O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dekarbonizacija na moru: MOL povezuje Europu zelenom rutom

Projekt ima za cilj uspostavu pomorske rute s niskim emisijama, uz transport goriva s niskim udjelom ugljika

Japanski brodovlasnik Mitsui OSK Lines (MOL), potpisao je memorandum o razumijevanju s tvrtkom Madoqua Renewables kako bi razvio zeleni koridor između Portugala i Sjeverne Europe. Ova inicijativa ima za cilj stvaranje pomorske rute koja koristi brodove s niskim emisijama i omogućava transport goriva s niskim udjelom ugljika, piše Splash247.com.

Uz MOL i Madoquu, memorandum su potpisali i drugi partneri iz različitih sektora energetskog prijelaza, uključujući financijske institucije, terminalske operatere, industrijske korporacije, akademske i političke organizacije, kao i proizvođače zelenih goriva. Među potpisnicima su i luke Sines, Rotterdam i Duisburg, kao i tvrtke poput ING-a, Cargilla, Siemens Energyja i Horisont Energija.

Kao logistički partner, MOL će preuzeti ključnu ulogu u transportu zelenih goriva i CO2, promovirajući korištenje brodova bez emisija kako bi pridonio dekarbonizaciji pomorskog transporta. Uz to, MOL će pružati strateške savjete o logističkim i operativnim potrebama vezanim uz zelena goriva.

Madoqua Renewables razvija velike projekte za proizvodnju zelenog vodika u Portugalu, uključujući zeleni amonijak i e-metanol, te planira izgradnju terminala za zelena goriva u luci Sines. Ovaj terminal će omogućiti skladištenje, rukovanje i opskrbu alternativnim gorivima, koristeći isključivo obnovljivu energiju.

Ova inicijativa predstavlja značajan korak prema održivom pomorstvu i postavlja temelje za šire prihvaćanje zelenih tehnologija u pomorskoj industriji.

Projekt ima za cilj uspostavu pomorske rute s niskim emisijama, uz transport goriva s niskim udjelom ugljika

Japanski brodovlasnik Mitsui OSK Lines (MOL), potpisao je memorandum o razumijevanju s tvrtkom Madoqua Renewables kako bi razvio zeleni koridor između Portugala i Sjeverne Europe. Ova inicijativa ima za cilj stvaranje pomorske rute koja koristi brodove s niskim emisijama i omogućava transport goriva s niskim udjelom ugljika, piše Splash247.com.

Uz MOL i Madoquu, memorandum su potpisali i drugi partneri iz različitih sektora energetskog prijelaza, uključujući financijske institucije, terminalske operatere, industrijske korporacije, akademske i političke organizacije, kao i proizvođače zelenih goriva. Među potpisnicima su i luke Sines, Rotterdam i Duisburg, kao i tvrtke poput ING-a, Cargilla, Siemens Energyja i Horisont Energija.

Kao logistički partner, MOL će preuzeti ključnu ulogu u transportu zelenih goriva i CO2, promovirajući korištenje brodova bez emisija kako bi pridonio dekarbonizaciji pomorskog transporta. Uz to, MOL će pružati strateške savjete o logističkim i operativnim potrebama vezanim uz zelena goriva.

Madoqua Renewables razvija velike projekte za proizvodnju zelenog vodika u Portugalu, uključujući zeleni amonijak i e-metanol, te planira izgradnju terminala za zelena goriva u luci Sines. Ovaj terminal će omogućiti skladištenje, rukovanje i opskrbu alternativnim gorivima, koristeći isključivo obnovljivu energiju.

Ova inicijativa predstavlja značajan korak prema održivom pomorstvu i postavlja temelje za šire prihvaćanje zelenih tehnologija u pomorskoj industriji.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here