O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“3. maj 1905”: Novi početak uz iskustvo i partnerstvo sa Scenic grupom

Transformacija “3. maja” započinje pod novim vodstvom, uz nastavak gradnje za renomirane klijente

Riječko brodogradilište “3. maj” ulazi u novu fazu poslovanja s Vjerom Marić kao direktoricom tvrtke “3. maj 1905”. Marić je poznata po uspješnom vođenju gradnje trupa za polarni kruzer “Scenic Eclipse II”. Nakon Vladine odluke o preuzimanju vlasništva, slijedi restrukturiranje koje će osigurati stabilnost brodogradilišta, piše Novi List.

Ključan zadatak je dovršetak gradnje samoiskrcavajućeg broda “Algoma Endeavour”, uz rješavanje financijskih problema i prilagodbu poslovanja. “Algoma Endeavour” trebao bi biti isporučen do veljače, čime će se zatvoriti jedno poglavlje za staru tvrtku “3. maj”. Istovremeno, “3. maj 1905” priprema se za početak gradnje novog Scenicovog polarnog kruzera, što će donijeti stabilne prihode tijekom sljedećih 18 mjeseci.

Brojni infrastrukturni izazovi, poput zastarjele opreme, prokišnjavajućih hala i dotrajalih industrijskih kolosijeka, zahtijevaju hitnu intervenciju. Uz partnerstvo sa Scenic grupom, “3. maj” ima priliku postati financijski održiv i atraktivan za buduće privatne ulagače.

Novi projekti, poput gradnje trupa za talijanske jahte, dodatno će osigurati kontinuitet proizvodnje, ali i testirati organizacijske i kadrovske kapacitete. Ključno pitanje ostaje buduća privatizacija brodogradilišta, koja će odrediti dugoročnu perspektivu “3. maja”.

Vlada, kroz Centar za restrukturiranje i prodaju (CERP), radi na strategiji za daljnje upravljanje brodogradilištem. Prioritet je osigurati ulaganja koja će omogućiti modernizaciju i proširenje kapaciteta. U novim uvjetima, uspjeh će ovisiti o sposobnosti nove uprave da optimizira poslovanje i povrati povjerenje klijenata.

Transformacija “3. maja” započinje pod novim vodstvom, uz nastavak gradnje za renomirane klijente

Riječko brodogradilište “3. maj” ulazi u novu fazu poslovanja s Vjerom Marić kao direktoricom tvrtke “3. maj 1905”. Marić je poznata po uspješnom vođenju gradnje trupa za polarni kruzer “Scenic Eclipse II”. Nakon Vladine odluke o preuzimanju vlasništva, slijedi restrukturiranje koje će osigurati stabilnost brodogradilišta, piše Novi List.

Ključan zadatak je dovršetak gradnje samoiskrcavajućeg broda “Algoma Endeavour”, uz rješavanje financijskih problema i prilagodbu poslovanja. “Algoma Endeavour” trebao bi biti isporučen do veljače, čime će se zatvoriti jedno poglavlje za staru tvrtku “3. maj”. Istovremeno, “3. maj 1905” priprema se za početak gradnje novog Scenicovog polarnog kruzera, što će donijeti stabilne prihode tijekom sljedećih 18 mjeseci.

Brojni infrastrukturni izazovi, poput zastarjele opreme, prokišnjavajućih hala i dotrajalih industrijskih kolosijeka, zahtijevaju hitnu intervenciju. Uz partnerstvo sa Scenic grupom, “3. maj” ima priliku postati financijski održiv i atraktivan za buduće privatne ulagače.

Novi projekti, poput gradnje trupa za talijanske jahte, dodatno će osigurati kontinuitet proizvodnje, ali i testirati organizacijske i kadrovske kapacitete. Ključno pitanje ostaje buduća privatizacija brodogradilišta, koja će odrediti dugoročnu perspektivu “3. maja”.

Vlada, kroz Centar za restrukturiranje i prodaju (CERP), radi na strategiji za daljnje upravljanje brodogradilištem. Prioritet je osigurati ulaganja koja će omogućiti modernizaciju i proširenje kapaciteta. U novim uvjetima, uspjeh će ovisiti o sposobnosti nove uprave da optimizira poslovanje i povrati povjerenje klijenata.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here