Hengli Heavy Industry, brzo rastuće brodogradilište iz Dalian-a, potpisalo je strateški okvir za suradnju s Mediterranean Shipping Company (MSC) u Ženevi. Ova suradnja obuhvatit će širok spektar područja, uključujući gradnju novih brodova, proizvodnju motora, popravak brodova i retrofitting.
MSC, najveći kontejnerski prijevoznik na svijetu, ovog je ljeta sklopio više velikih narudžbi s kineskim brodogradilištima. Trenutno ima narudžbenicu od 132 broda s ukupno 1,82 milijuna TEU, što je više od cijele postojeće flote tvrtke Evergreen, sedmog najvećeg brodara na svijetu, prema statistikama Alphaliner-a.
Hengli Group, privatna naftna kompanija iz Kine koja je prije dvije godine preuzela STX Dalian i rebrendirala ga u Hengli Heavy Industry, detaljno je predstavila planove za povećanje godišnjeg kapaciteta brodogradilišta na 7,1 milijuna tona, što je više nego dvostruko u odnosu na trenutnu proizvodnju.
Iako se brodogradilište od svog ponovnog pokretanja uglavnom fokusiralo na kamsarmax bulk carriera, uprava je najavila kako će sada ciljati i na gradnju VLCC-ova, VLGC-ova, velikih kontejnerskih brodova, FPSO-ova te visokovrijedne offshore inženjerske opreme.
STX Dalian je, kada je osnovan 2006. godine, bio jedno od najvećih brodogradilišta na svijetu. Međutim, 2014. godine je bankrotirao zbog financijske krize u matičnoj kompaniji u Južnoj Koreji, ostavivši više od 20.000 zaposlenih bez posla, piše Splash247.