O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Le Commandant Charcot: Povijesni Dolazak na Sjeverni Pol Nepristupačnosti

Ekspedicijski kruzer Le Commandant Charcot, postao je prvi brod koji je stigao do Sjevernog pola nepristupačnosti, što predstavlja značajnu prekretnicu u polarnoj navigaciji.

Brod je postigao ovaj podvig 12. rujna 2024., dok je plovilo Transpolarnom rutom od Nomea, Aljaska, do Longyearbyena, Spitsbergen. Tijekom putovanja, brod je također prešao magnetski Sjeverni pol 13. rujna i geografski Sjeverni pol 15. rujna, čime je dodatno učvrstio svoje mjesto u povijesti pomorstva.

Sjeverni pol nepristupačnosti, koji označava točku u Arktičkom oceanu najudaljeniju od bilo kojeg kopna, smatra se jednom od najnepristupačnijih lokacija na Zemlji zbog svoje ekstremne izoliranosti i surovih arktičkih uvjeta.

Kapetan Étienne Garcia izjavio je: “Dostizanje Sjevernog pola nepristupačnosti trenutak je rijetkog intenziteta. Prije svega, to je kolektivna avantura, omogućena zahvaljujući strasti i stručnosti kompanije PONANT.”

Le Commandant Charcot nije samo ekspedicijski kruzer, već i plutajući znanstveni laboratorij. Na brodu je bilo 20 međunarodnih znanstvenika koji su prikupljali ključne podatke u ovom prethodno neistraženom području. Brod ima dva posvećena znanstvena laboratorija i specijaliziranu opremu za istraživanja u oceanografiji, glaciologiji, morskoj biologiji i praćenju okoliša.

Od 2021., Le Commandant Charcot ugostio je više od 150 znanstvenika i 60 međunarodnih projekata, od kojih je više od polovice višegodišnje. Od 2024. do 2029. godine, Ponant surađuje s projektom POLARIN, koji financira Europska unija, s ciljem stvaranja globalne mreže polarne istraživačke infrastrukture.

Dizajn plovila usmjeren je na istraživačke sposobnosti i ekološku odgovornost. Kao jedino visoko polarno istraživačko plovilo s trupom Polar Class 2 (PC2), Le Commandant Charcot može ploviti u ekstremnim polarnim uvjetima uz minimalan ekološki otisak zahvaljujući hibridnom električnom motoru na ukapljeni prirodni plin (LNG).

Kako klimatske promjene nastavljaju utjecati na polarne regije, ovakve ekspedicije pružaju dragocjene podatke i uvide, doprinoseći razumijevanju ovih osjetljivih ekosustava i globalnog klimatskog sustava, piše gCaptain.

Ekspedicijski kruzer Le Commandant Charcot, postao je prvi brod koji je stigao do Sjevernog pola nepristupačnosti, što predstavlja značajnu prekretnicu u polarnoj navigaciji.

Brod je postigao ovaj podvig 12. rujna 2024., dok je plovilo Transpolarnom rutom od Nomea, Aljaska, do Longyearbyena, Spitsbergen. Tijekom putovanja, brod je također prešao magnetski Sjeverni pol 13. rujna i geografski Sjeverni pol 15. rujna, čime je dodatno učvrstio svoje mjesto u povijesti pomorstva.

Sjeverni pol nepristupačnosti, koji označava točku u Arktičkom oceanu najudaljeniju od bilo kojeg kopna, smatra se jednom od najnepristupačnijih lokacija na Zemlji zbog svoje ekstremne izoliranosti i surovih arktičkih uvjeta.

Kapetan Étienne Garcia izjavio je: “Dostizanje Sjevernog pola nepristupačnosti trenutak je rijetkog intenziteta. Prije svega, to je kolektivna avantura, omogućena zahvaljujući strasti i stručnosti kompanije PONANT.”

Le Commandant Charcot nije samo ekspedicijski kruzer, već i plutajući znanstveni laboratorij. Na brodu je bilo 20 međunarodnih znanstvenika koji su prikupljali ključne podatke u ovom prethodno neistraženom području. Brod ima dva posvećena znanstvena laboratorija i specijaliziranu opremu za istraživanja u oceanografiji, glaciologiji, morskoj biologiji i praćenju okoliša.

Od 2021., Le Commandant Charcot ugostio je više od 150 znanstvenika i 60 međunarodnih projekata, od kojih je više od polovice višegodišnje. Od 2024. do 2029. godine, Ponant surađuje s projektom POLARIN, koji financira Europska unija, s ciljem stvaranja globalne mreže polarne istraživačke infrastrukture.

Dizajn plovila usmjeren je na istraživačke sposobnosti i ekološku odgovornost. Kao jedino visoko polarno istraživačko plovilo s trupom Polar Class 2 (PC2), Le Commandant Charcot može ploviti u ekstremnim polarnim uvjetima uz minimalan ekološki otisak zahvaljujući hibridnom električnom motoru na ukapljeni prirodni plin (LNG).

Kako klimatske promjene nastavljaju utjecati na polarne regije, ovakve ekspedicije pružaju dragocjene podatke i uvide, doprinoseći razumijevanju ovih osjetljivih ekosustava i globalnog klimatskog sustava, piše gCaptain.