O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Arktička ruta postaje nova prečica za naftne tankere

Isporuke sirove nafte preko Arktika trebale bi dosegnuti novi vrhunac u narednim tjednima. Najveći naftni tanker koji je ikad krenuo na rusku Sjevernu pomorsku rutu, brod Prisma kapaciteta 164.565 dwt, započeo je svoje putovanje prema Tianjinu u Kini.

Prisma je najveći tanker koji je dosad prošao arktičkom rutom. Rusija je započela isporuke ovom prečicom 2022. godine.

Brod je isplovio iz baltičke luke Ust-Luga 10. kolovoza i trebao bi završiti putovanje do Dalekog istoka za oko 35 dana, u usporedbi s 45 dana potrebnih za prolazak kroz Sueski kanal i 55 dana preko južnog vrha Afrike.

Ruta Suezmax tankera Prisma i Aframax tankera Viktor Bakaev na putovanju iz Ruskih baltičkih luka prema Kini / Izvor: Shipatlas/gCaptain

Manji Aframax tanker, Viktor Bakaev, završio je arktičko putovanje od Primorska u Baltiku do Dongyinga u Kini 23. kolovoza, nakon 33-dnevnog putovanja. Ovog ljeta već je sedam brodova prošlo sjevernom rutom, prevozeći oko 650.000 tona nafte.

Prisma će vjerojatno slijediti još desetak Suezmax i Aframax tankera ovog ljeta. U posljednja dva tjedna četiri tankera dobila su dozvolu za putovanje tom rutom, uključujući Galaxy i Voyager.

Tijekom ljeta 2023. Rusija je preko Arktika poslala tri Suezmax i deset Aframax brodova, prenoseći gotovo 1,5 milijuna tona sirove nafte u Kinu.

Trenutno stanje morskog leda u Arktiku pokazuje da je ruska Sjeverna pomorska ruta uglavnom bez leda / Izvor: NSIDC/gCaptain

Trenutne karte leda pokazuju ostatke prvogodišnjeg leda u Istočnosibirskom moru, a vrhunac arktičke brodske aktivnosti očekuje se krajem rujna, piše gCaptain.

Isporuke sirove nafte preko Arktika trebale bi dosegnuti novi vrhunac u narednim tjednima. Najveći naftni tanker koji je ikad krenuo na rusku Sjevernu pomorsku rutu, brod Prisma kapaciteta 164.565 dwt, započeo je svoje putovanje prema Tianjinu u Kini.

Prisma je najveći tanker koji je dosad prošao arktičkom rutom. Rusija je započela isporuke ovom prečicom 2022. godine.

Brod je isplovio iz baltičke luke Ust-Luga 10. kolovoza i trebao bi završiti putovanje do Dalekog istoka za oko 35 dana, u usporedbi s 45 dana potrebnih za prolazak kroz Sueski kanal i 55 dana preko južnog vrha Afrike.

Ruta Suezmax tankera Prisma i Aframax tankera Viktor Bakaev na putovanju iz Ruskih baltičkih luka prema Kini / Izvor: Shipatlas/gCaptain

Manji Aframax tanker, Viktor Bakaev, završio je arktičko putovanje od Primorska u Baltiku do Dongyinga u Kini 23. kolovoza, nakon 33-dnevnog putovanja. Ovog ljeta već je sedam brodova prošlo sjevernom rutom, prevozeći oko 650.000 tona nafte.

Prisma će vjerojatno slijediti još desetak Suezmax i Aframax tankera ovog ljeta. U posljednja dva tjedna četiri tankera dobila su dozvolu za putovanje tom rutom, uključujući Galaxy i Voyager.

Tijekom ljeta 2023. Rusija je preko Arktika poslala tri Suezmax i deset Aframax brodova, prenoseći gotovo 1,5 milijuna tona sirove nafte u Kinu.

Trenutno stanje morskog leda u Arktiku pokazuje da je ruska Sjeverna pomorska ruta uglavnom bez leda / Izvor: NSIDC/gCaptain

Trenutne karte leda pokazuju ostatke prvogodišnjeg leda u Istočnosibirskom moru, a vrhunac arktičke brodske aktivnosti očekuje se krajem rujna, piše gCaptain.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here