O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rijeka Gateway: Uskoro Najnapredniji Kontejnerski Terminal u Ovom Dijelu Europe

Rijeka Gateway, novi kontejnerski terminal, trebao bi početi s radom sredinom 2025. godine. Projekt, vrijedan 380 milijuna eura, predstavlja najveću investiciju u povijesti riječke luke. U prvoj fazi, uložit će se 200 milijuna eura u izgradnju terminala, a dodatnih 180 milijuna eura predviđeno je za drugu fazu, koja će se realizirati kroz sljedećih deset godina.

Rijeka Gateway bit će jedan od tehnološki najnaprednijih terminala u regiji, s kapacitetom od preko milijun TEU-a godišnje. Terminal će biti potpuno automatiziran i njime će se upravljati daljinski, što će ga učiniti prvim takvim terminalom u ovom dijelu Europe. Poseban naglasak stavljen je na održivost, s planovima za postizanje nulte emisije ugljika te minimalno svjetlosno i zvučno zagađenje. Također, terminal će otvoriti više od 300 novih radnih mjesta.

APM Terminals, dio Maersk grupe, zajedno s ENNA grupom, vidi Rijeku kao stratešku ulaznu točku za srednju Europu. Rijeka ima prednosti poput pristupa otvorenom moru, blizine glavnih tržišta u srednjoj Europi i dobre suradnje s lokalnim vlastima. Rijeka Gateway trebao bi poboljšati logističke veze u regiji i stvoriti nove poslovne prilike.

Peter Corfitsen, generalni direktor Rijeka Gatewaya, naglašava da je terminal ključan za vraćanje Rijeke na kartu važnih europskih luka. Projekt je osmišljen s dugoročnim ciljem, s koncesijom od 50 godina. Prva godina rada bit će usmjerena na stabilizaciju i optimizaciju rada terminala, privlačenje kvalificirane radne snage i minimiziranje utjecaja na okoliš.

Povezanost s kontinentalnom Europom, posebno putem željezničke infrastrukture, bit će ključna za ostvarenje punog potencijala terminala. Razvoj terminala također će ubrzati modernizaciju željeznice, što je važno za financijsku održivost i ekološku prihvatljivost transporta.

Zaključno, Rijeka Gateway ima potencijal postati vodeća ulazna točka za srednjoeuropsku regiju, s ciljem optimizacije trgovinskih tokova i poboljšanja logističkih rješenja, što će doprinijeti jačanju lokalne i regionalne ekonomije.

Cijeli članak pročitajte na Poslovni.hr.

Rijeka Gateway, novi kontejnerski terminal, trebao bi početi s radom sredinom 2025. godine. Projekt, vrijedan 380 milijuna eura, predstavlja najveću investiciju u povijesti riječke luke. U prvoj fazi, uložit će se 200 milijuna eura u izgradnju terminala, a dodatnih 180 milijuna eura predviđeno je za drugu fazu, koja će se realizirati kroz sljedećih deset godina.

Rijeka Gateway bit će jedan od tehnološki najnaprednijih terminala u regiji, s kapacitetom od preko milijun TEU-a godišnje. Terminal će biti potpuno automatiziran i njime će se upravljati daljinski, što će ga učiniti prvim takvim terminalom u ovom dijelu Europe. Poseban naglasak stavljen je na održivost, s planovima za postizanje nulte emisije ugljika te minimalno svjetlosno i zvučno zagađenje. Također, terminal će otvoriti više od 300 novih radnih mjesta.

APM Terminals, dio Maersk grupe, zajedno s ENNA grupom, vidi Rijeku kao stratešku ulaznu točku za srednju Europu. Rijeka ima prednosti poput pristupa otvorenom moru, blizine glavnih tržišta u srednjoj Europi i dobre suradnje s lokalnim vlastima. Rijeka Gateway trebao bi poboljšati logističke veze u regiji i stvoriti nove poslovne prilike.

Peter Corfitsen, generalni direktor Rijeka Gatewaya, naglašava da je terminal ključan za vraćanje Rijeke na kartu važnih europskih luka. Projekt je osmišljen s dugoročnim ciljem, s koncesijom od 50 godina. Prva godina rada bit će usmjerena na stabilizaciju i optimizaciju rada terminala, privlačenje kvalificirane radne snage i minimiziranje utjecaja na okoliš.

Povezanost s kontinentalnom Europom, posebno putem željezničke infrastrukture, bit će ključna za ostvarenje punog potencijala terminala. Razvoj terminala također će ubrzati modernizaciju željeznice, što je važno za financijsku održivost i ekološku prihvatljivost transporta.

Zaključno, Rijeka Gateway ima potencijal postati vodeća ulazna točka za srednjoeuropsku regiju, s ciljem optimizacije trgovinskih tokova i poboljšanja logističkih rješenja, što će doprinijeti jačanju lokalne i regionalne ekonomije.

Cijeli članak pročitajte na Poslovni.hr.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here