O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kako je Tankerska plovidba dva puta zaradila na Jadroliniji?

Dok Jadrolinija plaća više za starija plovila, Tankerska plovidba kupuje gotovo nova po nižoj cijeni.

Jadrolinija se našla pod kritikama zbog poslovnih odluka, a nakon tragedije na trajektu Lastovo traži se ostavka predsjednika Uprave Davida Sopte. Forbes Hrvatska otkriva još jedan upitan slučaj – prošlogodišnju kupnju katamarana, u kojoj je Jadrolinija platila više nego što su plovila prvobitno koštala. Tankerska plovidba prodala im je korištene katamarane Puntamika i Kolovare za 13,42 milijuna eura, iako su ih prethodno kupili za manje.

Jadrolinija je raspisala natječaj 2023. godine za dva katamarana stara četiri i pet godina, s vrijednošću od 14 milijuna eura. Tankerska plovidba bila je jedini ponuditelj i isporučila je plovila unutar 10 dana, što je bio važan kriterij. Katamarani su preimenovani u Danica i Kata.

Zanimljivo je da je Tankerska plovidba kasnije kupila dva nova katamarana, gotovo identična, za 11,66 milijuna eura – značajno manju cijenu nego što su prodali Jadroliniji. Osim toga, Jadrolinija je prije kupnje katamarane iznajmila od Tankerske za 480.000 eura.

Odluke Uprave Jadrolinije kritizirane su i ranije, poput kupnje starog trajekta Olivera, koji je zbog dugog remonta prouzročio dodatne troškove. Predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije, Damir Zec, podnio je ostavku u srpnju, ali nije odmah razriješen dužnosti. Na njegovo mjesto imenovan je Bojan Hlača.

Iz Jadrolinije su na upit Forbesa odgovorili da je javna nabava provedena zakonito, a natječajni uvjeti postavljeni prema istraživanju tržišta i godišnjem planu poslovanja. Naglasili su da nisu imali utjecaja na formiranje cijena ponude. U studenom očekuju isporuku dva nova katamarana kupljena izravno u Singapuru.

Dok Jadrolinija plaća više za starija plovila, Tankerska plovidba kupuje gotovo nova po nižoj cijeni.

Jadrolinija se našla pod kritikama zbog poslovnih odluka, a nakon tragedije na trajektu Lastovo traži se ostavka predsjednika Uprave Davida Sopte. Forbes Hrvatska otkriva još jedan upitan slučaj – prošlogodišnju kupnju katamarana, u kojoj je Jadrolinija platila više nego što su plovila prvobitno koštala. Tankerska plovidba prodala im je korištene katamarane Puntamika i Kolovare za 13,42 milijuna eura, iako su ih prethodno kupili za manje.

Jadrolinija je raspisala natječaj 2023. godine za dva katamarana stara četiri i pet godina, s vrijednošću od 14 milijuna eura. Tankerska plovidba bila je jedini ponuditelj i isporučila je plovila unutar 10 dana, što je bio važan kriterij. Katamarani su preimenovani u Danica i Kata.

Zanimljivo je da je Tankerska plovidba kasnije kupila dva nova katamarana, gotovo identična, za 11,66 milijuna eura – značajno manju cijenu nego što su prodali Jadroliniji. Osim toga, Jadrolinija je prije kupnje katamarane iznajmila od Tankerske za 480.000 eura.

Odluke Uprave Jadrolinije kritizirane su i ranije, poput kupnje starog trajekta Olivera, koji je zbog dugog remonta prouzročio dodatne troškove. Predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije, Damir Zec, podnio je ostavku u srpnju, ali nije odmah razriješen dužnosti. Na njegovo mjesto imenovan je Bojan Hlača.

Iz Jadrolinije su na upit Forbesa odgovorili da je javna nabava provedena zakonito, a natječajni uvjeti postavljeni prema istraživanju tržišta i godišnjem planu poslovanja. Naglasili su da nisu imali utjecaja na formiranje cijena ponude. U studenom očekuju isporuku dva nova katamarana kupljena izravno u Singapuru.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here