzine, što rezultira gužvama, posebno tijekom ljetnih mjeseci.

Hrvatska vlada, uz pomoć europskih fondova, završila je DC 403, spojnu cestu koja riječku obilaznicu spaja s kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali. Projekt, jedan od najskupljih u povijesti Hrvatskih cesta, uključuje tunel ispod riječkih stambenih zgrada i nebodera. Premijer Andrej Plenković pohvalio se na otvorenju kako Rijeka sada ima autocestu do same obale. Međutim, povezanost sa slovenskom mrežom autocesta još uvijek nedostaje, piše Nacional.hr, autorica je Orhidea Gaura Hodak.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here