O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

CMA CGM postaje glavni igrač na transpacifičkom tržištu

CMA CGM službeno je preuzeo vodeću poziciju na transpacifičkom tržištu, pretekavši danskog konkurenta Maersk.

Francuska kompanija CMA CGM preuzela je vodeću poziciju na transpacifičkom tržištu, prema najnovijim podacima koje je objavio Alphaliner. U studenom je udio Maerska na ovom ključnom tržištu smanjen na 13,1%, dok je CMA CGM povećao svoj na 13,2%, pretekavši danskog giganta za dlaku. Kineski COSCO zauzima treće mjesto s 12,9% tržišnog udjela, piše Splash247.com.

Ukupan kapacitet na transpacifičkoj ruti dosegnuo je 5,37 milijuna TEU prošlog mjeseca, što predstavlja rast od 4,2% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Međutim, procjene o stanju ovog prometnog koridora, koji povezuje Aziju i Sjevernu Ameriku, ostaju podijeljene. Prema analitičarima investicijske banke Jefferies, pritisak na cijene zabilježen je od sredine studenoga, pri čemu su stope prijevoza s Azije prema zapadnoj obali SAD-a pale s 5.000 dolara na 4.000 dolara po FEU (ekvivalentu 40-stopnog kontejnera), a najnoviji podaci sugeriraju daljnji pad na ispod 3.000 dolara.

Foto: Alphaliner/Splash247

S druge strane, stručnjaci iz platforme za rezervaciju kontejnerskog prostora Freightos ističu da je predblagdansko punjenje skladišta, uoči moguće štrajkačke krize na istočnoj obali SAD-a u siječnju, zajedno s očekivanim rastom tarifa, održalo cijene na povišenim razinama početkom prosinca. Na nekim rutama stope su već premašile razine zabilježene prije Lunarnog Nove godine 2024.

CMA CGM službeno je preuzeo vodeću poziciju na transpacifičkom tržištu, pretekavši danskog konkurenta Maersk.

Francuska kompanija CMA CGM preuzela je vodeću poziciju na transpacifičkom tržištu, prema najnovijim podacima koje je objavio Alphaliner. U studenom je udio Maerska na ovom ključnom tržištu smanjen na 13,1%, dok je CMA CGM povećao svoj na 13,2%, pretekavši danskog giganta za dlaku. Kineski COSCO zauzima treće mjesto s 12,9% tržišnog udjela, piše Splash247.com.

Ukupan kapacitet na transpacifičkoj ruti dosegnuo je 5,37 milijuna TEU prošlog mjeseca, što predstavlja rast od 4,2% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Međutim, procjene o stanju ovog prometnog koridora, koji povezuje Aziju i Sjevernu Ameriku, ostaju podijeljene. Prema analitičarima investicijske banke Jefferies, pritisak na cijene zabilježen je od sredine studenoga, pri čemu su stope prijevoza s Azije prema zapadnoj obali SAD-a pale s 5.000 dolara na 4.000 dolara po FEU (ekvivalentu 40-stopnog kontejnera), a najnoviji podaci sugeriraju daljnji pad na ispod 3.000 dolara.

Foto: Alphaliner/Splash247

S druge strane, stručnjaci iz platforme za rezervaciju kontejnerskog prostora Freightos ističu da je predblagdansko punjenje skladišta, uoči moguće štrajkačke krize na istočnoj obali SAD-a u siječnju, zajedno s očekivanim rastom tarifa, održalo cijene na povišenim razinama početkom prosinca. Na nekim rutama stope su već premašile razine zabilježene prije Lunarnog Nove godine 2024.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here