OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

CMA CGM Amazonia: Isporučen Posljednji Brod iz Serije Kontejnera na LNG Pogon

Francuska brodarska kompanija CMA CGM nedavno je preuzela svoj šesti brod za prijevoz kontejnera koji koristi LNG kao dvostruko gorivo. Brod, nazvan CMA CGM Amazonia, izgrađen je u kineskom brodogradilištu Hudong-Zhonghua i isporučen 23. kolovoza.

Ovaj brod, poput svojih sestrinskih brodova, ima impresivnu dužinu od 336 metara i širinu od 51 metar. S maksimalnim kapacitetom tereta od 13.200 TEU, može postići radnu brzinu od 21 čvor.

CMA CGM Amazonia koristi LNG sustav dvostrukog goriva i opremljena je novim ICER sustavom, koji pomaže smanjiti emisije stakleničkih plinova za više od 28%. Brod također ima deflektor vjetra na pramcu, koji može uštedjeti između 2% i 4% goriva tijekom plovidbe.

Na krmi je instaliran energetski učinkoviti deflektor koji poboljšava učinkovitost potiska propelera i smanjuje potrošnju energije za oko 1,5%, što dodatno smanjuje emisiju ugljičnog dioksida.

Ova serija brodova od 13.000 TEU dio je većeg plana CMA CGM-a za nabavku brodova pogonjenih LNG-om. Serija brodova, vrijedna 2,3 milijarde dolara, naručena je u travnju 2021., a isporuka prvog broda započela je u prosincu 2023. Peti brod iz serije, CMA CGM Belem, predan je u srpnju 2024, piše Offshore Energy.

Francuska brodarska kompanija CMA CGM nedavno je preuzela svoj šesti brod za prijevoz kontejnera koji koristi LNG kao dvostruko gorivo. Brod, nazvan CMA CGM Amazonia, izgrađen je u kineskom brodogradilištu Hudong-Zhonghua i isporučen 23. kolovoza.

Ovaj brod, poput svojih sestrinskih brodova, ima impresivnu dužinu od 336 metara i širinu od 51 metar. S maksimalnim kapacitetom tereta od 13.200 TEU, može postići radnu brzinu od 21 čvor.

CMA CGM Amazonia koristi LNG sustav dvostrukog goriva i opremljena je novim ICER sustavom, koji pomaže smanjiti emisije stakleničkih plinova za više od 28%. Brod također ima deflektor vjetra na pramcu, koji može uštedjeti između 2% i 4% goriva tijekom plovidbe.

Na krmi je instaliran energetski učinkoviti deflektor koji poboljšava učinkovitost potiska propelera i smanjuje potrošnju energije za oko 1,5%, što dodatno smanjuje emisiju ugljičnog dioksida.

Ova serija brodova od 13.000 TEU dio je većeg plana CMA CGM-a za nabavku brodova pogonjenih LNG-om. Serija brodova, vrijedna 2,3 milijarde dolara, naručena je u travnju 2021., a isporuka prvog broda započela je u prosincu 2023. Peti brod iz serije, CMA CGM Belem, predan je u srpnju 2024, piše Offshore Energy.

MOŽE VAS ZANIMATI