O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nuklearni kontejnerski brodovi stižu: HD KSOE postavlja temelje za budućnost

Južnokorejski brodograđevni div HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) predstavio je novi model kontejnerskog broda na nuklearni pogon, koristeći naprednu tehnologiju malih modularnih reaktora (SMR). Ovaj inovativni dizajn korak je naprijed u razvoju održivih rješenja za globalnu pomorsku industriju.

Na predstavljanju u Houstonu, HD KSOE je otkrio da se novi brod temelji na dizajnu kontejnerskog broda kapaciteta 15.000 TEU i da je već dobio odobrenje u načelu (AiP) od ABS-a.

Napredni dizajn za bolju učinkovitost i sigurnost

HD KSOE je poboljšao dizajn broda uvođenjem morskog sustava zaštite od zračenja, koji koristi dvostruki spremnik od nehrđajućeg čelika i lake vode. Time se osigurava sigurnost posade i okoliša. Također, prostor koji su ranije zauzimali veliki motori sada se koristi za dodatni teret, povećavajući ekonomsku isplativost plovila.

Zahvaljujući suradnji s energetskom tvrtkom Baker Hughes, brod koristi propulzijski sustav baziran na superkritičnom ugljikovom dioksidu, što poboljšava toplinsku učinkovitost za 5% u usporedbi s tradicionalnim sustavima na paru.

Uz to, HD KSOE planira izgradnju testnog centra u Yonginu, Južna Koreja, gdje će se provoditi eksperimenti radi daljnjeg razvoja nuklearne sigurnosti na moru.

Nuklearna energija kao ključna za budućnost pomorstva

ABS i HD KSOE vide nuklearne brodove kao ključni element dekarbonizacije pomorskog sektora. Patrick Ryan, glavni tehnološki direktor ABS-a, izjavio je:

“Nuklearni pogon može biti prekretnica u brodograđevnoj industriji. On ne samo da omogućuje operacije bez emisija, već i povećava kapacitet broda uklanjanjem potrebe za skladištenjem goriva.”

ABS također smatra da nuklearna tehnologija može smanjiti troškove operacija, dok istovremeno osigurava veće brzine i dugotrajniju autonomiju brodova.

Međutim, izazovi su još uvijek prisutni. Predsjednik i izvršni direktor ABS-a, Christopher J. Wiernicki, naglasio je kako će za masovnu primjenu biti potrebna nova partnerstva između privatnog i javnog sektora, kao i prilagodba međunarodnih propisa, osiguranja i obuke pomoraca.

Južnokorejski brodograđevni div HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) predstavio je novi model kontejnerskog broda na nuklearni pogon, koristeći naprednu tehnologiju malih modularnih reaktora (SMR). Ovaj inovativni dizajn korak je naprijed u razvoju održivih rješenja za globalnu pomorsku industriju.

Na predstavljanju u Houstonu, HD KSOE je otkrio da se novi brod temelji na dizajnu kontejnerskog broda kapaciteta 15.000 TEU i da je već dobio odobrenje u načelu (AiP) od ABS-a.

Napredni dizajn za bolju učinkovitost i sigurnost

HD KSOE je poboljšao dizajn broda uvođenjem morskog sustava zaštite od zračenja, koji koristi dvostruki spremnik od nehrđajućeg čelika i lake vode. Time se osigurava sigurnost posade i okoliša. Također, prostor koji su ranije zauzimali veliki motori sada se koristi za dodatni teret, povećavajući ekonomsku isplativost plovila.

Zahvaljujući suradnji s energetskom tvrtkom Baker Hughes, brod koristi propulzijski sustav baziran na superkritičnom ugljikovom dioksidu, što poboljšava toplinsku učinkovitost za 5% u usporedbi s tradicionalnim sustavima na paru.

Uz to, HD KSOE planira izgradnju testnog centra u Yonginu, Južna Koreja, gdje će se provoditi eksperimenti radi daljnjeg razvoja nuklearne sigurnosti na moru.

Nuklearna energija kao ključna za budućnost pomorstva

ABS i HD KSOE vide nuklearne brodove kao ključni element dekarbonizacije pomorskog sektora. Patrick Ryan, glavni tehnološki direktor ABS-a, izjavio je:

“Nuklearni pogon može biti prekretnica u brodograđevnoj industriji. On ne samo da omogućuje operacije bez emisija, već i povećava kapacitet broda uklanjanjem potrebe za skladištenjem goriva.”

ABS također smatra da nuklearna tehnologija može smanjiti troškove operacija, dok istovremeno osigurava veće brzine i dugotrajniju autonomiju brodova.

Međutim, izazovi su još uvijek prisutni. Predsjednik i izvršni direktor ABS-a, Christopher J. Wiernicki, naglasio je kako će za masovnu primjenu biti potrebna nova partnerstva između privatnog i javnog sektora, kao i prilagodba međunarodnih propisa, osiguranja i obuke pomoraca.

HTML Code here
HTML Code here