O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nova Pravila RightShipa: Postupno Smanjenje Dobne Granice za Inspekcije Brodova

Promjena starosnog praga za inspekcije ima za cilj poboljšanje sigurnosnih standarda starenja globalne flote.

RightShip, digitalna platforma za pomorsku sigurnost i održivost, najavila je promjenu starosnog praga za inspekcije brodovaKao odgovor na tržišne promjene i dugoročne sigurnosne rizike u sektoru rasutog i generalnog tereta, RightShip će postupno uvesti inspekcije brodova u ranijoj starosnoj dobi. Ova promjena rezultat je povratnih informacija korisnika i usmjerena je na smanjenje incidenata te poticanje održivih operacija.

Nova politika bit će uvedena u dvije faze, počevši od 31. ožujka 2025. godine:

Faza 1 (2025.): Starosni prag za inspekciju brodova za rasuti i generalni teret bit će smanjen s 14 na 12 godina.
Faza 2 (2026.): Prag će biti smanjen na 10 godina, uz obvezu godišnje inspekcije. Osim toga, brodovi ispod 8,000 DWT bit će obuhvaćeni istim inspekcijskim standardima.

Ova promjena dolazi u kritičnom trenutku jer prosječna starost flote rasutog tereta sada iznosi 14.7 godina, a očekuje se daljnji rast. Podaci RightShipa pokazuju jaku povezanost između starosti brodova i rizika od zadržavanja i incidenata, osobito nakon 10 godina.

Foto: Splash247.com

Prema RightShipu, sektor rasutog tereta ima najviši omjer incidenata u usporedbi s drugim sektorima (1.49%). Smrtnost u ovom sektoru također je značajno viša, s omjerom od 0.42%, u usporedbi s LNG i LPG brodovima (0.14%). Također, omjer zadržavanja brodova je 4.69%, što je četiri puta više nego kod tankera.

Kako brodovi stare, omjeri incidenata i zadržavanja značajno se povećavaju, osobito nakon 10 godina starosti za veće brodove (preko 200,000 DWT). Slični izazovi uočeni su i kod manjih brodova, gdje incidenti dostižu vrhunac između 14 i 19 godina starosti.

“Ovi podaci pomažu čarterima i vlasnicima brodova bolje razumjeti stanje plovila i poduzeti korake za poboljšanje sigurnosti,” izjavio je Steen Lund, CEO RightShipa. “Naš cilj je kontinuirano poboljšanje sigurnosnih standarda i transparentnost u pomorskoj industriji.”

Promjena starosnog praga za inspekcije ima za cilj poboljšanje sigurnosnih standarda starenja globalne flote.

RightShip, digitalna platforma za pomorsku sigurnost i održivost, najavila je promjenu starosnog praga za inspekcije brodovaKao odgovor na tržišne promjene i dugoročne sigurnosne rizike u sektoru rasutog i generalnog tereta, RightShip će postupno uvesti inspekcije brodova u ranijoj starosnoj dobi. Ova promjena rezultat je povratnih informacija korisnika i usmjerena je na smanjenje incidenata te poticanje održivih operacija.

Nova politika bit će uvedena u dvije faze, počevši od 31. ožujka 2025. godine:

Faza 1 (2025.): Starosni prag za inspekciju brodova za rasuti i generalni teret bit će smanjen s 14 na 12 godina.
Faza 2 (2026.): Prag će biti smanjen na 10 godina, uz obvezu godišnje inspekcije. Osim toga, brodovi ispod 8,000 DWT bit će obuhvaćeni istim inspekcijskim standardima.

Ova promjena dolazi u kritičnom trenutku jer prosječna starost flote rasutog tereta sada iznosi 14.7 godina, a očekuje se daljnji rast. Podaci RightShipa pokazuju jaku povezanost između starosti brodova i rizika od zadržavanja i incidenata, osobito nakon 10 godina.

Foto: Splash247.com

Prema RightShipu, sektor rasutog tereta ima najviši omjer incidenata u usporedbi s drugim sektorima (1.49%). Smrtnost u ovom sektoru također je značajno viša, s omjerom od 0.42%, u usporedbi s LNG i LPG brodovima (0.14%). Također, omjer zadržavanja brodova je 4.69%, što je četiri puta više nego kod tankera.

Kako brodovi stare, omjeri incidenata i zadržavanja značajno se povećavaju, osobito nakon 10 godina starosti za veće brodove (preko 200,000 DWT). Slični izazovi uočeni su i kod manjih brodova, gdje incidenti dostižu vrhunac između 14 i 19 godina starosti.

“Ovi podaci pomažu čarterima i vlasnicima brodova bolje razumjeti stanje plovila i poduzeti korake za poboljšanje sigurnosti,” izjavio je Steen Lund, CEO RightShipa. “Naš cilj je kontinuirano poboljšanje sigurnosnih standarda i transparentnost u pomorskoj industriji.”

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here