O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Povratak u Južnu Koreju: Hapag-Lloyd gradi šest novih dual-fuel brodova

Hanwha Ocean će izgraditi novu seriju Hapag-Lloydovih ekološki prihvatljivih brodova za isporuku do 2028. godine

Njemački brodarski gigant Hapag-Lloyd nastavlja s investicijama u dual-fuel tehnologiju te je naručio šest novih kontejnerskih brodova kapaciteta 16.800 TEU. Prema brodograđevnim izvorima, brodovi će biti izgrađeni u južnokorejskom brodogradilištu Hanwha Ocean, a cijena pojedinog broda procjenjuje se na oko 200 milijuna dolara. Očekuje se da će isporuka uslijediti između 2027. i 2028. godine, piše Splash247.

Ova narudžba dolazi nakon prethodnih Hapag-Lloydovih investicija u veće, 23.600 TEU ultra velike kontejnerske brodove naručene 2020. i 2021. godine. Kompanija, koja zauzima peto mjesto među globalnim brodarskim prijevoznicima, prošle godine potpisala je ugovor s kineskim brodogradilištem Yangzijiang Shipbuilding za 12 dual-fuel brodova slične veličine, pri čemu je financiranje osigurano u sklopu Hapag-Lloydovog zelenog financijskog okvira. Taj ugovor također uključuje opcije za još šest brodova s isporukom predviđenom za 2028. i 2029. godinu.

Ovim potezima Hapag-Lloyd nastavlja strategiju prelaska na čišće izvore goriva, pridonoseći dekarbonizaciji pomorske industrije. LNG dual-fuel brodovi smanjuju emisije sumpornih oksida, dušikovih oksida i ugljičnog dioksida u odnosu na konvencionalna fosilna goriva, što ih čini privlačnom opcijom za brodarske kompanije koje žele uskladiti poslovanje s međunarodnim ekološkim regulativama.

S obzirom na sve veće zahtjeve tržišta za ekološki održivim rješenjima, očekuje se da će Hapag-Lloyd nastaviti širiti svoju flotu modernim brodovima koji koriste alternativne izvore energije.

Hanwha Ocean će izgraditi novu seriju Hapag-Lloydovih ekološki prihvatljivih brodova za isporuku do 2028. godine

Njemački brodarski gigant Hapag-Lloyd nastavlja s investicijama u dual-fuel tehnologiju te je naručio šest novih kontejnerskih brodova kapaciteta 16.800 TEU. Prema brodograđevnim izvorima, brodovi će biti izgrađeni u južnokorejskom brodogradilištu Hanwha Ocean, a cijena pojedinog broda procjenjuje se na oko 200 milijuna dolara. Očekuje se da će isporuka uslijediti između 2027. i 2028. godine, piše Splash247.

Ova narudžba dolazi nakon prethodnih Hapag-Lloydovih investicija u veće, 23.600 TEU ultra velike kontejnerske brodove naručene 2020. i 2021. godine. Kompanija, koja zauzima peto mjesto među globalnim brodarskim prijevoznicima, prošle godine potpisala je ugovor s kineskim brodogradilištem Yangzijiang Shipbuilding za 12 dual-fuel brodova slične veličine, pri čemu je financiranje osigurano u sklopu Hapag-Lloydovog zelenog financijskog okvira. Taj ugovor također uključuje opcije za još šest brodova s isporukom predviđenom za 2028. i 2029. godinu.

Ovim potezima Hapag-Lloyd nastavlja strategiju prelaska na čišće izvore goriva, pridonoseći dekarbonizaciji pomorske industrije. LNG dual-fuel brodovi smanjuju emisije sumpornih oksida, dušikovih oksida i ugljičnog dioksida u odnosu na konvencionalna fosilna goriva, što ih čini privlačnom opcijom za brodarske kompanije koje žele uskladiti poslovanje s međunarodnim ekološkim regulativama.

S obzirom na sve veće zahtjeve tržišta za ekološki održivim rješenjima, očekuje se da će Hapag-Lloyd nastaviti širiti svoju flotu modernim brodovima koji koriste alternativne izvore energije.

HTML Code here
HTML Code here