O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

High-Tech Jedrenjak Anemos Započeo Svoje Prvo Putovanje

Jedinstveni jedrenjak za prijevoz tereta, Anemos, kojim upravlja francuski prijevoznik TOWT, isplovio je na svoje prvo transatlantsko putovanje iz Le Havrea prema New Yorku s 1.000 tona tereta.

U usporedbi s konvencionalnim kontejnerskim brodom, Anemos (drevnog grčkog imena za “vjetar”) smanjit će emisiju CO2 na ovom putovanju za čak 99 posto. Plovilo je građeno dvije godine i oslanja se na naprednu tehnologiju jedara. Anemos koristi francusku stručnost u ovom području: više francuskih proizvođača i dizajnera doprinijelo je dizajnu broda. Trup je izgrađen u brodogradilištu Piriou u Rumunjskoj, a zatim prebačen u Concarneau, Francuska, radi opremanja.

Anemos ima kapacitet tereta do 1.000 tona, što je znatno manje od modernog kontejnerskog broda, ali njegova predviđena emisija ugljika po jedinici transporta iznosi samo dva grama po tona-kilometru, što je manje od desetine emisije sub-Panamax kontejnerskog broda. Teret prevezen na Anemosu bit će popraćen posebnom potvrdom o niskougljičnom transportu, uključujući oznaku na ambalaži s brojem putovanja.

Anemos je prvi u seriji od osam brodova za TOWT. Operater planira redovne usluge prema Kolumbiji, Martiniku, Guadeloupeu i Brazilu, važnim proizvodnim lokacijama za kavu i čokoladu, kao i sjevernoatlantsku rutu kako bi dosegnuo potrošačka tržišta u New Yorku.

Na brodu se vrijedni prehrambeni proizvodi mogu odvojeno skladištiti u posebnim skladištima. Početni kupci uključuju uvoznike kave Belco i Cafe William, koji žele premjestiti nekoliko tisuća tona svoje zalihe iz Južne Amerike. Francuski koncern za konjak i šampanjac Martell Mumm Perrier Jouët želi koristiti jedrenjak za prijevoz nekih svojih vrhunskih proizvoda u New York, piše The Maritime Executive.

Jedinstveni jedrenjak za prijevoz tereta, Anemos, kojim upravlja francuski prijevoznik TOWT, isplovio je na svoje prvo transatlantsko putovanje iz Le Havrea prema New Yorku s 1.000 tona tereta.

U usporedbi s konvencionalnim kontejnerskim brodom, Anemos (drevnog grčkog imena za “vjetar”) smanjit će emisiju CO2 na ovom putovanju za čak 99 posto. Plovilo je građeno dvije godine i oslanja se na naprednu tehnologiju jedara. Anemos koristi francusku stručnost u ovom području: više francuskih proizvođača i dizajnera doprinijelo je dizajnu broda. Trup je izgrađen u brodogradilištu Piriou u Rumunjskoj, a zatim prebačen u Concarneau, Francuska, radi opremanja.

Anemos ima kapacitet tereta do 1.000 tona, što je znatno manje od modernog kontejnerskog broda, ali njegova predviđena emisija ugljika po jedinici transporta iznosi samo dva grama po tona-kilometru, što je manje od desetine emisije sub-Panamax kontejnerskog broda. Teret prevezen na Anemosu bit će popraćen posebnom potvrdom o niskougljičnom transportu, uključujući oznaku na ambalaži s brojem putovanja.

Anemos je prvi u seriji od osam brodova za TOWT. Operater planira redovne usluge prema Kolumbiji, Martiniku, Guadeloupeu i Brazilu, važnim proizvodnim lokacijama za kavu i čokoladu, kao i sjevernoatlantsku rutu kako bi dosegnuo potrošačka tržišta u New Yorku.

Na brodu se vrijedni prehrambeni proizvodi mogu odvojeno skladištiti u posebnim skladištima. Početni kupci uključuju uvoznike kave Belco i Cafe William, koji žele premjestiti nekoliko tisuća tona svoje zalihe iz Južne Amerike. Francuski koncern za konjak i šampanjac Martell Mumm Perrier Jouët želi koristiti jedrenjak za prijevoz nekih svojih vrhunskih proizvoda u New York, piše The Maritime Executive.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here