O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk nastavlja s dekarbonizacijom: Novi ULCS brodovi spremni za metanol

Danska brodarska tvrtka A.P. Moller Maersk održala je svečanu ceremoniju imenovanja svog najnovijeg ultra-velikog kontejnerskog broda (ULCS) u luci Felixstowe u Ujedinjenom Kraljevstvu u srijedu, 9. listopada.

Brod Alexandra Mærsk pripada seriji dvogorivih brodova sposobnih za plovidbu na metanol, a serija uključuje i brodove Ane Mærsk, Antonia Mærsk i Alette Mærsk, koji su isporučeni ranije ove godine nakon završetka izgradnje u južnokorejskom brodogradilištu HD Hyundai Heavy Industries. Nabava ovih brodova dio je Maerskove strategije smanjenja emisija tijekom operacija s ciljem postizanja “neto nulte” emisije stakleničkih plinova do 2040. godine, piše Baird Maritime.

Brod ima duljinu od 350 metara, širinu od 53,5 metara, gaz od 18 metara, kapacitet za 16.592 TEU-a i smještaj za 30 članova posade. Također se može pohvaliti inovativnim dizajnom s dimnjakom koji zauzima minimalan prostor na krmi, dok su zapovjednički most i nadgrađe smješteni naprijed kako bi se osigurale energetski učinkovite operacije i maksimalizirala nosivost tereta.

Dva spremnika za metanol, smještena ispred strojarnice s ukupnim kapacitetom od 16.000 kubičnih metara, omogućit će brodu plovidbu do 23.000 nautičkih milja. Korištenje metanola može smanjiti dnevne emisije CO2 za do 280 tona u usporedbi s konvencionalnim brodovima na teško gorivo.

Danska brodarska tvrtka A.P. Moller Maersk održala je svečanu ceremoniju imenovanja svog najnovijeg ultra-velikog kontejnerskog broda (ULCS) u luci Felixstowe u Ujedinjenom Kraljevstvu u srijedu, 9. listopada.

Brod Alexandra Mærsk pripada seriji dvogorivih brodova sposobnih za plovidbu na metanol, a serija uključuje i brodove Ane Mærsk, Antonia Mærsk i Alette Mærsk, koji su isporučeni ranije ove godine nakon završetka izgradnje u južnokorejskom brodogradilištu HD Hyundai Heavy Industries. Nabava ovih brodova dio je Maerskove strategije smanjenja emisija tijekom operacija s ciljem postizanja “neto nulte” emisije stakleničkih plinova do 2040. godine, piše Baird Maritime.

Brod ima duljinu od 350 metara, širinu od 53,5 metara, gaz od 18 metara, kapacitet za 16.592 TEU-a i smještaj za 30 članova posade. Također se može pohvaliti inovativnim dizajnom s dimnjakom koji zauzima minimalan prostor na krmi, dok su zapovjednički most i nadgrađe smješteni naprijed kako bi se osigurale energetski učinkovite operacije i maksimalizirala nosivost tereta.

Dva spremnika za metanol, smještena ispred strojarnice s ukupnim kapacitetom od 16.000 kubičnih metara, omogućit će brodu plovidbu do 23.000 nautičkih milja. Korištenje metanola može smanjiti dnevne emisije CO2 za do 280 tona u usporedbi s konvencionalnim brodovima na teško gorivo.