O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Nema ništa od propasti hrvatskih brodogradilišta

Hrvatska brodogradnja jednostavno – neće propasti. Iz godine u godinu dobivaju se sve noviji ugovori, a hrvatska brodogradilišta rade sve složenije i veće brodove.Nizozemski brodar Jumbo Shipping uplatio je avanse tvrtki Brodosplit-Brodogradilište, čime su na snagu stupili ugovori za gradnju dvaju brodova za prijevoz teških tereta (heavy lift brodovi), priopćili su u petak iz splitskog škvera.

Heavy lift brodovi sofisticirani su brodovi kakvi još nisu građeni u hrvatskim brodogradilištima. Riječ je o tržišnoj niši koja predstavlja strateški cilj Brodosplita, navode u tom brodogradilištu.Napominju da će se ti brodovi graditi u klasi Lloyd registra (međunarodna tvrtka za ispitivanje i servisiranje sigurnosne i protupožarne zaštite na brodu). Isporuka prvog plovila predviđena je u prvoj polovici 2013., a drugog do kraja te godine.

Brodovi će biti dugi 152 i široki 27 metara, a bit će opremljeni sa po dvjema dizalicama pojedinačne nosivosti 1000 tona. Nosivost brodova pri gazu od 8,1 metra bit će 14.000 tona, a brzinu od 14 čvorova osiguravat će im dva motora snage po 4500 kilovata (kW) pri 750 okretaja u minuti.

Za naručitelja Jumbo Shipping navodi se da je jedan od vodećih svjetskih brodara za prijevoz teških i velikih tereta, a ugovoreni brodovi koji će se graditi u splitskom brodogradilištu bit će najveći u njegovoj floti.

kigo.hr

Hrvatska brodogradnja jednostavno – neće propasti. Iz godine u godinu dobivaju se sve noviji ugovori, a hrvatska brodogradilišta rade sve složenije i veće brodove.Nizozemski brodar Jumbo Shipping uplatio je avanse tvrtki Brodosplit-Brodogradilište, čime su na snagu stupili ugovori za gradnju dvaju brodova za prijevoz teških tereta (heavy lift brodovi), priopćili su u petak iz splitskog škvera.

Heavy lift brodovi sofisticirani su brodovi kakvi još nisu građeni u hrvatskim brodogradilištima. Riječ je o tržišnoj niši koja predstavlja strateški cilj Brodosplita, navode u tom brodogradilištu.Napominju da će se ti brodovi graditi u klasi Lloyd registra (međunarodna tvrtka za ispitivanje i servisiranje sigurnosne i protupožarne zaštite na brodu). Isporuka prvog plovila predviđena je u prvoj polovici 2013., a drugog do kraja te godine.

Brodovi će biti dugi 152 i široki 27 metara, a bit će opremljeni sa po dvjema dizalicama pojedinačne nosivosti 1000 tona. Nosivost brodova pri gazu od 8,1 metra bit će 14.000 tona, a brzinu od 14 čvorova osiguravat će im dva motora snage po 4500 kilovata (kW) pri 750 okretaja u minuti.

Za naručitelja Jumbo Shipping navodi se da je jedan od vodećih svjetskih brodara za prijevoz teških i velikih tereta, a ugovoreni brodovi koji će se graditi u splitskom brodogradilištu bit će najveći u njegovoj floti.

kigo.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video